eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przebudowa ul. Reja (na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka) i ul. Kasprzaka w Lęborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Lębork: Przebudowa ul. Reja (na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka) i ul. Kasprzaka w Lęborku
Numer ogłoszenia: 377262 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310712 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Reja (na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka) i ul. Kasprzaka w Lęborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Reja (od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka) i Kasprzaka w Lęborku wraz z odwodnieniem. Odcinki ulic położone są w zabytkowej części miasta Lęborka. 1.1 Parametry zaprojektowanych ulic: a) Ul. Reja: długość ulicy ok. 68 m, ulica o przekroju jednoprzestrzennym o szerokości od 11.1 m do 12.1 m (kategoria ruchu KR2) z obustronnymi ściekami; b) Ul. Kasprzaka: długość ulicy ok. 42 m, ulica o szerokości jezdni 3,5 m, szerokość chodników zmienna od 0,9 do 1,4 m, ulica będzie dopuszczona do ruchu samochodowego (ruch kategorii KR2). 1.2 W ramach inwestycji przewiduje się: a) Rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej i kamiennej podbudowy oraz chodników z płyt betonowych; b) Dobudowę odcinka kanalizacji deszczowej (w ul. Reja o długości 26,60 m); c) Budowę wpustów deszczowych (6 szt.) wraz z przykanalikami oraz podłączenie do kanalizacji deszczowej istniejących rur spustowych (zgodnie z projektem 9 podłączeń plus dodatkowo 3 w ul. Kasprzaka i 1 w ul. M. Reja); d) Budowę nawierzchni z kostki kamiennej z obustronnymi ściekami ( ul. Reja); Budowę nawierzchni z kostki kamiennej z obustronnymi chodnikami z kostki kamiennej ( ul. Kasprzaka); e) Przebudowę kolidującego uzbrojenia (regulacja wysokościowa studni i włazów). W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE ULICE OBJĘTE INWESTYCJĄ ZNAJDUJĄ SIĘ W ŚCISŁYM CENTRUM MIASTA, ROBOTY MUSZĄ BYĆ PROWADZONE TAK, ABY ZMINIMALIZOWAĆ ICH UCIĄŻLIWOŚĆ DLA MIESZKAŃCÓW I UŻYTKOWNIKÓW TEGO TERENU. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia należy w zakresie zaznaczonym w załączniku graficznym ( Załącznik nr do 8 SIWZ ) wykonać zgodnie z następującymi elementami dokumentacji projektowej pn. Przebudowa ulic śródmieścia: M. Curie - Skłodowskiej (na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Armii Krajowej), M. Reja (na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka) oraz ul. Kasprzaka w Lęborku: a)Projektem budowlanym i wykonawczym (branża sanitarna, drogowa, docelowa organizacja ruchu) - Załącznik nr 9 do SIWZ;b)Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ;c)Przedmiarem robót - Załącznik nr11 do SIWZ;d)decyzją pozwolenia na budowę nr 118/06 z dnia 24.07.2009 - Załącznik nr 12 do SIWZ;e)zapisami niniejszej SIWZ; f) Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZND-I.5142.9.1863.2013.MK pozwalającą na prowadzenie prac budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy ulic Reja ( na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka ) oraz ul. Kasprzaka w Lęborku - Załącznik nr 14 do SIWZ. 2.2 Na ulicy Reja należy kontynuować układanie następujących elementów: a)nawierzchnia jezdni - ma być układana z kostki kamiennej 10x10 - materiał Zamawiającego. Wykonawca ma uwzględnić podczas obliczania ceny ryczałtowej załadunek i przewiezienie kostki na miejsce inwestycji z magazynu odległego o 2 km. b)nawierzchnia chodników - ma być układana z kostki granitowej ( szarej ) 8/10, ciętej płomieniowanej w górnej powierzchni, stanowiącej nawierzchnię chodników - materiał Wykonawcy. c)opaski w nawierzchni chodników ( jedna wzdłuż budynków i obrzeży ograniczających chodniki, druga wzdłuż ścieku ) mają być układane z kostki czerwonej 8/10 o szerokości 30cm. - materiał Wykonawcy. d)obustronny ściek - ma być układany z kostki 8/10 kamiennej w kolorze grafitowym, ciętej płomieniowanej w górnej powierzchni - materiał Wykonawcy. 2.3Na ulicy Kasprzaka należy układać następujące elementy: a)nawierzchnia jezdni - ma być układana z kostki kamiennej 10x10 - materiał Zamawiającego. Wykonawca ma uwzględnić podczas obliczania ceny ryczałtowej załadunek i przewiezienie kostki na miejsce inwestycji z magazynu odległego o 2 km. b)nawierzchnia chodników - ma być układana z kostki granitowej ( szarej ) 8/10, ciętej płomieniowanej w górnej powierzchni - materiał Wykonawcy.c)krawężniki kamienne - należy zdemontować krawężniki kamienne z ul. Reja i wstawić je w ul. Kasprzaka. Nadmiar krawężników należy przewieźć do magazynu - patrz ppkt.3.3 2.4W ramach układania nawierzchni ulic z kostki kamiennej Wykonawca ma uwzględnić podczas obliczania ceny ryczałtowej, zastosowanie materiału własnego przekazanego przez Zamawiającego. W gestii Wykonawcy będzie załadunek i przewiezienie kostki na miejsce inwestycji z magazynu odległego o koło 2 km. 2.5Wykonawca ma wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej wymianę istniejących słupków znaków drogowych i tablic znaków drogowych poprzez montaż stylizowanych słupków, na których będą zamocowane nowe tarcze znaków, bez zmiany ich rodzaju i lokalizacji. Wykonawca ma zamontować znaki małe. Wzór słupków stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ. 