eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługa sprzątania Stomatologicznego Centrum Klinicznego Akademii Medycznej w Lublinie (Nr sprawySCK - ZP - 2 - 08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Lublin: Usługa sprzątania Stomatologicznego Centrum Klinicznego Akademii Medycznej w Lublinie (Nr sprawy: SCK - ZP - 2 - 08)
Numer ogłoszenia: 37718 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Akademii Medycznej w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 532 65 16, fax 0-81 532 65 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Stomatologicznego Centrum Klinicznego Akademii Medycznej w Lublinie (Nr sprawy: SCK - ZP - 2 - 08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Usługa obejmuje: - sprzątanie pomieszczeń w godzinach: 600 - 2200 w dni od poniedziałku do piątku, w miejscach wskazanych przez zamawiającego w Wykazie pomieszczeń do sprzątania- stanowiącego Załącznik Nr 3 do s.i.w.z., łączna powierzchnia do sprzątania - 4.496,35m2; - utrzymanie czystości placów i trawników wokół budynku stanowiącego siedzibę zamawiającego o łącznej powierzchni 2.000m², - obsługę windy towarowej w budynku zamawiającego w przypadku zaistnienia konieczności jej użycia (średnio 1 raz w tygodniu) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 700 - 1500. II. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wszelki sprzęt i środki niezbędne do realizacji umowy, z wyjątkiem: preparatów dezynfekcyjnych, mydła w płynie do mycia rąk, ręcznika papierowego oraz papieru toaletowego. III. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt stałe wyposażanie pojemników na odpady w worki w niżej podanych kolorach i wymiarach: - niebieskie grube: 50 x 60 cm i 70 x 90 cm, - czerwone grube: 50 x 60 cm i 70 x 90 cm, - żółte grube: 50 x 60 cm i 70 x 90 cm. IV. Wymogi dotyczące sprzątania pomieszczeń w budynku zamawiającego: 1. we wszystkich pomieszczeniach - min. 1 raz dzienne oraz w razie potrzeby: - mycie lub dezynfekcja i mycie (sale zabiegowe, sterylizatornie, sanitariaty, brudowniki) umywalek, baterii, luster oraz glazury wokół umywalek, - wymiana worków w pojemnikach na odpady, połączona z ich dezynfekcją i myciem. - odkurzanie (wykładziny dywanowej), mycie lub dezynfekcja i mycie (sale zabiegowe, sterylizatornie, sanitariaty, brudowniki) podłóg - zgodnie z obowiązującymi w SCK AM w Lublinie procedurami. 2. we wszystkich pomieszczeniach min.1 raz w tygodniu mycie lub dezynfekcja i mycie (sale zabiegowe, sterylizatornie, sanitariaty, brudowniki) całych: drzwi, glazury, lamperii oraz kaloryferów. 3. w pomieszczeniach administracyjno - biurowych, socjalnych, szatniach oraz ciągach komunikacyjnych - 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby mycie parapetów, półek, biurek, krzeseł, szafek i innego wyposażenia tych pomieszczeń oraz drzwi wokół klamek. 4. w salach zabiegowych, sterylizatorniach, pracowniach stomatologicznych - min. 1 raz dzienne oraz w razie potrzeby dezynfekcja i mycie: podestów i rozruszników unitów stomatologicznych, stołów, biurek, krzeseł, szafek, półek, parapetów, fotelików stomatologicznych oraz drzwi wokół klamek. 5. w sanitariatach i brudownikach - dezynfekcja i mycie powierzchni oraz wyposażenia min. 2 razy dziennie oraz w razie potrzeby. 6. we wszystkich pomieszczeniach 1 raz na kwartał - dezynfekcja i mycie opraw lamp oświetleniowych oraz mycie okien. 7. w ciągach komunikacyjnych: - mycie podłóg-schodów min. 2 razy dziennie oraz w razie potrzeby, - min. 1 raz dzienne oraz w razie potrzeby mycie: parapetów, krzeseł, stołów i innego wyposażenia, - 1 raz w tygodniu mycie luksferów oraz poręczy od schodów. 8. w pomieszczeniach magazynowych - generalne sprzątanie min.1 raz w miesiącu. 9. mycie wind - min. 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby. 10. w pomieszczeniach, w których znajdują się podłogi z PCV - akrylowanie podłoża 1 raz na kwartał oraz po każdym remoncie. 11. w holu głównym na parterze krystalizacja podłoża z marmuru - 1 raz na kwartał. 12. generalne sprzątanie pomieszczeń po remontach i awariach (np. zalanie wodą). 