eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Gdynia: Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem.
Numer ogłoszenia: 377464 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332128 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 7 sztuk przenośnych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dodatkowym wyposażeniem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania 7 (siedem) szt. wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych, zwane dalej urządzeniami, wraz z dodatkowym wyposażeniem (akumulatory, ładowarki samochodowe, torby na komputery przenośne oraz oryginalne tusze do urządzeń). 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.23.72.70-2, 30.19.21.13-6. 3. Specyfikację techniczną urządzeń i wyposażenia dodatkowego przedstawia Tabela Nr 1. 4. Do zaproponowanego typu urządzeń Wykonawca dostarczy: 1) 14 szt. akumulatorów, 2) 7 szt. ładowarek samochodowych, 3) oryginalne tusze zgodnie z normą ISO/IEC 24711 i 24712, w ilościach: a) 7 sztuk oryginalnych tuszy czarnych oraz 7 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy) - jako wyposażenie standardowe w ramach oferowanej ceny jednostkowej dla każdej z 7 szt. urządzeń; b) 70 sztuk oryginalnych tuszy czarnych, c) 35 sztuk oryginalnych tuszy kolorowych (trójkolorowy). 5. Wymogi odnośnie oryginalnych tuszy: 1) oryginalne tusze czarne: min. pojemność 11 ml, ilość w opakowaniu 1 szt., 2) oryginalne tusze kolorowe (trójkolorowy): min. pojemność 14 ml, ilość w opakowaniu 1 szt. 6. Dostarczone tusze muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 7. Za oryginalne tusze należy uznawać takie, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 8. Wykonawca w ramach zamówienia dostarczy również torby w ilości 7 sztuk - torba na notebook i drukarkę przenośną, zgodnie z opisem w Tabeli Nr 2. 9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 11. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.23.72.70-2, 30.19.21.13-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM DRUKU SPÓŁKA JAWNA ADAM STACHURA MARIOLA STACHURA, UL. CZARNOWIEJSKA 43, 30-054 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23107,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23107,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25804,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.