2.6Nie należy wykonywać oświetlenia ulicznego. 2.7Wykonawca ma wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej nie uwzględnionego w dokumentacji projektowej podłączenia 4 dodatkowych istniejących rur spustowych (1 w ul. M. Reja i 3 w ul. Kasprzaka). 2.8Nie należy wykonywać izolacji przeciwwilgociowej budynków ujętej w dokumentacji projektowej i w związku z tym Wykonawca nie ma uwzględniać tych robót w cenie ryczałtowej.2.9Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań archeologicznych dla robót w ul. Reja ( na odcinku od ul. Staromiejskiej do ul. Kasprzaka ) i ul. Kasprzaka, położonych w strefie W ochrony archeologiczno-konserwatorskiej, w tym uzyskanie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku oraz wykonanie sprawozdania z badań; szczegółowy zakres badań określi Wojewódzki konserwator Zabytków w wydanym pozwoleniu ( złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na badania archeologiczne - w gestii Wykonawcy ). 3. UWAGI: 3.1Prace muszą być podzielone na dwa etapy, w celu zminimalizowania uciążliwości robót. Kolejność wykonywania poszczególnych etapów nie jest narzucona i zostanie ustalona przed podpisaniem umowy. 3.2W związku z powyższym podziałem teren budowy pod poszczególne etapy realizacji zadania będzie również przekazywany etapami (odrębny protokół przekazania terenu budowy dla każdego etapu i odrębny protokół zakończenia danego etapu prac). 3.3Zdemontowane płytki chodnikowe, krawężniki, elementy infrastruktury drogowej i wszystkie inne elementy nawierzchni (łącznie z tymi przykrytymi warstwą asfaltu), należy dostarczyć do magazynu zlokalizowanego w odległości około 2 km od miejsca inwestycji i przekazać Miejskiemu Zarządowi Gospodarki Miejskiej w Lęborku.W tym celu należy przyjąć następująca procedurę: a)po przekazaniu określonego odcinka ulicy do realizacji teren zostanie komisyjnie obfotografowany i określona zostanie ilość materiału do odzysku, który winien trafić do magazynu. b)w przypadku nawierzchni kamiennych przykrytych asfaltem, czynności wyżej wymienione będą wykonane po zdjęciu asfaltu. Jeżeli Wykonawca nie umożliwi komisyjnego określenia ilości materiałów do demontażu, np. będzie rozbierał kamienną nawierzchnię wraz z asfaltem, wówczas zostanie przyjęte 100% nawierzchni kamiennej do odzysku i tym samym rozliczeń. c)dokumentem rozliczeniowym będzie protokół przyjęcia demontowanego materiału przez w/w magazyn. 3.4Zakres zamówienia obejmuje również: a)geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie b)ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) c)wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) d)tymczasowa organizacja ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji wzdłuż ulicy przed i po godzinach prowadzenia prac oraz w dni wolne od pracy) e)organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, f)usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, g) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, h) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, i) dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia, j)przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, k)przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, l)zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, m)regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych. 3.5Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 3.6W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dla MPWiK terenu budowy po dokonaniu rozbiórek nawierzchni ulicy w celu wykonania robót remontowych kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Wykopy zostaną zasypane i zagęszczone. Wyniki zagęszczeń zostaną przedstawione kierownikowi robót. Czas trwania prac prowadzonych przez MPWiK - 10 dni. 4.Przy określaniu terminu zakończenia zadania wykonawca musi uwzględnić czas prac prowadzonych przez MPWiK określony w pkt. 3.6. Działu III SIWZ 5.Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6.Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7.1Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8.Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG GDAŃSK Sp. z o.o., ul. Sandomierska 35, Gdańsk, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394854,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364257,16

  • Oferta z najniższą ceną: 364257,16 / Oferta z najwyższą ceną: 611310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.