eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa oprogramowania na potrzeby Pracowni Digitalizacji Biblioteki Politechniki Krakowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-05

Ogłoszenie nr 3776 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.

Kraków: Dostawa oprogramowania na potrzeby Pracowni Digitalizacji Biblioteki Politechniki Krakowskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr POPC.02.03.01-00-0013/16 Tytuł: Europejskie dziedzictwo techniczne - upowszechnianie historycznych i współczesnych publikacji z zakresu nauk technicznych w innowacyjnym środowisku informatycznym

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 00000156003300, ul. ul. Warszawska  24, 31155   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, e-mail zampub@pk.edu.pl, faks 12 6282072.
Adres strony internetowej (URL): www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pk.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz.U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Politechnika Krakowska Dział Zamówień Publicznych ul.Warszawska 24, 31-155 Kraków, budynek W-9, pok.110


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania na potrzeby Pracowni Digitalizacji Biblioteki Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny: KA-2/110/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Temat: Oprogramowanie serwerowe do optycznego rozpoznawania znaków OCR- 1 szt. -Rozwiązanie serwerowe pozwalające na przetwarzanie stron bez ograniczenia ilości rdzeni. Możliwość rozpoznawania kodów kresowych, system musi mieć możliwość integracji ze skanerami posiadającymi sterowniki: TWAIN, WIA lub ISIS,możliwość integracji ze skrzynkami email w celu OCR wiadomości przychodzących,oprogramowanie powinno mieć możliwość przeszukiwania wybranych folderów w udziałach sieciowych lub maszynach stacjonarnych w celu rozpoznawania (OCR) dokumentów w nich pojawiających się,oprogramowanie powinno dostarczać możliwość klasyfikacji i indeksacji. Indeksowanie dokumentów może być wykonywane automatycznie przez skrypt lub przez operatora na stacji do indeksowania, która umożliwia operatorowi ręczny wybór typu dokumentu i przypisanie mu odpowiednich atrybutów. Operator może również zweryfikować dane, którymi wypełniony został skrypt,oprogramowanie powinno dostarczać możliwość eksportowania dokumentów wyjściowych do ich miejsca przeznaczenia (którymi mogą być foldery sieciowe, biblioteki dokumentów programu SharePoint lub adresy e-mail). Dodatkowo, skrypty mogą być stosowane do inteligentnego trasowania i doręczania dokumentów do systemów ECM na podstawie typów dokumentów i ich atrybutów,system powinien mieć możliwość integracji i dostosowywania systemu poprzez: API sieciowy, API COM lub skrypty VBScript i JScript, możliwość budowania w pełni automatycznego rozwiązania OCR,system powinien obsługiwać rozpoznawanie 43 głównych języków z obsługą słownika (w tym język polski, niemiecki, włoski, angielski, rosyjski, francuski),obsługa języków dodatkowych,system musi pozwalać na przetworzenie do 150 000 stron co miesiąc. Limit ten musi być odnawialny co miesiąc bez dodatkowych opłat, licencja na system musi być wieczysta i w każdej chwili pozwalać na zwiększenie limitu przetwarzanych stron,oprogramowanie dostarczone od tego samego producenta powinno mieć możliwość OCRowania starodruków,licencja powinna umożliwić OCR do 300 000 stron starodruków, oprogramowanie rozpoznające starodruki musi pozwalać na OCR 6 języków (angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i łotewski) w starych europejskich dokumentach i książkach drukowanych w XVIII-XX wieku,razem z systemem powinna być dostarczona usługa wsparcia technicznego realizowanego przez producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu oprogramowania. -Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 10, Microsoft Windows 8.1, Windows 8, Windows Server 2012 R2 + Desktop Experience, Windows Server 2012 + Desktop Experience, Windows Server 2008 R2 SP1 + Desktop Experience, Windows 7 SP1, Windows Server 2008 SP2 + Desktop Experience program w polskiej wersji językowej licencja komercyjna - link do pobrania programu instalacyjnego lub CD/DVD z programem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Temat: Oprogramowanie różne- 7 szt. Programy w polskiej wersji językowej: CorelDraw Graphics Suite X8: 2 sztuki -oprogramowanie do grafiki wektorowej Abbyy Fine Reader 12 Coroporate Edition: 4 sztuki -oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), pozwalające przekształcać dokumenty papierowe, pliki PDF i różnego rodzaju obrazy (w tym zdjęcia z aparatu cyfrowego) do formatu edytowalnego w celu ich edycji i wykorzystania do innych celów Camtasia Studio 9: 1 sztuka-tworzenie zapisu wideo z ekranu komputera lub równoważne posiadające cechy równoważności opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Temat: Oprogramowanie serii Adobe 8 szt. Programy w polskiej wersji językowej: Adobe Photoshop CC: 4 sztuki - oprogramowanie do grafiki rastrowej Adobe Acrobat DC Pro: 4 sztuki- program do tworzenia i modyfikacji dokumentów PDF lub równoważne posiadające cechy równoważności opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
Dodatkowe kody CPV:48310000-4, 48322000-1, 48190000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 7


