eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, Malborku oraz w Słupsku, Bytowie i Przechlewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377416 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Pruszcz Gdański: Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, Malborku oraz w Słupsku, Bytowie i Przechlewie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341289-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Powstańców Warszawy  28, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 583 004 843, e-mail Gdansk@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych OT ANR w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, Malborku oraz w Słupsku, Bytowie i Przechlewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SOP-0160-47/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno-biurowych użytkowanych przez Oddział Terenowy Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, położonych w Pruszczu Gdańskim, Skarszewach, i Malborku oraz w Bytowie, Przechlewie i Słupsku. 1.2 Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części - 2 zadania w następujący sposób: o Część 1 - zadanie 1 obejmujące: 1) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Powstańców Warszawy 28 oraz utrzymanie terenów zewnętrznych w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1A i B (opis środków czystości i materiałów eksploatacyjnych) do umowy. 2) utrzymanie czystości w dwóch budynkach administracyjno-biurowych mieszczących się w Skarszewach, przy ul. Starogardzkiej 11 oraz z całoroczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1B i B do umowy. 3) utrzymanie czystości w budynku administracyjno - biurowym mieszczącym się w Malborku, przy ul. Wołyńskiej 19 oraz całoroczne utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6A oraz załączniku nr 1C i B do umowy. Część 2 - zadanie 2 obejmujące: 1) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 wraz utrzymaniem terenów zewnętrznych w okresie zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2A i B (opis środków czystości i materiałów eksploatacyjnych) do umowy. 2) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Bytowie przy ul. Zakładowej 4 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2B i B do umowy. 3) utrzymanie czystości w budynku administracyjno-biurowym mieszczącym się w Przechlewie przy Os. Juźkowa 1 wraz z całorocznym utrzymaniem porządku na terenach zewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik 6B oraz załączniku nr 2C i B do umowy. 1.3 Wykonawca będzie świadczyć zlecone usługi własnymi pracownikami oraz własnym sprzętem przy użyciu materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby w obiekcie w Pruszczu Gdańskim usługa sprzątania realizowana była przez co najmniej trzy osoby, w obiekcie w Słupsku przez co najmniej dwie osoby. 1.4 Usługi utrzymania terenów zewnętrznych w Pruszczu Gdańskim oraz Słupsku nie mogą być realizowane przez pracownika świadczącego usługę sprzątania w obiekcie. 1.5 Zamawiający będzie wymagał, aby usługa sprzątania w obiekcie w Pruszczu Gdańskim oraz Słupsku realizowana była przez osoby posiadające co najmniej roczne (ciągłe) doświadczenie w realizacji usług podobnych w obiektach użyteczności publicznej, uzyskane w ciągu ostatnich pięciu lat przed realizacją usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób realizujących usługę w obiekcie w jednolity ubiór firmowy oraz identyfikatory z imieniem, nazwiskiem, zdjęciem pracownika oraz logo Wykonawcy, umożliwiające identyfikację pracownika ochrony oraz zatrudniającej go firmy. 1.7 W ramach realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkich materiałów (m.in. środki czystości i środki higieny, środki przeciwpoślizgowe), narzędzi i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 1.8 Zamawiający zaleca aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, odbył wizję lokalną budynku i terenu zewnętrznego, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości, a także zdobył na własną odpowiedzialność ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do 15.45 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust.7 części I SIWZ. 1.9 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania w obiektach oraz utrzymywania terenów zewnętrznych były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w Projektach umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90919200-4
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat,  ,  Oś. W. Witosa 30,  82-400,  Sztum,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132367,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132367,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173640
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT60162.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat,  ,  Oś. W. Witosa 30,  82-400,  Sztum,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86980,68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86980,68
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147120
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.