eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PORADNI REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY Z WADĄ SŁUCHU W KOSZALINIE UL. JANA Z KOLNA 24 B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Szczecin: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PORADNI REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY Z WADĄ SŁUCHU W KOSZALINIE UL. JANA Z KOLNA 24 B
Numer ogłoszenia: 377566 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Głuchych Oddział Zachodniopomorski , Al. Wojska Polskiego 91/93, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 423 26 75, faks 91 422 82 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PORADNI REHABILITACJI DZIECI I MŁODZIEŻY Z WADĄ SŁUCHU W KOSZALINIE UL. JANA Z KOLNA 24 B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym wielobranżowym, pozwoleniem na budowę, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: W zakresie robót budowlanych: - roboty rozbiórkowe, - roboty murowe, - wykonanie stropów i schodów, - wykonanie paroizolacji, izolacji cieplnych i przeciwdeszczowych stropów, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie tynków wewnętrznych cem.-wap., gipsowych na rusztach metalowych, - wykończenie ścian płytkami ceramicznymi glazurowanymi, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i cieplnych posadzek, - wykonanie warstw wyrównawczych i dociskowych posadzek, - wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, z paneli podłogowych i płytek gresowych, - wykonanie gładzi gipsowych i robót malarskich, - wykonanie ocieplenia elewacji metodą lekką mokrą styropianem, - wykonanie podbitki okapu listwami drewnianymi, - wykonanie opaski betonowej przy budynku, - dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych. W zakresie robót instalacyjnych: - instalacja wodociągowa wraz z montażem urządzeń i armatury, - instalacja kanalizacyjna wraz z montażem przyborów, - instalacja centralnego ogrzewania wraz z montażem armatury i grzejników, - instalacja gazowa polegająca na montażu kotła gazowego jednofunkcyjnego, atmosferycznego, wiszącego. W zakresie robót elektrycznych: - instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja telefoniczną, - linia zasilająca ze złącza kablowego do tablicy TE, - przebudowa tablicy TE, - przebudowa tablicy TG piętro, - zamontowanie tablicy T-1. Pozostałe wymagania - Wszystkie dostarczone elementy, materiały muszą być fabrycznie nowe. - Budowa, dostarczenie materiałów, sprzętu kosztem i staraniem, własnym transportem, własnymi pracownikami. -Wykonawca jest zobowiązany do zamontowania podlicznika energii elektrycznej i pokrywania kosztów zużytej przez siebie do realizacji prac energii elektrycznej. -W dniu zakończenia budowy i podpisywaniu protokołu odbioru, dostarczenie kompletu dokumentacji powykonawczej geodezyjnej i świadectw dopuszczenia do obrotu na zastosowane wszystkie materiały. -Wymagany minimalny termin gwarancji musi wynosić 24 miesiące ale nie dłuższy niż 60 miesięcy. -Cena musi być wyrażona w PLN, loco Koszalin, ul. Jana z Kolna 24B, woj. zachodniopomorskie. -Cena musi obejmować wszystkie koszty dostawy i montażu np transport, ubezpieczenie, koszty sprzedaży, zakwaterowania i wyżywienia ekipy montażowej itp. Płatność jest realizowana w ciągu 21 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót dostępnych: -w siedzibie poradni: Polski Związek Głuchych Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu, ul. Jana z Kolna 24 B, 75-950 Koszalin, - na stronie internetowej www.poradnia-koszalin.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą starać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Oferty składa się w jednym egzemplarzu. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w: Polski Związek Głuchych Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu, ul. Jana z Kolna 24B, 75-950 Koszalin. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: Polski Związek Głuchych Specjalistyczna poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu, ul. Jana z Kolna 24 B,75-950 Koszalin, oraz oznakowane następująco: PRZETARG NIEOGRANICZONY na Przebudowę i zmianę sposobu użytkowania Poradni Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu w Koszalinie ul. Jana z Kolna 24B. - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 10:00, DNIA 2009-11-18, i opatrzone nazwą i dokładnym adresem oferenta. Koperta pojedyncza opatrzona adresem oferenta oraz napisem jak wyżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane - Wypełnione i podpisany formularz ofertowy z podana ceną zgodną z załączonym kosztorysem ofertowym, - aktualna kserokopia - odpis z właściwego rejestru albo kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, -oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie na rzecz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego, -wykaz wykonanych minimum 3 robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - protokoły bezusterkowego odbioru robót, -oświadczenie o osobie przewidzianej na kierownika budowy z jego danymi, wykształceniem, -kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, -kserokopię przynależności do odpowiedniej izby budowlanej, -kosztorys ofertowy z podaniem ceny jednostkowej robocizny, wartości narzutów, ilości w poszczególnych pozycjach, ceny jednostkowej na jednostkę obmiaru w każdej pozycji, wartości każdej pozycji, wartości robocizny, ceny poszczególnych materiałów, ceny poszczególnych jednostek sprzętowych. Cały kosztorys podsumowany ze wszystkimi narzutami. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów: - aktualna kserokopia - odpis z właściwego rejestru albo kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie na rzecz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego, - oświadczenie określające, który z podmiotów jest liderem konsorcjum, - po wyborze oferty umowę konsorcjum określające wzajemne stosunki pomiędzy stronami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (dłuższa od wymaganej minimalnej) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia-koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Głuchych Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu, ul. Jana z Kolna 24 B, 75-950 Koszalin, pokój BIURO,od pon. do piątku w godzinach od 8,00-16,00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Polski Związek Głuchych Specjalistyczna Poradnia Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu, ul. Jana z Kolna 24 B, 75-950 Koszalin, Pokój - BIURO.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.