eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w miejscowościach Wójtówka, Nowy Zbrachlin realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Waganiec: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w miejscowościach Wójtówka, Nowy Zbrachlin realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015
Numer ogłoszenia: 37714 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2830044, faks 54 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.pl; www.waganiec.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w miejscowościach Wójtówka, Nowy Zbrachlin realizowana w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podprojekt Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami i sieci wodociągowej w miejscowościach Wójtówka, Nowy Zbrachlin realizowany jest w ramach projektu Przywrócenie równowagi ekologicznej na terenach gmin województwa kujawsko-pomorskiego w związku z budową autostrady A-1 w latach 2011 - 2015. Cześć I: Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Nowym Zbrachlinie, zgodnie z pozwoleniami na budowę nr: AB.7351.352.08 z dnia 12.08.2008r.; 345.2012 z dnia 04.09.2012r. znak sprawy: AB.6740.342.2012; 15.2015 z dnia 20.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.545.2014 w zakresie rzeczowym zgodnym z kosztorysami nakładczymi. Nr AB.7351.352.08 z dnia 12.08.2008r. kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości: Nowy Zbrachlin obejmującej kolektory sanitarne S24÷ S27, PCV o średnicy 200 mm , SN 8kN/m2 o łącznej długości -1103 m; 48 szt. przykanalików PCV o średnicy 160 mm, SN 8kN/m2 o łącznej długości - 377 m. Trasy kanałów pokazano na planach sytuacyjno - wysokościowych załączniki mapowe nr 9 i 10, profile podłużne S24÷S27 w PDF jako załączniki do SIWZ. Uzbrojenie sieci stanowić będą typowe studnie kanalizacyjne rozgałęźne, przelotowe i spadowe z kręgów betonowych średnicy 1000 mm z betonu B-45, z włazami typu ciężkiego wypełnionymi betonem. Studnie rozstawiono na trasach kanałów w odległości 50 -60 m, na załamaniach trasy, przy zmianie spadków oraz w miejscach, gdzie jest możliwe podłączenie do nich przykanalika. Na połączeniach kolektorów zaprojektowano studnie o średnicy 1000 mm z prefabrykowanych elementów betonowych żelbetonowych z betonu klasy B-45, wodoszczelnego W8 zgodnie z normą DIN 4034 część 1, łączonych na uszczelkę elastomerową. Kineta studni wykonana jest jako monolit z wyprofilowanym dnem, przejściem szczelnie zawirowanym w procesie produkcji lub łączonym za pomocą uszczelki gumowej typy Steinhoff lub Forscheda. Na zakończeniach przykanalików zaprojektowano studnie typu TL z PCV średnicy 425 mm z włazem typu ciężkiego. Przykanaliki ułożone na pospółce grubości 10 cm. Rozpoczęcie prac od studni przelotowej nr 202 na kolektorze nr 24 z wykonaniem przykanalika i studni przyłączeniowej SP 169 i dalej cały zakres ujęty na załączniku mapowym nr 10. Nr 345.2012 z dnia 04.09.2012r. znak sprawy: AB.6740.342.2012 kontynuacja budowy sieci wodociągowej w Nowym Zbrachlinie. W 2013 roku wykonano sieć w ciągu drogi gminnej, działka nr 61/1 (inwentaryzacja i plan sieci wodociągowej w PDF jako załączniki do SIWZ). Do wykonania sieć na działkach nr: 56/18 - droga częściowo utwardzona; 45/2 - droga częściowo utwardzona; 57/6 - droga gruntowa i 57/66 projektowane ulice wewnętrzne planowanego osiedle, przestrzeń rolnicza, własność Spółdzielcza Agrofirma Plebanka. Sieć rozdzielcza projektowana jest z rur PCV o średnicy 110 mm kielichowych łączonych na uszczelkę gumową o długości 901 m. Przebieg sieci prowadzić trasą zgodnie z projektem. Na załamaniach, rozgałęzieniach trasy i za armaturą założyć bloki oporowe betonowe z betonu B-15.Uzbrojenie sieci stanowią zasuwy żeliwne o średnicy 100 mm oraz hydranty ppoż. o średnicy 80 mm nadziemne, na odgałęzieniach z zasuwami. Przyłącza wodociągowe wg osobnego opracowania z włączeniem do sieci głównej. Roboty ziemne - wykopy w 60% koparką, 40% ręcznie. Zasyp prowadzić do wysokości 30 cm ponad rurociąg