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)formularz oferty - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, sporządzony wg. załącznika nr 2 do SIWZ. 2)pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) dla osoby reprezentującej Wykonawcę lub dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę. a)w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) zmiany ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy, b) terminu realizacji umowy w przypadku, gdy jest on spowodowany: - następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu - działaniem siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. 2. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 13/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Oprogramowanie serwerowe do optycznego rozpoznawania znaków OCR- 1 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:-Rozwiązanie serwerowe pozwalające na przetwarzanie stron bez ograniczenia ilości rdzeni. Możliwość rozpoznawania kodów kresowych,system musi mieć możliwość integracji ze skanerami posiadającymi sterowniki: TWAIN, WIA lub ISIS,możliwość integracji ze skrzynkami email w celu OCR wiadomości przychodzących,oprogramowanie powinno mieć możliwość przeszukiwania wybranych folderów w udziałach sieciowych lub maszynach stacjonarnych w celu rozpoznawania (OCR) dokumentów w nich pojawiających się, oprogramowanie powinno dostarczać możliwość klasyfikacji i indeksacji. Indeksowanie dokumentów może być wykonywane automatycznie przez skrypt lub przez operatora na stacji do indeksowania, która umożliwia operatorowi ręczny wybór typu dokumentu i przypisanie mu odpowiednich atrybutów. Operator może również zweryfikować dane, którymi wypełniony został skrypt,oprogramowanie powinno dostarczać możliwość eksportowania dokumentów wyjściowych do ich miejsca przeznaczenia (którymi mogą być foldery sieciowe, biblioteki dokumentów programu SharePoint lub adresy e-mail). Dodatkowo, skrypty mogą być stosowane do inteligentnego trasowania i doręczania dokumentów do systemów ECM na podstawie typów dokumentów i ich atrybutów,system powinien mieć możliwość integracji i dostosowywania systemu poprzez: API sieciowy, API COM lub skrypty VBScript i JScript,możliwość budowania w pełni automatycznego rozwiązania OCR,system powinien obsługiwać rozpoznawanie 43 głównych języków z obsługą słownika (w tym język polski, niemiecki, włoski, angielski, rosyjski, francuski),obsługa języków dodatkowych,system musi pozwalać na przetworzenie do 150 000 stron co miesiąc. Limit ten musi być odnawialny co miesiąc bez dodatkowych opłat, licencja na system musi być wieczysta i w każdej chwili pozwalać na zwiększenie limitu przetwarzanych stron,oprogramowanie dostarczone od tego samego producenta powinno mieć możliwość OCRowania starodruków,licencja powinna umożliwić OCR do 300 000 stron starodruków,oprogramowanie rozpoznające starodruki musi pozwalać na OCR 6 języków (angielski, francuski, niemiecki, włoski, hiszpański i łotewski) w starych europejskich dokumentach i książkach drukowanych w XVIII-XX wieku, razem z systemem powinna być dostarczona usługa wsparcia technicznego realizowanego przez producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu oprogramowania. - Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 10, Microsoft Windows 8.1, Windows 8, Windows Server 2012 R2 + Desktop Experience, Windows Server 2012 + Desktop Experience, Windows Server 2008 R2 SP1 + Desktop Experience, Windows 7 SP1, Windows Server 2008 SP2 + Desktop Experience program w polskiej wersji językowej licencja komercyjna link do pobrania programu instalacyjnego lub CD/DVD z programem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48313000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56500.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Oprogramowanie różne- 7 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Programy w polskiej wersji językowej: CorelDraw Graphics Suite X8: 2 sztuki -oprogramowanie do grafiki wektorowej ?Abbyy Fine Reader 12 Coroporate Edition: 4 sztuki -oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), pozwalające przekształcać dokumenty papierowe, pliki PDF i różnego rodzaju obrazy (w tym zdjęcia z aparatu cyfrowego) do formatu edytowalnego w celu ich edycji i wykorzystania do innych celów Camtasia Studio 9: 1 sztuka-tworzenie zapisu wideo z ekranu komputera lub równoważne posiadające cechy równoważności opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48313000-5, 48310000-4, 48322000-1, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5050.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Oprogramowanie serii Adobe 8 szt.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Programy w polskiej wersji językowej: - Adobe Photoshop CC: 4 sztuki - oprogramowanie do grafiki rastrowej - Adobe Acrobat DC Pro: 4 sztuki- program do tworzenia i modyfikacji dokumentów PDF lub równoważne posiadające cechy równoważności opisane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48310000-4, 48322000-1, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5636.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.