eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, na użytek Inspekcji Transportu Drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Łódź: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, na użytek Inspekcji Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 377134 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Trasnportu Drogowego , ul. Łagiewnicka 54/56, 91-851 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6398068, 6398069, faks 042 6398102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://witd.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową, na użytek Inspekcji Transportu Drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową fabrycznie nowego z rocznika 2012. LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE ZAMAWIANEGO SAMOCHODU 1. Samochód fabrycznie nowy - rok produkcji 2012 2. Dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t (włącznie). 3. Nadwozie zamknięte o konstrukcji samonośnej typu furgon częściowo przeszklony. 4. Kabina kierowcy trzyosobowa, liczba ta musi wynikać z homologacji oferowanych samochodów. Kierownica musi znajdować się po lewej stronie. 5. Wymiary przedziału przeznaczonego do zabudowy długość minimalna 3 400 mm wysokość minimalna 1 800 mm szerokość minimalna 1 700 mm, mierzona pomiędzy wewnętrznymi powierzchniami ścian bocznych 6. Drzwi boczne prawe przesuwne z blokadą, przeszklone szybą. Druga szyba zamontowana w części biurowej po prawej stronie samochodu. Co najmniej jedna szyba z możliwością uchylenia. 7. Drzwi tylne pełne (bez szyb) dwuskrzydłowe, z kątem otwarcia min 250°. 8. Dwie szyby po lewej stronie samochodu, przeciwległe do drzwi przesuwnych. Co najmniej jedna szyba z możliwością uchylenia. Szyby przyciemnione technologią przydymiania lub oklejania . 9. Nadwozie fabrycznie lakierowane w kolorze ciemnozielonym, z tym że pokrywa silnika, drzwi kierowcy i pasażera oraz drzwi tylne (pokrywa bagażnika) koloru białego. Wszystkie elementy pomalowane fabrycznie, z zastrzeżeniem, iż zamawiający dopuszcza pomalowanie elementów koloru białego poza fabryką, jednakże wyłącznie w technologii zgodnej z obowiązującą u producenta pojazdu. 10. Przeszklenie ścian bocznych samochodu w części przedziału biurowego z zastosowaniem przyciemnienia w stopniu od 50 do 90%. 11. Silnik wysokoprężny (diesel) z turbodoładowaniem o pojemności skokowej min 2200 cm3 i mocy min 105 KW (pojemność oraz moc oferowanego silnika samochodu musi wynikać z jego homologacji). 12. Norma emisji spalin: min Euro 5. 13. Napędzana przednia oś pojazdu. 14. Skrzynia biegów manualna minimum 5-cio biegowa. 15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 16. Kolumna kierownicy co najmniej z możliwością regulacji w płaszczyźnie pionowej. 17. Układ hamulcowy ze wspomaganiem + ABS + ASR. 18. System kontroli trakcji (ESP lub równoważny) 19. Hamulce tarczowe wymagane dla jednej z osi. 20. Auto alarm + centralny zamek. 21. Immobiliser. 22. Klimatyzacja co najmniej z regulacją manualną. 23. Klimatyzacja przedziału biurowego - klimatyzator elektryczny zasilany z agregatu prądotwórczego o mocy chłodzenia min. 1,5 kW 24. Co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera. 25. Instalacja radiowa + głośniki + radio z CD. 26. Komplet opon zimowych. 27. Elektryczne ustawianie lusterek bocznych. 28. Reflektory przeciwmgielne. 29. Materiałowa tapicerka siedzeń w ciemnej tonacji odporna na ścieranie. 30. Podłoga przedziału biurowego oraz przedziału magazynowego wykonana z powłoki antypoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian. 31. Ściany boczne przedziału biurowego i sufit pokryte warstwą izolacji termiczno-dźwiękowej. Użyte materiały w przedziale biurowym o prędkości spalania nie większej niż 100mm min. 32. W przedziale biurowym winny zostać zainstalowane co najmniej cztery siedziska: dla dwóch inspektorów i dwóch osób kontrolowanych. Wszystkie siedziska z wewnętrznymi schowkami. Siedziska dla inspektorów zlokalizowane na lewej ścianie przedziału biurowego, przodem zwrócone w kierunku drzwi wejściowych do przedziału. Siedziska dla kontrolowanych po przeciwległej stronie, na prawej ścianie przedziału. 