ręcznie, a powyżej spycharką. Po wypłukaniu sieci przeprowadzić dezynfekcję roztworem podchlorynu sodu w ilości 150-200 g/m3 świeżego podchlorynu. Po dezynfekcji sieci przepłukać wodą. Podawanie wody do odbiorców będzie po zbadaniu jakości wody potwierdzającym jakość zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kosztorys ofertowy do pozwolenia na budowę nr AB.7351.352.08 z dnia 12.08.2008r. i 345.2012 z dnia 04.09.2012r. znak sprawy: AB.6740.342.2012 stanowi załącznik do SIWZ. Kosztorys nakładczy do pozwolenia na budowę nr AB.7351.352.08 z dnia 12.08.2008r. i 345.2012 z dnia 04.09.2012r. znak sprawy: AB.6740.342.2012 stanowi załącznik do SIWZ. Teren pod budowę zostanie udostępniony Wykonawcy po zbiorze zbóż tj. w lipcu. Nr 15.2015 z dnia 20.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.545.2014 Rozbudowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Nowy Zbrachlin. Inwestycja, obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, rury klasy SN=8kN/m2 , długości 663,5 m wraz z 43 przykanalikami o średnicy 160 mm, rury klasy SN=8kN/m2 , długość 204,0 m. Włączenie w/w kanalizacji sanitarnej nastąpi do istniejącej kanalizacji. Przykanaliki zakończone studnią PVC DN400 mm składającej się z kinety zbiorczej, rury trzonowej oraz włazu żeliwnego okrągłego z pokrywą pełną o nośności 40 ton. W przypadku gdy istniejąca instalacja kanalizacji sanitarnej w podłączanych budynkach nie posiada wentylacji wysokiej, należy rurę wentylacyjną PVC 110 mm prowadzić po elewacji budynku ponad dach i zakończyć kominkiem wywiewnym. Uzbrojenie kolektorów zbiorczych kanalizacji sanitarnej stanowić będą studzienki rewizyjne, żelbetowe DN 1200 mm kompletne z pokrywą żelbetową i włazem żeliwnym typu ciężkiego oraz stopniami złazowymi żeliwnymi. Włączenia do istniejących studni wykonywać za pomocą wiertnicy bez rozkuwania ścian oraz za pomocą przejść szczelnych do rur PVC. Dla wykopów pod budowę rurociągów, przyjmuje się zastosowanie odwodnienia powierzchniowego, polegającego na odprowadzeniu powierzchniowym wody w miarę pogłębiania wykopów, z zagłębień wykonywanych w dniu wykopu w odstępach 15 m. W przypadku dużych opadów w celu skutecznego odwodnienia wykopów oraz wspomagania ww. metody, przyjmuje się zastosowanie igłofiltrów wprowadzanych na głębokość 2,0 m poniżej projektowanego dna wykopu. Kosztorys ofertowy do pozwolenia na budowę nr 15.2015 z dnia 20.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.545.2014 stanowi załącznik do SIWZ. Kosztorys nakładczy do pozwolenia na budowę nr 15.2015 z dnia 20.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.545.2014 stanowi załącznik do SIWZ. Część II: Rozbudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową przepompowni ścieków P-7, obręb geodezyjny Wójtówka zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 19.2015 z dnia 26.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.553.2014 w zakresie rzeczowym zgodnym z kosztorysami nakładczymi. Nr 19.2015 z dnia 26.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.553.2014 Rozbudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową przepompowni ścieków P-7, obręb geodezyjny Wójtówka (Plebanka) gm. Waganiec. Inwestycja, obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm, rury klasy SN=8kN/m2 , długości 421 m wraz z 23 przykanalikami o średnicy 160 mm, rury klasy SN=8kN/m2 , długość 332,5 m oraz 71,0 m kanalizacji tłocznej o średnicy 100 mm, rury PE zgrzewane i przepompowni ścieków surowych. Przykanaliki zakończone studnią PVC DN 400 mm składającej się z kinety zbiorczej, rury trzonowej oraz włazu żeliwnego okrągłego z pokrywą pełną o nośności 40 ton. W przypadku gdy istniejąca instalacja kanalizacji sanitarnej w podłączanych budynkach nie posiada wentylacji wysokiej, należy rurę wentylacyjną PVC 110 mm prowadzić po elewacji budynku ponad dach i zakończyć kominkiem wywiewnym. Uzbrojenie kolektorów zbiorczych kanalizacji sanitarnej stanowić będą studzienki rewizyjne, które wykonać należy jako