13. dozowniki na mydło, preparat do dezynfekcji, papier toaletowy oraz ręcznik papierowy - dezynfekować (przez przecieranie) i myć przy każdej wymianie wkładów oraz w razie potrzeby. V. Wymogi dotyczące utrzymania czystości placów i trawników wokół budynku zamawiającego: 1. codzienne sprzątanie placów i chodników, 2. koszenie trawy na trawnikach - częstotliwość uzależniona od potrzeb (trawa nie może przekraczać 12cm), 3. podcinanie żywopłotów, 4. grabienie liści i wywożenie ich z posesji zamawiającego, 5. usuwanie do czarnej nawierzchni śniegu (do 1 godziny po zakończeniu opadów) i lodu z chodników oraz schodów, 6. zabezpieczenie posesji zamawiającego w piasek do posypywania chodników i schodów, 7. posypywanie chodników i schodów piaskiem bez soli przemysłowej, 8. na bieżąco wywożenie nadmiernej ilości śniegu z posesji zamawiającego, 9. porządkowanie rynien z liści, błota i innych zanieczyszczeń oraz usuwanie ich do pojemników na odpady min. 2 razy w roku, 10. odkopywanie krawężników z błota i zanieczyszczeń oraz usuwanie trawy wyrastającej spod płyt chodnikowych, 11. na bieżąco usuwanie śniegu i sopli lodu z dachów budynku SCK AM w Lublinie, 12. czyszczenie kratek oraz wycieraczek przed drzwiami wejściowymi do budynku SCK AM w Lublinie, 13. codzienne porządkowanie altanek z pojemnikami na odpady komunalne i medyczne, - ekonomiczne wrzucanie worków i kartonów (poskładane) do pojemników na odpady, - pomieszczenia do przechowywania kontenerów na odpady powinny być 1 raz dziennie poddane sprzątaniu zgodnie z obowiązującymi w SCK AM w Lublinie procedurami. VI. Świadczenie usługi obejmować będzie także codzienne usuwanie odpadów (w workach zbiorczych) z poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego do pojemników znajdujących się na zewnątrz budynku SCK AM w Lublinie. VII. Wykonawca zapewni stałą, minimalną ilość osób do sprzątania tj. 12 etatów w pełnym wymiarze czasu pracy do sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku oraz 0,5 etatu - do sprzątania na zewnątrz budynku. VIII. Wykonawca zapewni codzienny nadzór nad osobami sprzątającymi. IX. Wykonawca zapewni wystarczającą ilość wózków do sprzątania, tak aby każdy był używany tylko w obrębie jednej Poradni. X. Wykonawca zapewnia ilość mopów i ściereczek umożliwiających ich wymianę po każdym sprzątaniu w poszczególnych strefach czystościowych oraz w każdej Sali klinicznej, jeśli znajduje się w niej minimum 5 unitów stomatologicznych. Oddzielnymi mopami będą zmywane podłogi w poszczególnych strefach czystościowych tj.: salach klinicznych i sterylizatorniach, pomieszczeniach socjalnych i administracyjno - biurowych, ciągach komunikacyjnych oraz sanitariatach i brudownikach. W przypadku zanieczyszczenia powierzchni podłóg krwią lub innym potencjalnie infekcyjnym materiałem organicznym dezynfekcję należy przeprowadzić niezależnie od wymagań szczegółowych - zgodnie z obowiązującą procedurą Zamawiającego. XI. Na zlecenie Zamawiającego uszczelnianie okien materiałami Wykonawcy 1 raz w roku (przed zimą). XII. Ostatniego dnia miesiąca będzie dokonywana ocena świadczonych usług w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. XIII. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy świadczącej usługę posiadali aktualne badania lekarskie dopuszczające ich do pracy w placówkach służby zdrowia, a obsługujący windę - uprawnienia do jej obsługi (udostępniane na każde wezwanie zamawiającego). XIV. Zamawiający wymaga, aby pracownicy firmy świadczącej usługę zostali przeszkoleni na koszt Wykonawcy w zakresie obowiązujących w SCK AM w Lublinie procedur sanitarno - higienicznych. XV. Zamawiający zastrzega sobie wyłączenie ze sprzątania określonych pomieszczeń na czas remontów, co będzie związane z obniżeniem opłat za świadczoną usługę. XVI. Wykonawca pokryje wszelkie kary nałożone przez Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego -Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na Zamawiającego wskutek nienależytego wykonania świadczonej usługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sck.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Akademii Medycznej w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin, IV piętro - pokój nr 7, tel. 081/528-79--00, 081/528-79-06, faks. 081-528-79-07.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Stomatologiczne Centrum Kliniczne Akademii Medycznej w Lublinie IV piętro, pokój nr 7. Ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.