Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-19
Łódź: Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz
z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 28 lutego 2017 r.
Numer ogłoszenia: 37738 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi , Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 28 lutego 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Ochrona fizyczna obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi wraz z monitoringiem w okresie od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 28 lutego 2017 r. Kod CPV 79710000-4. 2. Ochrona fizyczna osób i mienia budynków Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi usytuowanych przy: - al. Kościuszki 107/109 - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa urządzeń technicznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, obsługa urządzenia do prześwietlania bagażu, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. Posterunek przy wejściu głównym: 1 pracownik ochrony fizycznej - całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. 1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 231 dni tj. 8 godz. x 231 dni = 1848 godz. 1 pracownik ochrony fizycznej 10 godzinny przez 231 dni tj. 10 godz. x 231 dni = 2310 godz. Posterunek w Biurze Obsługi Interesanta: 1 pracownik ochrony fizycznej 10 godzinny (w każdy poniedziałek) przez 46 dni - tj. 10 godz. x 46 dni = 460 godz. 9 godzinny (wtorek - piątek) przez 185 dni - tj. 9 godz. x 185 dni = 1665 godz. ul. Wólczańska 138 - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. Posterunek przy wejściu głównym: 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. 1 pracownik ochrony fizycznej 9 godzinny przez 231 dni tj. 9 godz. x 231 dni = 2079 godz. Obsługa szatni: -1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 124 dni (kwiecień, październik, listopad, grudzień 2016 roku, styczeń, luty, - 2017 roku) tj. 8 godz. x 124 dni = 992 godz. ul. Pomorska 21 - (lewa i prawa oficyna) - ochrona osób i mienia, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. ul. Pomorska 37 - ochrona osób i mienia, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. ul. Kopcińskiego 56 - budynek A - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni. 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. ul. Kopcińskiego 56 - budynek B - ochrona osób i mienia, kontrola osób wchodzących do budynku, obsługa urządzeń technicznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, obsługa systemów sygnalizacji alarmów, obsługa kolumnowych wykrywaczy metali, obsługa telewizji przemysłowej, przyjmowanie i wydawanie kluczy, obsługa szatni lub obsługa parkingu. 1 pracownik ochrony fizycznej całodobowo przez 334 dni tj. 24 godz. x 334 dni = 8016 godz. 1 pracownik ochrony fizycznej 8 godzinny przez 231 dni tj. 8 godz. x 231 dni = 1848 godz. 3. Pracownicy ochrony fizycznej pełnią służbę wraz z grupą interwencyjną wspierającą pracowników ochrony, która w przypadku alarmu dojedzie do obiektu w czasie: w godzinach 19.00 - 6.00 w czasie max. do 10 minut. w godzinach 6.00-19.00 czas może ulec przedłużeniu do 15 minut. 4. Łączna ilość godzin ochrony fizycznej na w/w obiektach wynosi razem: dla pracowników ochrony fizycznej - 59 298 godz. 5. Osoby skierowane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być: umundurowane, wyposażone w środki łączności oraz identyfikator. 6. Monitoring sygnałów lokalnego systemu alarmowego drogą GSM lub radiową budynków przy: 1/. al. Kościuszki 107/109 2/. ul. Wólczańska 138 3/. ul. Pomorska 21 (lewa oficyna) 4/. ul. Pomorska 21 (prawa oficyna) 5/. ul. Pomorska 37 6/. ul. Kopcińskiego 56 (budynek A) 7/. ul. Kopcińskiego 56 (budynek B) 6.1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z drogi komutowanej tylko dla sygnału alarmowego. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania centrum monitoringu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 16 635,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 47 1130 1017 0021 1001 3490 0004 - Bank Gospodarstwa Krajowego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami zawartymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7 SIWZ. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 2) Posiadania koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.2 niniejszej SIWZ; 3) spełniają wymagania ustawowe zawarte w art. 22 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; 4) posiadają certyfikat ISO lub inne zaświadczenie (certyfikat) podmiotów zajmujących się poświadczeniami, jakości wykonywanych usług w zakresie ochrony fizycznej i technicznej; 2. Wykonawca zobowiązany jest również wykazać brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w ust. 6.3. niniejszego Rozdziału, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnianie warunków określonych w ust. 6.1. niniejszego rozdziału. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i/lub oświadczeń, według formuły /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi polegające na ochronie budynków sądowych o wartości co najmniej 100 000,00zł (brutto) każda usługa oddzielnie; oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.2 niniejszej SIWZ; 2) posiadają centrum monitoringu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej - ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.2 niniejszej SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Certyfikat ISO lub inne zaświadczenie (certyfikat) podmiotów zajmujących się poświadczeniami, jakości wykonywanych usług w zakresie ochrony fizycznej i technicznej. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia/nie spełnia wymagania ustawowe zawarte w art. 22 Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i w związku z tym jest/nie jest uprawniony do wystawiania swym kontrahentom informacji o kwocie obniżenia wpłat obowiązkowych na PFRON.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 10
- 3 - Poziom zagwarantowanej ulgi we wpłatach na PEFRON wyrażony w procentach wartości netto faktury - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109
Pokój Nr 143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109 Pokój Nr 143.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawę sprzętu telefonii IP w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2"
- Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla RIO w Łodzi
- DZP.26.99.2024 Naprawa instalacji domofonowej i bramofonowej w nieruchomościach stanowiących własność osób fizycznych/ współwłasność osób fizycznych i Skarbu Państwa i/lub Gminy Łódź,
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.