eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dotyczy postępowania na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia ( ochrona fizyczna ), jak również monitoringu, konwoju środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Gdynia: Dotyczy postępowania na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia ( ochrona fizyczna ), jak również monitoringu, konwoju środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 377140 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni , ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia, tel. 0586634800 wewn. 131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy postępowania na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia ( ochrona fizyczna ), jak również monitoringu, konwoju środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi w zakresie ochrony osób i mienia całodobowa ochrona fizyczna, monitoring - dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, konwojowanie środków płatniczych, konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu.Opis chronionego obiektu: Budynek główny, biurowy - 5 kondygnacyjny, bez podpiwniczenia, dwu-klatkowy, w którym znajdują się pomieszczenia biurowo-administracyjne, sanitarne, archiwa, pomieszczenia techniczne urzędu. Budynek posiada trzy wejścia (jedno główne). Powierzchnia pomieszczeń wynosi 3.665 m2. 4 budynki gospodarcze o łącznej pow. 458 m2 , w których znajdują się magazyny, pom. techniczne, garaże. Powierzchnia terenu wokół budynków ok. 3.500 m2 . Usługi ochrony mają spełniać następujące warunki: W okresie od 01 grudnia 2012r. do 30 listopada 2013r. obiekt będzie chroniony wewnątrz i na zewnątrz: 1.Całodobowo 24 godz.przez wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy - przez jednego pracownika ochrony, 2. Dodatkowo przez jednego pracownika ochrony w dni pracy urzędu 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku przez 4 dni w godz. od 7.30 do 15.30 - po 8 godzin dziennie, przez 1 dzień w godz. od 7.30 do 18:00 -10,5 godzin dziennie Bezpośrednia ochrona fizyczna będzie przeprowadzana przez pracowników ochrony posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej - radiotelefony, a także środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojenie określone szczegółowo w Planie ochrony Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni w tym paralizatory - 2 szt., na które wymagane jest pozwolenie na broń - świadectwo broni. Ubiory pracowników ochrony muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi ochrony przez pracowników nielicencjonowanych. Podwykonawcom nie może zostać powierzona część zamówienia dotycząca stałej, całodobowej ochrony fizycznej. Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie Ochrony Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu oraz zapoznanie się z WYCIĄGIEM Z PLANU OCHRONY DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W GDYNI, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Warunkiem zapoznania się z WYCIĄGIEM będzie okazanie dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych , oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób i mienia obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni należy w szczególności: 1)strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni, 2)ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie, 3)wezwanie osób do opuszczenia chronionego obiektu w przypadku stwierdzenia braku prawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócania porządku, 4)ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, 5)stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz .U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), w przypadku zagrożenia mienia powierzonego ochronie lub w przypadku konieczności odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub klientów Zamawiającego, 6) kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy, 7)kontrola kluczy wydawanych pracownikom urzędu , 8)niezwłoczne powiadamianie Policji w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu,9) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń), 10)zapewnienie bezpieczeństwa pracowników urzędu i interesantów, 11)koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia,12)wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, 13)obserwacja osób wchodzących do urzędu, 14) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu sygnalizacji pożaru, 15)okresowe patrolowanie wnętrza obiektu głównego oraz obiektów przyległych, 16)podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym, 17)sprawdzanie drożności dróg ewakuacyjnych, 18)współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), 19)informowanie o wszystkich nieprawidłowościach, mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnika ds. Ochrony, 20)sprawdzanie zamknięcia drzwi wejściowych do obiektu, 21)sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych: czy nie pozostają w obiekcie osoby nieuprawnione, czy nie pozostawiono przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru, itp., czy nie występują objawy awarii wodociągowej, elektrycznej lub grzewczej, 22)prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej, 23)wykonywanie czynności zgodnie z wymaganiami zawartymi w Planie ochrony obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni oraz przestrzeganie przepisów BHP, p.poż. i innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zleceniodawcy. Zamawiający, udostępni do wglądu (na każde żądanie), Wykonawcy wybranemu w postępowaniu, wyciąg z Planu ochrony obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni w częściach dotyczących sprawowania ochrony fizycznej, a Wykonawca zobowiąże się do traktowania przekazanych informacji jako informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. Pracownikom Wykonawcy zostaną dostępnione techniczne urządzenia zabezpieczające obiekt Zamawiającego - system sygnalizacji włamania i napadu, system sygnalizacji pożaru. Wymagania dotyczące monitoringu obiektu Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni. Monitoring systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Gdyni przy ul. Hutniczej 25 polegał będzie na podłączeniu, na koszt Wykonawcy, centralek systemu sygnalizacji włamania i napadu Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) oraz specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego oraz przesyłaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących sygnałów : sygnalizacja rodzaju alarmu (włamanie, napad) z dokładną lokalizacją miejsca, próby sabotażu , usterki