eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabica › REWALORYZACJA ZABYTKOWEGO PARKU W SZYDŁOWIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Grabica: REWALORYZACJA ZABYTKOWEGO PARKU W SZYDŁOWIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.
Numer ogłoszenia: 37754 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4888 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica, Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWALORYZACJA ZABYTKOWEGO PARKU W SZYDŁOWIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REWALORYZACJA ZABYTKOWEGO PARKU W SZYDŁOWIE, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE. 2. ZAKRES RZECZOWY OBEJMUJE m.in.: a) wykonanie pielęgnacji drzew, wymagających zabiegów przyrodniczych w zakresie przeprowadzenia w koronie cięć przyrodniczych maksymalnie do 30% razem; b) wykonanie pielęgnacji drzew charakteryzujących się posuszem do 50% oraz koniecznością przeprowadzenia w koronie cięć przyrodniczych maksymalnie 31%-50% razem; c) usuwanie drzew i krzewów d) formowanie krzewów e) przeprowadzenie zabiegów specjalistycznych-zabezpieczenie ran po oderwanych konarach f) karczowanie pni drzew g) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów h) urządzenie i przywrócenie warstwy runa parkowego poprzez nasadzenia roślin okrywowych i) wykonanie nasadzeń krzewów róż j) wykonanie łąki kwietnej k) pielęgnacja roślin w okresie gwarancyjnym l) zakup, dostawa i montaż koszy na śmieci i ławek parkowych m) wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych elementów małej architektury oraz wywóz na miejsce wskazane przez Inwestora n) przeprowadzenie robót porządkowych o) wykonanie prac kablowych ziemnych p) wykonanie oświetlenia parku 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w Dokumentacji projektowej (Projekcie rewaloryzacji parku oraz dokumentacji niezbędnej do wykonania rewaloryzacji parku zabytkowego w Szydłowie, przedmiarach robót) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki do SIWZ. UWAGA! Zamawiający rezygnuje z wykonania: - wewnętrznego układu komunikacyjnego-Etap I i Etap II, - rozbiórki budynku gospodarczego i garażowego wraz z utylizacją odpadów i uporządkowaniem terenu - wykonania nasadzeń - Etap II (lawenda wąskolistna, róża-kwiaty pastelowy róż) 5. W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: a) wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i zużytych materiałów, szczególnie zastosowanego materiału roślinnego, kory oraz ziemi; b) zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania prac; c) zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania terenu budowy; d) zawarcia na własny koszt umów ubezpieczenia zgodnie z §5 ust. 8-9 projektu umowy i przedłożenia ich Zamawiającemu; e) dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymania terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; f) natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót; g) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; h) pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji w tym przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót; i) współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim. j) przestrzegania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony zabytków, w szczególności Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.) k) przestrzegania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ochrony przyrody, w szczególności: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2013 poz. 627 z późn. zm), l) przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia terminów wykonywania prac pielęgnacyjnych oraz terminów sadzenia wskazanych w STWiORB. m) wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 1 pkt.32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.). W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odległość i koszt wywozu, składowania oraz utylizacji odpadów. n) prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401). o) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BIOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. p) uporządkowania terenu parku po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt odbudowy (renowacji) zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; q) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego; r) udzielenia na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy, a maksymalnie 24 miesięcy gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji jakości od dnia odbioru końcowego. s) zapewnienia trwałości nasadzeń i pielęgnacji szaty roślinnej przez okres, o którym mowa w III pkt. 5 lit. r). t) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) w terminie do 21 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KTU - Zieleń sp. z o.o., ul. Warecka 3, 91-202 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186246,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199094,98

  • Oferta z najniższą ceną: 199094,98 / Oferta z najwyższą ceną: 330306,62

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.