eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Prowadzenie autobusowej komunikacji gminnej od miejscowości Kunowo gm. Duszniki do Ceradza Kościelnego gm. Tarnowo Podgórne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Duszniki: Prowadzenie autobusowej komunikacji gminnej od miejscowości Kunowo gm. Duszniki do Ceradza Kościelnego gm. Tarnowo Podgórne.
Numer ogłoszenia: 377328 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, faks 061 2919131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie autobusowej komunikacji gminnej od miejscowości Kunowo gm. Duszniki do Ceradza Kościelnego gm. Tarnowo Podgórne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie przewozów autobusami w oparciu o rozkład jazdy określony w załączniku Nr 1 do SIWZ musi być ściśle połączony z rozkładem jazdy autobusów typu miejskiego obsługujących gminę Tarnowo Podgórne i wynosi ok. 5 000 km miesięcznie bez zjazdów i dojazdów do bazy przewoźnika. Komunikacja Gminy Duszniki musi być ściśle powiązana z komunikacją z Tarnowa Podgórnego ze względu na dojazdy mieszkańców Gminy Duszniki do szkół i pracy w Tarnowie Podgórnym i okolicach oraz do Poznania. 2. Pasażer wsiadający lub wysiadający w Ceradzu Kościelnym nie powinien czekać dłużej niż 5 min na połączenie tras obu przewoźników. Wykonawca - przewoźnik wybrany w tym przetargu zobowiązany jest uzgadniać rozkład jazdy z przewoźnikiem obsługującym gminę Tarnowo Podgórne. 3.Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami ( jeden z nich powinien posiadać bezstopniowe wejście do autobusu, pojemności nie mniejszej niż 50 miejsc ( siedzących i stojących). Każdy autobus powinien posiadać co najmniej : - elektroniczne kasowniki , - radiotelefon umożliwiający łączność z bazą. 4.Zamówienie obejmuje również druk i sprzedaż biletów( sprzedaż prowadzą kierowcy oraz ustalony punkt sprzedaży w Ceradzu Kościelnym) w systemie strefowym, opracowanie i umieszczanie na własny koszt na przystankach autobusowych i wiatach aktualnych rozkładów jazdy, prowadzenie kontroli posiadania biletów. Ceny biletów , zastosowane ulgi i zwolnienia z opłat za przejazdy ustala Zamawiający. Przychody Wykonawcy ze sprzedaży biletów (netto) , pomniejszone o 5 % prowizję (dla punktu sprzedaży i kierowców) stanowią dochód Zamawiającego i będą rozliczane w co miesięcznych fakturach wystawianych dla Zamawiającego. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy utworzenia punktu sprzedaży biletów od dnia 04.01.2010 r. w m. Ceradz Kościelny. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr w okresie obowiązywania umowy, jeżeli średnia cena oleju napędowego w danym miesiącu wzrośnie lub zmaleje więcej niż 7 % w stosunku do ceny przyjętej w ofercie , zgodnie z SIWZ w oparciu o ceny hurtowe paliw ogłaszane przez PKN ORLEN + 3 %. Zmiana stawki za wozokilometr nastąpi o nie więcej niż 29 % stopy wzrostu lub spadku ceny oleju napędowego i nie częściej niż 1 raz na 2 m-ce. Pozostałe informacje zawiera zał. nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) spełniają warunki określone w niniejszym SIWZ 1.2.Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada doświadczenie w świadczeniu usług przewozów pasażerskich - nie mniej jak 60.000 km rocznie , wykonanych z należytą starannością - wykaz wg wzoru w SIWZ 2) Wykonawca wykonuje zamówienie na podstawie ustalonych godzin i tras ściśle połączonych z komunikacją autobusową obsługującą gminę Tarnowo Podgórne ( z Ceradza Kościelnego), zgodnej z wymaganiami zał. nr 1 do SIWZ . 3) Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma autobusami ( jeden z nich powinien posiadać bezstopniowe wejście do autobusu ) o pojemności nie mniejszej niż 50 miejsc ( siedzących i stojących). Każdy autobus powinien posiadać co najmniej elektroniczne kasowniki, oraz wyposażony w radiotelefony umożliwiające łączność z bazą. Autobusy powinny być sprawne technicznie , posiadające aktualne badania techniczne, ubezpieczenie , wyposażone w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia. Wykonawca odpowiada za czystość i porządek w autobusie, umieszczenie w autobusie oznakowania tras, godzin odjazdu, przyjazdu oraz na przystankach, na których będzie się zatrzymywał. Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu ,zgodnie z art.44 ustawy Pzp i ze wzorem zał. Nr 3 SIWZ (jeżeli podmiot nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to do oświadczenia dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dot. podwykonawców.) 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym osób 5) licencja, o której mowa w art.5 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007r. Nr 125,poz.874 ze zm.) na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, lub z pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przewozy osób w ilości co najmniej 60.000 km rocznie z potwierdzeniem , że usługi zostały wykonane z należytą starannością - wykaz wg wzoru w SIWZ 9) Wykaz taboru autobusowego, którym wykonawca będzie realizował zamówienie z określeniem marki pojazdu, roku produkcji oraz opisem technicznym i podaniem parametrów niezbędnych do oceny oferty w kryteriach podanych w pkt. X.1.2. i XVIII SIWZ , z aktualnymi badaniami technicznymi, dołączonymi kserokopiami dowodów rejestracyjnych, dokumenty zaświadczające o posiadanej przez w/w autobusy normy emisji spalin EURO i inne, np. dot. klimatyzacji, bezstopniowego wejścia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - komfort i bezpieczeństwo jazdy - 25
  • 3 - wpływ taboru autobusowego na środowisko - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Duszniki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.