studnie żelbetowe DN 1200 mm kompletne z pokrywą żelbetową i włazem żeliwnym typu ciężkiego oraz stopniami złazowymi żeliwnymi. Włączenia do istniejących studni wykonywać za pomocą wiertnicy bez rozkuwania ścian oraz za pomocą przejść szczelnych do rur PVC. Dla wykopów pod budowę rurociągów, przyjmuje się zastosowanie odwodnienia powierzchniowego, polegającego na odprowadzeniu powierzchniowym wody w miarę pogłębiania wykopów, z zagłębień wykonywanych w dniu wykopu w odstępach 15 m. W przypadku dużych opadów w celu skutecznego odwodnienia wykopów oraz wspomagania ww. metody, przyjmuje się zastosowanie igłofiltrów wprowadzanych na głębokość 2,0 m poniżej projektowanego dna wykopu. Przepompownię sieciową PP1 przejazdowa, stanowić będzie zbiornik o średnicy 1,5 m zakończona włazem żeliwnym typu ciężkiego z zamknięciem zatrzaskowym na zawiasach. Przyjmuje się wyposażenie pompowni w automatyczny układ sterujący pracą pomp. Przewidziana jest modernizacja istniejącej przepompowni P7. Wymienione zostaną pompy, rurociągi tłoczne oraz krata koszowa. W celu poprawy jakości oczyszczania ścieków projektuje się dozowanie czystego tlenu o jakości zgodnej z PN-EN 12876/2009 za pomocą generatora tlenu z dyszą o wydajności od 10 do max 40 1/min. Urządzenie zostanie zamontowane w szafce metalowej. Dozowanie tlenu automatyczne za pomocą wysyłanego impulsu z chwilą uruchomienia pomp zatapialnych. W ramach modernizacji przepompowni wykonana zostanie min. linia kablowa z oczyszczalni do przepompowni, nowa rozdzielnica P7, doposażenie rozdzielnicy technologicznej na oczyszczalni, dobór rozdzielnicy PS-1, wymiana sterownika pompowni pomocniczej, dostosowanie systemu sterowania i wizualizacji. Zasilanie elektryczne rozdzielnicy P7 z oczyszczalni nastąpi nowym kablem zasilającym (teren pod budowę linii kablowej zostanie udostępniony Wykonawcy po zbiorze zbóż tj. w lipcu) dla w/w przepompowni wraz z wymianą na nową rozdzielni zasilającej. W rozdzielnicy technologicznej szafie 1 oczyszczalni należy zamontować rozłącznik bezpiecznikowy oraz listwę zaciskową. Od szyn do listwy zaciskowej kablem miedzianym o przekroju co najmniej 6mm2. Pod utwardzonymi nawierzchniami (chodnik, droga), przy skrzyżowaniach (kanalizacja, wB)), przy przejściu przez rów melioracyjny, kabel układać w rurze osłonowej. Zasilanie przepompowni PS-1 wykona ENERGA. Zadaniem Wykonawcy będzie połączenie złącza kablowo-pomiarowego typu P1-Rs/LZV/F ze skrzynką sterowniczą pompowni PS-1 kablem typu YAKXS 4x35mm2. Skrzynka i złącze będą stały obok siebie. Rozdzielnica powinna zostać wyposażona w sterownik kompatybilny z systemem nadzoru, który należy poprzez GPRS skomunikować z istniejącym systemem nadzoru HYDROPARTNER na oczyszczalni ścieków. Wizualizację na sterowni oczyszczalni rozbudować dokładając obrazy przepompowni pomocniczej PS-1. W pompowni pomocniczej należy wymienić sterownik na nowy kompatybilny z systemem nadzoru który należy poprzez GPRS skomunikować z istniejącym systemem nadzoru HYDROPARTNER na oczyszczalni ścieków. Wizualizację na sterowni oczyszczalni rozbudować dokładając obrazy przepompowni pomocniczej. Przepompownie ścieków działają niezależnie w trybie automatycznym. Komunikacja pomiędzy oczyszczalnią a P7 odbywać się będzie poprzez kabel sterowniczy światłowodowy sześciowłóknowy multimodowy 50/125 układany w rurze osłonowej razem z zasilaniem elektrycznym rozdzielnicy P7. Kosztorys nakładczy część 1 do pozwolenia na budowę nr 19.2015 z dnia 26.