33. Rejestracja pojazdu na minimum trzy osoby. 34. Dwa stoliki o zbliżonych wymiarach pod komputer (laptop), jeden przylegający do ściany działowej z kabiną kierowcy, drugi przylegający do ściany działowej z przedziałem magazynowym. Stoliki usytuowane pomiędzy siedziskami (dla inspektorów i kontrolowanych), zamontowane na szynie przesuwnej, w sposób umożliwiający przesunięcie stolików wzdłuż ścian działowych w celu ułatwienia zajmowania miejsc, z zabezpieczeniem przed przemieszczaniem się stolika podczas jazdy. Każdy ze stolików powinien umożliwiać stabilne zamontowanie laptopa razem z zasilaczem (w celu unieruchomienia go podczas jazdy) z możliwością zamknięcia go pod płytą stołu. Wytrzymałość stolików na obciążenie - min. 100 kg. 35. Na lewej ścianie bocznej przedziału, obok siedziska dla inspektora - szafka zamykana na klucz przeznaczona do zainstalowania urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka + kserokopiarka) z możliwością przechowywania materiałów eksploatacyjnych. Konstrukcja szafki powinna uwzględniać możliwość zabezpieczenia urządzeń oraz elementów wyposażenia przed ewentualnym przesunięciem w czasie jazdy oraz zapewniać łatwy dostęp i użytkowanie urządzeń. 36. Przedział biurowy samochodu wyposażony w jedną trwale zamocowaną kasę metalową (zamykaną na klucz) ukrytą, np. w schowku pod siedziskiem inspektora. 37. Na ścianie działowej oddzielającej przedział biurowy od przedziału magazynowego - od strony biurowej zestaw szafek z półkami i szuflad. Część półek i szafek musi umożliwiać przechowywanie w nich segregatorów na dokumenty formatu A4. Również co najmniej część szuflad powinna być przystosowana do przechowywania dokumentów formatu A4. 38. Wszystkie szafki i szuflady zabezpieczone samozatrzaskowymi zamkami, uniemożliwiającymi samoczynne otwarcie się podczas jazdy. Co najmniej dwie szafki i jedna szuflada wyposażone w zamek zamykany na klucz. Wszystkie szafki, które są zamykane na klucz wyposażone w zamki zamykane i otwierane jednym kluczem. 39. Oświetlenie przedziału biurowego - reflektory ledowe umieszczone w górnej części przedziału biurowego oraz oświetlenie punktowe nad miejscami pracy (tj. nad stolikami pod komputer - punktowe kierunkowe reflektory ledowe zamontowane w suficie przedziału biurowego). 40. W przedziale biurowym, w miejscu zapewniającym możliwość prawidłowej obsługi wyposażenia pojazdu będzie znajdować się panel sterujący z wyświetlaczem dotykowym, posiadający następujące funkcje: sterowanie oświetleniem wewnętrznym przedziału oraz oświetleniem zewnętrznym pojazdu, sterowanie układem ogrzewania dodatkowego przedziału, sterowanie układem klimatyzacyjnym przedziału, sterowanie załączaniem wyłączaniem agregatu prądotwórczego, obrazowanie poziomu naładowania dodatkowych akumulatorów oraz dźwiękową sygnalizację niskiego poziomu ich naładowania, wyświetlanie aktualnej daty, godziny. 41. Zamontowane w pojeździe meble wykonane ze sklejki wodoodpornej, dopuszczonej do stosowania w tego rodzaju zabudowie zgodnie z wymaganymi atestami. 42. Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału biurowego z możliwością ustawienia temperatury w przedziale i termostatem - ogrzewanie postojowe (układ wydechowy systemu ogrzewania powinien być tak skonstruowany i umieszczony żeby nie powodował przedostawania się spalin do przedziału biurowego przy otwartych drzwiach bocznych). Co najmniej 2 wyloty ciepłego powietrza z układu ogrzewania rozmieszczone równomiernie w całym przedziale biurowym, zapewniające jednakową temperaturę w całej przestrzeni przedziału. Elementy wyposażenia elektrycznego przedziału zabezpieczone przed bezpośrednim oddziaływaniem ciepłego powietrza z wylotów układu ogrzewania. Wentylacja w przedziale biurowym realizowana co najmniej za pomocą otworów wentylacyjnych w ścianach bocznych przedziału biurowego. 