eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wykonanie usługi polegającej na odławianiu oraz zapewnieniu opieki bezpańskim psom odłowionym z terenu Gminy Miejskiej Świdnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Świdnik: Wykonanie usługi polegającej na odławianiu oraz zapewnieniu opieki bezpańskim psom odłowionym z terenu Gminy Miejskiej Świdnik
Numer ogłoszenia: 37775 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na odławianiu oraz zapewnieniu opieki bezpańskim psom odłowionym z terenu Gminy Miejskiej Świdnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na odławianiu oraz zapewnieniu opieki bezpańskim psom z terenu Gminy Miejskiej Świdnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w SIWZ, w załączniku Nr 5 - Charakterystyka Przedmiotu Zamówienia ,załączniku Nr 1 - Wzór umowy,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 0 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) 1.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j.Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(odnośnie prowadzenia schroniska dla zwierząt oraz odławiania bezpańskich psów) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;(zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ). -Wykonawca musi wykazać , że wykonał wcześniej usługi podobne do przedmiotu zamówienia tj.wykonał jedną usługę polegającą na prowadzeniu schroniska dla zwierząt - w przeciągu ostatnich 3 lat b)Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca .Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: - samochód do odławiania bezpańskich - 1 sztuka Jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował ,a które nie są jego własnością , należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 1.4Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu : a)Wypełniony formularz oferty , b)Kopia dowodu wniesionego wadium, c)Oświadczenie , iż schronisko, w którym będą umieszczone odłowione bezpańskie psy będzie prowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. z 2004 r. Nr 158, poz.1657 ) d)Oświadczenie , iż wyłapywanie bezdomnych psów będzie odbywać się zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r o ochronie zwierząt ( t.j.Dz. U. z 2003r Nr 106 , poz. 1002) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz.U. Nr 116 , poz. 753 ) , e)Oświadczenie , iż Wykonawca zapewni opiekę weterynaryjną i miejsce pobytu (schronisko) dla odłowionych z Gminy Miejskiej Świdnik 75 psów odłowionych w latach 2002-2008 i dla psów odłowionych w czasie trwania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Akacjowa 14/28 , pok. 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Akacjowa 14/28 , pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.