eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › remont ulic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37731

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubartów: remont ulic : Słowackiego, Rynek I i Lubelska wraz z remontem chodnika po wschodniej stronie ul. Lubelskiej na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Krzywe Koło w Lubartowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Lubartów, do kontaktów: Agnieszka Staszek, Radosław Stępiński, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, fax 081 8552016, e-mail: wrg@um.lubartow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubartow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ulic : Słowackiego, Rynek I i Lubelska wraz z remontem chodnika po wschodniej stronie ul. Lubelskiej na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Krzywe Koło w Lubartowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubartów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont ulic : Słowackiego, Rynek I i Lubelska w Lubartowie na odcinku od km 283+390 do km 284+780 oraz chodnika po wschodniej stronie ul. Lubelskiej na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Krzywe Koło w Lubartowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont ulic : Słowackiego, Rynek I i Lubelska w Lubartowie na odcinku od km 283+390 do km 284+780 obejmuje : 1) na odcinku Wierzbowa - Hanki Sawickiej : - frezowanie powierzchniowe kolein o głębokości do 2cm w celu zlikwidowania kolein i lokalnych nierówności, - wykonanie lokalnych napraw nawierzchni poprzez remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych za pomocą mas mineralno - bitumicznych, - wykonanie mikrodywanika na zimno jako nawierzchni typu \slurry seal\, 2) na odcinku Hanki Sawickiej - Krzywe Koło : - sfrezowanie nawierzchni o głębokości do 4cm w celu usunięcia sfalowań nawierzchni i obniżenia niwelety, - wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetownu o gr. średniej 2 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm 3) na całym odcinku : - wykonanie oznakowania poziomego jezdni minerałami cienkowarstwowymi, - regulację studni rewizyjnych i kratek ściekowych, - wywóz \kory asfaltowej\ na miejsca wskazane przez zamawiającego. Remont chodnika po wschodniej stronie ul. Lubelskiej na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Krzywe Koło w Lubartowie obejmuje : - roboty rozbiórkowe, - wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy oraz nawierzchni chodnika z kolorowej kostki brukowej, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy: 1) w zakresie wymaganego doświadczenia wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 400.000 zł brutto, 2) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem do obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej - 1 osoba; 3) dysponują lub posiadają dostęp (zdolność kredytową) do środków finansowych w kwocie co najmniej 200 000 zł; 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000 zł; Doświadczenie - znaczenie 100% W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast warunki określone w pkt III.2. 1-4 ogłoszenia powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał wszystkie wyżej opisane warunki. Ponadto ocena warunku w zakresie doświadczenia wykonawcy zostanie dokonana następująco : A - liczba punktów za doświadczenie wykonawcy - maksymalnie 100 pkt wg następującego wzoru: A= liczba robót budowlanych spełniających wymagania dla wykonawcy badanego / maksymalna liczba rob. bud. spełniających wymagania u wykonawcy biorącego udział w postępowaniu x 100 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierającego m.in. dane Wykonawcy, (którego przykładowy wzór wraz z przykładowymi wzorami oświadczeń oraz wykazów, dostępny jest w siedzibie zamawiającego, a także na jego stronie internetowej: www.lubartow.pl,) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć : 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych przez prawo budowlane uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego - w przypadku osoby przewidzianej na stanowisko kierownika robót drogowych; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - dotyczy osoby wskazanej na stanowisko kierownika robót drogowych, 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( referencji ) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, oferty i innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2. - 7. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii i opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej ( tekst jednolity Dz. U. Nr 253, poz. 2532 z 2004 r.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.