43. Ściana działowa pomiędzy przedziałem magazynowym, a przedziałem biurowym po stronie magazynowej zabudowana otwartymi półkami (konstrukcja z profili aluminiowych). Półki wyposażone w zamontowane uchwyty umożliwiające unieruchomienie za pomocą linek lub pasów przewożonych urządzeń i wyposażenia. W dolnej części zabudowy przedziału magazynowego miejsce na wagi przewoźne o wymiarach jednego segmentu ok. 855 mm x 530 mm x 90 mm (minimum dla czterech segmentów). Z uwagi na ciężar wag (ok. 20 kg dla jednego segmentu) zaprojektowane rozwiązanie powinno zapewniać możliwie równomierne rozłożenie nacisku na tylną oś pojazdu. Miejsca na wagi (podłogi schowka na wagi) wyłożyć blachą np. aluminiową - ze względu na konstrukcję wnęki. Przewidziane miejsce na urządzenie do badania stopnia zadymienia spalin (dymomierza o wymiarach 60x30x30cm). Sposób zabudowy powinien zapewniać bezpieczne mocowanie urządzenie. Sposób montażu musi umożliwiać łatwy i szybki demontaż urządzenia. Przewidziane miejsce na minimum cztery pachołki drogowe, zestaw 6 znaków drogowych w paczce o wymiarach 630 mm x 630 mm x 100 mm oraz 2 stojaków do znaków w paczkach o wymiarach 1 100mm x 300 mm x 100 mm + 1 stojak w paczce o wymiarach 700 mm x 100 mm x 100 mm. 44. W części magazynowej zamontowana umywalka wraz z niezbędnym osprzętem, w tym zbiornikami na wodę i ścieki. Niezbędne zapewnienie łatwego dostępu do zbiorników w celu ich wymiany. Woda doprowadzana do umywalki w obiegu wymuszonym. Lustro i lampka oświetleniowa nad umywalką. 45. Szafka ubraniowa z wieszakami lub inne miejsce na odzież w przedziale magazynowym. 46. Zespół dwóch dodatkowych bezobsługowych akumulatorów żelowych (niezależnych od akumulatora fabrycznie zainstalowanego w pojeździe) o łącznej pojemności min. 200 Ah. Do zestawu akumulatorów podłączona przetwornica prądu z 12 na 230 V, zapewniająca wyjściowy prąd zmienny o pełnej sinusoidzie, umożliwiająca uzyskanie w gniazdach napięcia 230 V (o mocy 2000 WAT) wraz z instalacją przyłączeniową umożliwiającą zasilanie wewnętrznych odbiorników prądu (dwa komputery, urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz). Zamontowana instalacja powinna zapewniać możliwość jednoczesnego użytkowania wszystkich wymienionych urządzeń jednocześnie oraz zabezpieczać obwód drukarki -kserokopiarki przed chwilowymi spadkami napięcia. Zamawiający w razie potrzeby zobowiązuje się wypożyczyć Wykonawcy na czas wykonywania zabudowy jeden zestaw przewidywanych do użytku urządzeń, w celu przeprowadzenia testów. 47. Generator prądotwórczy zapewniający ładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu (dwa komputery, urządzenie wielofunkcyjne, wagi przenośne, dymomierz, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne) oraz klimatyzację przedziału biurowego. Podczas pracy generatora możliwość użytkowania wszystkich wskazanych urządzeń jednocześnie. Moc nominalna 2,8 kVA w pracy ciągłej i maksymalna 3 kVA w pracy chwilowej, napięcie znamionowe 230V 50Hz, prąd znamionowy 12,2 A. Silnik benzynowy, czterosuwowy. Czas pracy bez tankowania przy pełnym obciążeniu min. 6h. Zabezpieczenie termiczne i przeciążeniowe generatora. Generator obudowany i wyciszony. Generator może pracować przy zamkniętych tylnych drzwiach i być uruchamiany z części biurowej. Podczas pracy generator zasila wszystkie gniazda 230V i ładuje wszystkie akumulatory a po jego wyłączeniu zasilanie 230V odbywa się automatycznie z przetwornicy. Generator prądotwórczy zapewnia ładowanie zespołu dwóch dodatkowych akumulatorów i akumulatora samochodu oraz użytkowanie zainstalowanych odbiorników prądu. Zastosowany generator prądotwórczy (agregat) musi spełniać przepisy obowiązujące w Unii Europejskiej dla tego typu urządzeń. Potwierdzeniem spełniania powyższego wymogu jest