eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 377324 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskombatant.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mrożonek i konserwantów na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ, ZADANIE NR 1 1 Bukiet warzyw 7 składnikowy kg 1 kg 400 2 Ćwiartka kurczaka kg 1 kg 200 3 Fasola szparagowa kg 1 kg 300 4 Filet z kurczaka kg 1 kg 600 5 Filet z indyka kg 1 kg 100 6 Flaki suche wołowe cięte 900g 1 szt 400 7 Kalafior mrożony kg 1kg 400 8 Kurczak mrożony kg 1 kg 1 500 9 Mieszanka kompotowa kg 1 kg 800 10 Pałki z kurczaka kg 1 kg 200 11 Pierogi ruskie kg 1 kg 80 12 Pierogi z mięsem Alex-Pol kg 1 kg 150 lub równoważny* 13 Pierogi z serem i z jagodami Javo kg 1 kg 50 lub równoważny* 14 Pierogi z jagodami Alex-Pol kg 1 kg 100 lub równoważny* 15 Pierogi z kapustą i grzybami kg 1 kg 50 16 Pierogi z serem i truskawkami kg 1 kg 50 17 Pierogi z truskawkami Alex-Pol kg 1 kg 100 lub równoważny* 18 Porcja kulinarna kurczak kg 1 kg 800 19 Serca drobiowe kg 1 kg 250 20 Szpinak mrożony kg 1 kg 400 21 Truskawka mrożona Poltino kg 1 kg 50 lub równoważny* 22 Uszka z grzybami kg 1 kg 20 23 Wątróbka drobiowa kg 1 kg 300 24 Włoszczyzna paski kg 1 kg 1 400 25 Żołądki drobiowe kg 1 kg 100 ZADANIE NR 2 1 Filet śledziowy mrożony kg 1 kg 50 2 Filet z karpia kg 1 kg 30 3 Sałatka śledziowa w majonezie kg 1 kg 130 4 Matjas śledź solony wielkość 15-20 cm kg 1 kg 250 5 Makrela wędzona kg 1 kg 180 6 Makrela opiekana w pomidorach kg 1 kg 60 7 Makrela opiekana w occie kg 1 kg 60 8 Panga filet b/skóry biała (trymowana) kg 1 kg 800 SHP do 5% glazury 9 Płat śledziowy marynowany kg 1 kg 100 10 Filet śledziowy w pomidorach (konserwa rybna) 110g 1 szt 200 11 Filet z mintaja SHP do 5% glazury kg 1 kg 300..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.33.21.00-5, 15.13.15.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku: a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy. c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona, - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl/strona-glowna, www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 27, w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. nr 35..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1 Bukiet warzyw 7 składnikowy kg 1 kg 400 2 Ćwiartka kurczaka kg 1 kg 200 3 Fasola szparagowa kg 1 kg 300 4 Filet z kurczaka kg 1 kg 600 5 Filet z indyka kg 1 kg 100 6 Flaki suche wołowe cięte 900g 1 szt 400 7 Kalafior mrożony kg 1kg 400 8 Kurczak mrożony kg 1 kg 1 500 9 Mieszanka kompotowa kg 1 kg 800 10 Pałki z kurczaka kg 1 kg 200 11 Pierogi ruskie kg 1 kg 80 12 Pierogi z mięsem Alex-Pol kg 1 kg 150 lub równoważny* 13 Pierogi z serem i z jagodami Javo kg 1 kg 50 lub równoważny* 14 Pierogi z jagodami Alex-Pol kg 1 kg 100 lub równoważny* 15 Pierogi z kapustą i grzybami kg 1 kg 50 16 Pierogi z serem i truskawkami kg 1 kg 50 17 Pierogi z truskawkami Alex-Pol kg 1 kg 100 lub równoważny* 18 Porcja kulinarna kurczak kg 1 kg 800 19 Serca drobiowe kg 1 kg 250 20 Szpinak mrożony kg 1 kg 400 21 Truskawka mrożona Poltino kg 1 kg 50 lub równoważny* 22 Uszka z grzybami kg 1 kg 20 23 Wątróbka drobiowa kg 1 kg 300 24 Włoszczyzna paski kg 1 kg 1 400 25 Żołądki drobiowe kg 1 kg 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.33.21.00-5, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 1 Filet śledziowy mrożony kg 1 kg 50 2 Filet z karpia kg 1 kg 30 3 Sałatka śledziowa w majonezie kg 1 kg 130 4 Matjas śledź solony wielkość 15-20 cm kg 1 kg 250 5 Makrela wędzona kg 1 kg 180 6 Makrela opiekana w pomidorach kg 1 kg 60 7 Makrela opiekana w occie kg 1 kg 60 8 Panga filet b/skóry biała (trymowana) kg 1 kg 800 SHP do 5% glazury 9 Płat śledziowy marynowany kg 1 kg 100 10 Filet śledziowy w pomidorach (konserwa rybna) 110g 1 szt 200 11 Filet z mintaja SHP do 5% glazury kg 1 kg 300..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00-5, 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.