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.553.2014 stanowi załącznik do SIWZ. Kosztorys ofertowy część 1 do pozwolenia na budowę nr 19.2015 z dnia 26.01.2015r. znak sprawy: AB.6740.553.2014 stanowi załącznik do SIWZ. Kosztorys ślepy (nakładczy KN)=Kosztorys ślepy (ofertowy KO) część 2 do pozwolenia na budowę nr 19.2015 z dnia 26.01.2015 r. znak sprawy: AB.6740.553.2014 stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na: część I i część II . Uwaga 1: Roboty wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń projektowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia niezbędne i związane z tym usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Uwaga 2: Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania projektu organizacji ruchu dla robót prowadzonych w pasie drogowym. Celem opracowania jest zabezpieczenie robót podczas budowy kanalizacji na drogach gminnych i powiatowych w Nowym Zbrachlinie i Wójtówce (Plebance). Zakres opracowania zgodny z rozporządzeniami: Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. 2003.177.1729); Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2002.170.1393); Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. 2003.220.2181) oraz załączniki 1 do 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Projekty budowlane, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz kosztorysy nakładcze, stanowiące odpowiednio załączniki do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 09.03.2015 roku do godz. 11:00, wadium w wysokości: Dla części I - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Dla części II - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Dla części I i II - 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, w przypadku składania ofert na pierwszą część zamówienia lub drugą cześć zamówienia, udokumentowanie wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub większej niż 1.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, w przypadku składania ofert na pierwszą i drugą część zamówienia, udokumentowanie wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości równej lub większej niż 2.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami dotyczącymi wykonanych robót, określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są: poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ppkt 5.1.2) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, w przypadku składania ofert na pierwszą lub drugą część zamówienia albo pierwszą i drugą część łącznie: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. - według załącznika nr 6 do SIWZ. złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, w przypadku składania ofert na pierwszą lub drugą część zamówienia albo pierwszą i drugą część łącznie: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. - według załącznika nr 6 do SIWZ. złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, w przypadku składania ofert na pierwszą lub drugą część zamówienia albo pierwszą i drugą część łącznie, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, w przypadku składania ofert na pierwszą lub drugą część zamówienia albo pierwszą i drugą część łącznie, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek w wysokości minimum 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony - Formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; kosztorysy ofertowe opracowane ściśle wg wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ w zakresie rzeczowym zgodnym z kosztorysami nakładczymi (załączniki do SIWZ) przy czym dla Części II: Rozbudowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową przepompowni ścieków P-7, obręb geodezyjny Wójtówka, Kosztorys ślepy (nakładczy KN) jest tożsamy z Kosztorysem ślepym (ofertowy KO) część 2; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ; w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w ppkt 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 6.3. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji nie krótszy niż 36 m. jednak nie dłuższy niż 72 m. - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, które w szczególności dotyczyć będą: - uwarunkowań organizacyjno-technicznych, - uwarunkowań formalno-prawnych, - innych przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b) zmiana podatku od towarów i usług VAT. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waganiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, sekretariat - pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.