To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377261 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Lublin: Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej , mienia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych (OC,NNW,ASS )
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363268-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369909-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Polskie Biuro Brokerskie Sp. z o.o.
51-162 Wrocław
ul. Długosza 2-6
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43102223200011, ul.
Al. Racławickie
23,
20049
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
261 183 203, faks
261 183 203, e-mail
zamowienia.publ@1wszk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.1wszk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.1wszk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej , mienia oraz ubezpieczeń komunikacyjnych (OC,NNW,ASS )
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP/PN/40/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest : część 1 ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk , ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Część 2 obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2011 r, numer 293 poz. 1729 , dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe w związku z prowadzoną działalnością leczniczą oraz szkody rzeczowe i osobowe w związku z prowadzaną działalnością pozamedyczną i posiadanym mieniem , część 3 ubezpieczenia komunikacyjne (OC , NNW , ASS ) . Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności w 4 równych ratach w w okresie rocznego okresu polisowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
65510000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kompleksowe ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich w okresie od 19.01.2017 do 18.01.2018 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 93 ust.1 pkt. 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity), zawiadamia o unieważnieniu postępowania. Dla części nr 1 Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego , jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający może zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty . Najkorzystniejszą ofertą jest bowiem oferta , która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia cena oferty najkorzystniejszej tj. 61 800,00 zł przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 34 000,00 zł Zaplanowane środki są niewystarczające do zrealizowania powyższego zamówienia . Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych , zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 93 ust.1 pkt. 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity), zawiadamia o unieważnieniu postępowania. Dla części nr 2. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego , jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający może zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty . Najkorzystniejszą ofertą jest bowiem oferta , która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia cena oferty najkorzystniejszej tj. 348 400,00 zł przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 280 000,00 zł Zaplanowane środki są niewystarczające do zrealizowania powyższego zamówienia . Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT280000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych , ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów , ubezpieczenie assistance w okresie od 19.01.2017 do 18.01.2018 r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 93 ust.1 pkt. 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity), zawiadamia o unieważnieniu postępowania. Dla części nr 3 Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego , jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą zamawiający może zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty . Najkorzystniejszą ofertą jest bowiem oferta , która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia cena oferty najkorzystniejszej tj. 9 900,00 zł przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 5 000,00 zł Zaplanowane środki są niewystarczające do zrealizowania powyższego zamówienia . Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.