eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY W OKRESIE OD 02.01.2012 DO 31.12.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Świdnica: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY W OKRESIE OD 02.01.2012 DO 31.12.2012
Numer ogłoszenia: 377616 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8537139, faks 074 8537139.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: osrodek@mops.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY W OKRESIE OD 02.01.2012 DO 31.12.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY MOPS- OŚRODEK WSPARCIA DOM DZIENNEGO POBYTU PRZYSTAŃ Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i podrobów. Pakiet nr 2 - Dostawa , drobiu, podrobów, Pakiet nr 3 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich Pakiet nr 4 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich Pakiet nr 5 - Dostawa ryb i warzyw mrożonych Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw i owoców i przetworów Pakiet nr 7 - Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ZAŁ NR 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ZAŁ NR 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ZAŁ NR 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ZAŁ NR 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ZAŁ NR 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.FORMULARZ CENOWY DLA DANEJ CZĘŚCI ZADANIA NA KTÓRĄ WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ 2. ZAAKCEPTOWANY WZÓR UMOWY 3. ZAŚWIADCZENIE/DECYZJĘ O SPEŁNIENIU WYMOGÓW SANITARNYCH DOT. ŚRODKA TRANSPORTU

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mops.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziennego Pobytu Przystań ul. Saperów 27, 58 -100 Świdnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziennego Pobytu Przystań ul. Saperów 27, 58 -100 Świdnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i podrobów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łopatka bez kości kg 2000 2 Schab z kością kg 450 3 Boczek wędzony kg 70 4 Słonina bez skóry kg 80 5 Antrykot z kością kg 100 6 Wątroba wieprzowa kg 60 7 Kiełbasa zwyczajna extra kg 160 8 Karczek wieprzowy b/k Kg 500 9 Wołowina Extra pieczeniowa Kg 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa , drobiu, podrobów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filety z kurczaka - piersi bez kości i skóry kg 400 2 Porcja rosołowa ze skrzydłami kg 850 3 Udko z kurczaka świeże kg 1120 4 Wątroba drobiowa kg 80 5 Flaki wołowe krojone luz - blanszowane kg100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Śmietana 18% 450g Szt 1400 2 Mleko 2% w kartonie L 50 3 Mleko 2% w woreczku L 200 4 Masełko Extra 200g zaw. tł 82% szt 240 5 Margaryna mleczna 250g szt 650 6 Ser biały półtłusty kg 300 7 Jogurt naturalny 450g szt 50 8 Kefir 450 g szt 30 9 Kefir 150 g szt 280 10 Jogurt owocowy 125g Szt 840 11 Ser żółty Gouda Kg 45 12 Drożdże piekarskie 10g szt 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.03-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem 2.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa ryb i warzyw mrożonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem 2.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa warzyw i owoców i przetworów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem 2.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-0, 15.33.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem 2.7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-6, 31.42.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.