eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 7 osób uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Krotoszyn: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 7 osób uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 377728 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314396 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie, ul. Kobylińska 10a, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7253668, faks 62 7253668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 7 osób uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 7 osób uczestniczących w projekcie pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1.2. Szkolenie skierowane jest dla 7 osób dorosłych: z obszaru Miasta i Gminy Krotoszyn, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, będących długotrwale bezrobotnymi i/lub nieaktywnymi zawodowo, poszukującymi pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 1.3. Szkolenie należy przeprowadzić w jednej grupie. 1.4. Celem szkolenia jest: zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do obsługi i zastosowania wózków jezdniowych z napędem silnikowym; uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym; zdobycie umiejętności prowadzenia gospodarki magazynowej; zdobycie umiejętności zastosowania systemu komputerowego do prowadzenia ewidencji magazynowej. 1.5. Ilość godzin i czas trwania szkolenia. 1.5.1. Ilość godzin szkolenia dla jednego uczestnika szkolenia: 1) Moduł 1: magazynier z obsługą komputera: 120 godzin dla jednego uczestnika, w tym: 70 godzin teorii, 50 godzin ćwiczeń na komputerze; 2) Moduł 2: operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym: 66 godzin dla jednego uczestnika, w tym: 15 godzin indywidualnej praktycznej nauki jazdy wózkiem jezdniowym z napędem silnikowym (w czasie 1 godziny praktycznej nauki jazdy instruktor pracuje z 1 kursantem plus 1 wózek jezdniowy). Łącznie: 186 godzin szkolenia dla 1 osoby. 1.5.2. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. 1.5.3. Szkolenie musi być realizowane według Harmonogramu Zajęć obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 1.5.4. Realizacja szkolenia odbywać się będzie w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach od 8:00 maksymalnie do 20:00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna i nie może być mniejsza niż 6 godzin dziennie. 1.5.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 1.5.6. Czas trwania szkolenia: zgodnie z pkt. 3 do SIWZ. 1.6. Miejsce szkolenia: 1.6.1. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji kursu bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego lub w miejscowości oddalonej nie więcej niż 30 km od miasta Krotoszyna. 1.6.2. W przypadku odbywania się zajęć kursu poza granicami miasta Krotoszyna, Wykonawca zapewnia i ponosi wszystkie koszty transportu uczestników (tj. dojazdu na kurs i powrotu do Krotoszyna). 1.7. Zakres programowy szkolenia: 1.7.1. Zakres programowy szkolenia dla Modułu Nr 1: magazynier z obsługą komputera: ma obejmować między innymi zagadnienia: 1) Obsługa komputera: Ogólne informacje o komputerze i jego użytkowaniu, Budowa komputera, Profilaktyka antywirusowa, System operacyjny Windows, Wykorzystanie aplikacji wbudowanych w system Windows, Obsługa podstawowych programów pakietu Microsoft Office, Obsługa arkusza kalkulacyjnego. 2) Gospodarka magazynowa: Przepisy i normy w magazynowaniu, Organizacja gospodarki magazynowej, Prowadzenie dokumentacji: obieg dokumentów i towarów, Systemy ewidencji zapasów, Obrót magazynowy, w tym przyjmowanie i wydawanie towaru, Inwentaryzacja zasobów magazynowych, Zadania i odpowiedzialność materialna pracowników magazynowych, Gospodarka opakowaniami, Elementy zbytu, Zagospodarowanie magazynu i techniki magazynowania. 1.7.2. Tematyka szkolenia w zakresie Modułu Nr 2: kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym ma obejmować między innymi zagadnienia: Typy stosowanych wózków, Budowa wózków, Czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego (przed podjęciem pracy, w czasie pracy i po zakończeniu pracy), Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP w zawodzie, Wiadomości o dozorze technicznym, Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem. 1.7.3. Opracowując powyższy program szkolenia należy kierować się także przepisami odpowiednich aktów prawnych, m.in. ustawy Prawo o ruchu drogowym, rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy ręcznych pracach transportowych, rozporządzenia Ministra Gospodarki. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. 1.8. Sposób prowadzenia zajęć: 1.8.1. Zajęcia muszą być prowadzone za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w Załączniku Nr 7 do niniejszej SIWZ. 1.8.2. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w sali wykładowej (lub w salach wykładowych) z dostępem do bezpiecznych i higienicznych warunków pracy dostosowaną do 7 osobowej grupy (lub sale dostosowane łącznie), z pełnym, niezbędnym wyposażeniem, w tym wyposażone w 7 sprawnych komputerów wraz z oprogramowaniem niezbędnym do realizacji zamówienia. 1.8.3. Na zajęciach związanych z obsługą komputera Zamawiający wymaga, aby przy jednym komputerze pracowała jedna osoba. 1.8.4. W przypadku szkolenia praktycznego dotyczące obsługi wózków jezdniowych należy stosować wózek jezdniowy o napędzie silnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia. 1.9. Organizacja szkolenia: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji Szkoleniowej (dopuszcza się połączenie funkcji wykładowcy oraz opiekuna w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 1.10. Egzamin sprawdzający: 1) Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat / zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia (z danymi: numer z rejestru, imię i nazwisko, numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania, liczbę godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie), oddzielnie dla Modułu 1 - w zakresie magazyniera z obsługą komputera i oddzielenie dla Modułu 2 - w zakresie obsługi wózków jezdniowych szkolenie ma zakończyć się egzaminem wewnętrznym lub/i państwowym z udziałem przedstawicieli Urzędu Dozoru Technicznego. 2) Po pozytywnym wyniku egzaminu państwowego uczestnicy otrzymają dokument uprawniający do obsługi wózków jezdniowych. 2. Pozostałe istotne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2.2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 20:00, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia z należyta starannością. 