systemowe i inne, transmisji testowych (co 12 godzin). Wymagane jest dwutorowe monitorowanie systemu alarmowego, drogą telefoniczną oraz bezprzewodowo. Wymagana jest możliwość sporządzenia wydruku raportu zdarzeń z danego okresu. W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. Zamawiający wymaga stałej, całodobowej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowego wysłania do obiektu zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, który sprawdzi przyczyny włączenia się alarmu oraz skontroluje prawidłowość pełnienia służby przez zatrudnionych pracowników ochrony. Patrol interwencyjny musi składać się z co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony, uzbrojonych i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz sprzęt łączności. Czas dotarcia do obiektu Urzędu nie może przekraczać 10 minut. Wymagania dotyczące konwojowania środków płatniczych. Konwojowanie środków płatniczych odbywać się będzie transportem Wykonawcy, raz dziennie oraz doraźnie na zlecenie Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazaną placówką bankową na terenie Gdyni. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 15:30 do 16.00 z wyjątkiem środy od godz. 18 do godz.18:30. Dodatkowo Wykonawca, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego drogą telefoniczną, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, z częstotliwością około 2 - 4 razy w miesiącu, będzie realizował zadanie konwojowe z udziałem upoważnionego pracownika Zamawiającego, na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego a wskazanymi dwiema placówkami banku ( do wyboru przez Zamawiającego) na terenie Gdyni. Transport środków płatniczych będzie wykonywany w oparciu o przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz.U. Nr 166, poz. 1128). Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i zabezpieczenia konwojowanych środków płatniczych przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili ich przyjęcia do momentu przekazania ich w miejscu przeznaczenia. Odpowiedzialność konwoju za konwojowane do banku środków płatniczych ustaje z chwilą uzyskania potwierdzenia przyjęcia gotówki przez bank. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z zawartej umowy, a w szczególności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, w tym także z powodu kradzieży, rabunku lub innego działania przestępczego. Wymagania dotyczące konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu. Konserwację może przeprowadzać jedynie pracownik posiadający licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania i napadu Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania w obiekcie biurowym Zamawiającego, jeden raz na kwartał, przeglądu tego systemu i dokonania następujących zabiegów konserwacyjnych: 1) Sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, 2)Sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie linii), wymuszenie działania, 3)Sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, 4) Sprawdzenie centrali i jej obsługi, 5)Zmiany kodów zabezpieczających, 6)Sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, 7)Sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacją monitorowania, 8) Utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. Usługa dokonywania napraw w przypadku awarii lub stwierdzenia usterek obejmuje: 1)Przegląd systemu w celu stwierdzenia przyczyny uszkodzenia, 2) Zakup oraz dostawa sprzętu i urządzeń w zakresie wymaganym dla dokonania naprawy, po zatwierdzeniu listy materiałów lub urządzeń przez przedstawiciela Zamawiającego - wymagane jest przedstawienie kosztorysu wykonania całości prac, 3)Dokonanie naprawy, 4)Sprawdzenie po naprawie, czy system jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. W przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii systemu Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie do 8 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu jeden raz na kwartał, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Z przeprowadzenia przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia wymaga posiadania koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. Wykonawca dołączy aktualną koncesję.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzy usługi zbliżone swoim zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia, potwierdzone wiarygodnymi dokumentami (referencjami), że zostały one wykonane należycie. Każda z usług wykazanych w wykazie musi spełniać łącznie następujące warunki: - była lub jest świadczona w obiektach administracji rządowej lub samorządowej, bankach, obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno- biurowym (to jest w budynkach przeznaczonych na biura), w których znajduje się sprzęt biurowy a także dokumentacja w formie zarówno papierowej jak i zawartej na elektronicznych nośnikach danych, zawierająca informacje objęte ochroną danych osobowych, wraz z pomieszczeniami przynależnymi, takimi jak: pomieszczenia sanitarne, techniczne, korytarze itp., - była świadczona przez okres nie krótszy niż 10 miesięcy do dnia składania ofert, - okres wykonywania usługi wynikającej z kontraktu jest nie krótszy niż 12 miesięcy, - roczna wartość brutto kontraktu wynosi co najmniej 250.000,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2) wykaz części zamówienia (zakres usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, wg wzoru na ZAŁĄCZNIKU NR 4 do niniejszej SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe oraz jakość świadczonych usług - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: W przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia; W przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy lub siedziby, zmiany osobowe, teleadresowe Wykonawcy lub Zamawiającego; Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, np. zmiana godzin urzędowania, częstotliwości świadczenia usługi; Z powodu okoliczności siły wyższej, w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; Zmiana podmiotu, który zobowiązał się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w celu realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi zobowiązanie nowego podmiotu przed upływem ważności poprzedniego zobowiązania; Wprowadzenie lub zmiana Podwykonawcy w przypadku choroby, śmierci (w odniesieniu do osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych niezależnych od Zamawiającego / Wykonawcy (np. rezygnacja), a także nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Gdyni, ul. Hutnicza 25, 81-061 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.