deklaracja zgodności wystawiona zg. z Ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (Dz.U. z 2002 r., nr 166, poz. 1360 ze zm.) potwierdzającą spełnienie co najmniej Dyrektywy 2006 42 WE, Dyrektywy 2004 108 WE, Dyrektywy 2000 14 WE-2005 88 WE, dokument potwierdzający posiadanie homologacji przez silnik agregatu uzyskanej zgodnie z Dyrektywą 97 68 WE. 48. Bezobsługowy, automatyczny układ ładowania (ładowarka ok. 25 A) dwóch akumulatorów w czasie postoju przy podłączonym zasilaniu 230 V z jednym gniazdem zewnętrznym zamontowanym w bocznej ścianie pojazdu. Ładowanie akumulatorów powinno być realizowane z agregatu prądotwórczego wym. w pkt. 46. Kontrolka ładowania zespołu dodatkowych akumulatorów w przedziale biurowym. 49. Zabezpieczenie uniemożliwiające rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym 230 V lub uruchomionym agregacie prądotwórczym wraz z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym. Zabezpieczenie przed jednoczesnym podłączeniem zasilania zewnętrznego i zasilania z agregatu prądotwórczego. 50. Centralny wyłącznik źródła zasilania dla przedziału biurowego, zabezpieczony przed przypadkowym użyciem. 51. Minimum osiem gniazd 230 V w przedziale biurowym do zasilania urządzeń biurowych oraz dwa w przedziale magazynowym. Jedno samochodowe gniazdo 12V (typu zapalniczka ) w przedziale magazynowym i co najmniej dwa w przedziale biurowym. 52. Okablowanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zabudowane, umożliwiające jednoczesne podłączenie urządzenia wielofunkcyjnego i dwóch komputerów oraz współpracę komputerów z drukarką (zabudowane przewody ze złączami USB zapewniające komunikację pomiędzy komputerami i urządzeniem wielofunkcyjnym, umożliwiające przełączanie pomiędzy dwoma komputerami i drukarką. Zapewniony dostęp do zamontowanej w pojeździe przetwornicy. 53. Pojazdy wyposażone w dwa reflektory zewnętrzne typu LED ze światłem rozproszonym, zamontowane na stałe w górnej tylnej i przedniej części samochodu po jego prawej stronie. 54. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z przodu samochodu z podświetlaną tablicą koloru białego z napisem barwy czarnej INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO z przodu i z tyłu belki, zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 8 maja 2002 r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. Nr 79, poz. 718). Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. 55. Dwa dodatkowe światła za lub na przedniej atrapie silnika wysyłające sygnał świetlny barwy niebieskiej działające wspólnie z belkami świetlnymi (z błyskownikami w technologii LED). 56. Urządzenie wysyłające sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie. Belka może być zintegrowana z urządzeniem wysyłającym sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, stanowiącym obowiązkowe wyposażenie dla samochodu uprzywilejowanego. W razie oddzielnego montażu urządzenia wysyłającego zmienny sygnał dźwiękowy sterowanie sygnałami świetlnymi oraz włączanie sygnału dźwiękowego odbywać się musi z jednego panelu łatwo dostępnego dla kierowcy pojazdu. Zamontowane sygnały ostrzegawcze muszą spełniać warunki, o których mowa w § 25 i 26 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). 57. Belka świetlna z dwoma lampami błyskowymi koloru niebieskiego zamontowana w sposób trwały na dachu centralnie z tyłu samochodu z tablicą tekstową LED do wyświetlania komunikatów słownych o zmiennej treści (możliwość zaprogramowania minimum 50 komunikatów w różnych językach np. niemiecki, angielski, rosyjski itp. - dostępne znaki do zaprogramowania - polskie, cyrylica itp.), tablica powinna posiadać możliwość wyświetlania komunikatów w trybie lustrzanym - czytelne dla kierowcy pojazdu poprzedzającego pojazd wyświetlający komunikat np. ZJEDŹ NA PARKING, STOP, KONTROLA, tablica winna również umożliwiać wyświetlanie komunikatu w formie szyldu podświetlanego INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO w trybie standardowym. Tryb wyświetlania komunikatu na tablicy winien być widoczny na panelu sterownia tablicą. Sterownik do tablic tekstowych winien umożliwiać podgląd w czasie rzeczywistym treści oraz trybu wyświetlania komunikatu. Lampy ostrzegawcze oparte o technologię LED. Lampy wyposażone dodatkowo w lampy typu LED - pomarańczowe oraz czerwone podłączone do instalacji pojazdu bazowego - lampy żółte połączone z kierunkowskazami pojazdu, lampy czerwone z lampami STOP. 58. Całkowita wysokość wyżej opisanej belki świetlnej nie powinna przekraczać 130mm. 59. Pas odblaskowy barwy białej opasający pojazd, o szerokości od 80 do 120 mm, znajdujący się w połowie wysokości pomiędzy dolną krawędzią okien a progiem pojazdu. 60. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO barwy białej, umieszczony po obu stronach samochodu nad pasem odblaskowym barwy białej. Logo Inspekcji Transportu Drogowego na bocznych drzwiach kierowcy i pasażera z folii samoprzylepnej. 61. Napis INSPEKCJA TRANSPORTU DROGOWEGO koloru czarnego z przodu samochodu oraz na tylnych drzwiach. 62. Sieć autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie całej Polski - co najmniej jedna stacja w każdym województwie lub w innym województwie w odległości nie większej niż 150 km od miasta wojewódzkiego w województwie, w którym nie ma autoryzowanej stacji obsługi. 63. Okres gwarancji na samochód - co najmniej 24 miesiące bez limitu km. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez zamawiającego. 64. Okres gwarancji na zabudowę, w tym dodatkową instalację elektryczną - nie mniej niż 24 miesiące. Naprawy gwarancyjne w miejscu użytkowania samochodu. Czas reakcji od czasu zgłoszenia usterki nie dłuższy niż 72 godziny (w przypadku awarii układu elektrycznego nie dłużej niż 48 godzin). 65. Gwarancja na nadwozie (części blacharskie i lakiernicze) - co najmniej 3 lat. Perforacji nadwozia - co najmniej 6 lat. Oferowany okres gwarancji nie może być uzależniony od wniesienia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. 66. Dostarczenie świadectwa homologacji dla pojazdu skompletowanego gwarantującej rejestrację pojazdu jako specjalny. 67. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka) do przedziału biurowego. 68. Koło zapasowe pełne. 69. CB-Radio - wraz z kompletną instalacją..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 18.2 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny o wadze 100%. Oceny oddzielnie dla każdej części dokonywać będą członkowie Komisji przetargowej, stosując zasadę, iż oferta nieodrzucona, zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą. 18.3. Dla oceny punktowej ofert zastosowany zostanie wzór: Wci = (Cmiń / Ci) * Wmax gdzie Wci - liczba punktów oferty rozpatrywanej Cmiń - cena minimalna Ci - cena rozpatrywana Wmax - 100 (maksymalna liczba punktów) Punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku. . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem nr 4. - Dokumenty potwierdzające, że w w dostawy zostały wykonane należycie. - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającą na dostawie samochodów o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 PLN brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie w w warunku winien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie zamówień publicznych. 6.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy 1. posiadamy uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania określonej działalności i czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, 2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://witd.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56, 91-463 Łódź tel.: (+48) 42 639 80 68 - sekretariat, 42 639 80 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi ul. Łagiewnicka 54/56, 91-463 Łódź sekretariat - pokój 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.