2) Uwzględnienia wszelkich uwag Zamawiającego i dokonania odpowiednich modyfikacji w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zapewnienia na potrzeby realizacji kursu bazy lokalowej znajdującej się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 4) Zapewnienia sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć, w tym flipchart (lub inne tablice), rzutniki multimedialne, komputery. 5) Zapewnienia materiałów dydaktycznych (notatniki, flamastry, długopisy, właściwe podręczniki / skrypty), oraz dodatkowo materiały, narzędzia niezbędne do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla wszystkich uczestników szkolenia. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu. 6) Zapewnienia fachowej kadry wykładowców. 7) Umieszczenia w miejscu realizacji zajęć informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony/. 8) Przedłożenia wraz z Ofertą szczegółowego Programu Szkolenia. 9) Przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu Zajęć na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem. 10) Zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 11) Oznakowania wszystkich zaświadczeń / certyfikatów, materiałów (w tym szkoleniowych) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 12) Poddania się kontroli w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 13) Bieżącego informowania o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 14) Zweryfikowania kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłania go Wykonawcy w przypadku skierowania mniejszej liczby osób na kurs przez Zamawiającego lub braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia. 15) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia do dnia 31-12-2020 r. w sposób zapewniający poufność i bezpieczeństwo oraz dostępność podmiotom wskazanym w pkt. 5.5.12. SIWZ. 16) Wykonania szkolenia zgodnie z przepisami BHP i przeciw pożarowymi. 17) Przestrzegania ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.) w czasie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu. 18) Dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez: 1) Sporządzenie imiennych list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) Sporządzenie imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), cateringu w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania oddzielnie dla każdego uczestnika osobno, 3) Sporządzenie imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników), 4) Sporządzenie list odbioru certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) Sporządzenie rejestru wydanych zaświadczeń / certyfikatów, 6) Prowadzenie dziennika szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę zajęć, 7) Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej z realizowanego szkolenia, w ilości co najmniej 14 zdjęć, 8) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia zajęć, wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. 2.5. Wykonawca wobec uczestników szkolenia zobowiązany jest do: 1) Podjęcia działań motywujących uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych. 2) Zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia bhp przed rozpoczęciem zajęć lub w ramach kursu, jeżeli jest to wymagane. 3) Zapewnienie sali wykładowej wyposażonej w odpowiedni sprzęt, wózków jezdniowych, placu manewrowego jak wskazano w niniejszej SIWZ. 4) Zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia odpowiedniej odzieży roboczej. 5) Przygotowania i przekazania uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (np. właściwe podręczniki / skrypty) niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, dla każdego uczestnika szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być oznaczone logotypami EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu Szansa na lepsze życie. 6) Zapewnienie uczestnikom szkolenia pozostałych materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w kursie, w tym np. flamastry, długopisy, kartki itp. 7) Zapewnienie fachowej kadry wykładowców oraz stałej, profesjonalnej opieki metodycznej. 8) Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia w każdym dniu odbywania się kursu bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), oraz bezpłatnego cateringu w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków/kaszy/ryżu, kompot lub napój), a także kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku. 9) Oraz inne czynności wskazane w niniejszej SIWZ. 2.6. Wykonawca po zakończeniu kursu zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na zajęciach (podpisane przez uczestników), 2) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników) w postaci serwisu kawowego i tzw. drugiego dania, 3) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 4) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 5) imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie i (lub) nie ukończyły szkolenia, 6) kserokopii dziennika szkolenia zawierającego terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć, 7) kserokopii wydanych zaświadczeń / certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia, 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanego szkolenia, 9) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia szkolenia, 10) potwierdzenia dokonania rejestracji swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w tej bazie o realizowanym szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie, 11) faktury wraz z wskazaniem nazwy szkolenia, ilości uczestników, które stanowią wydatek kwalifikowany dla Zamawiającego, 12) i inne dokumenty wskazane w SIWZ. 2.7. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, muszą zostać one poświadczone za zgodność z oryginałem. 2.8. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia uczestnikom szkolenia na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazania listy uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, 3) informowania uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 4) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników. 2.9. Zamawiający oświadcza, że posiada zgodę uczestników szkolenia na bezpłatne wykorzystanie ich wizerunku. 2.10. Zamawiający zastrzega sobie: 1) Prawo do prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 2) Prawo do niezwłocznego rozwiązania umowy w razie nienależytego jej wykonania przez Wykonawcę po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o stwierdzonych nieprawidłowościach i nie przedstawieniu zadawalającego wyjaśnienia tych nieprawidłowości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn. Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek, ul. Krotoszyńska 30, 63-720 Koźmin Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.