eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa drogi krajowej nr 5 na odcinku Żnin-Bożejewiczki od km 94+307 do km 96+900

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Bydgoszcz: Przebudowa drogi krajowej nr 5 na odcinku Żnin-Bożejewiczki od km 94+307 do km 96+900
Numer ogłoszenia: 377111 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 5 na odcinku Żnin-Bożejewiczki od km 94+307 do km 96+900.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi krajowej nr 5 na odcinku Żnin-Bożejewiczki od km 94+307 do km 96+900.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 83 000 PLN (słownie złotych: osiemdziesiąt trzy tysiące 00/100 )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej okreslone warunki udziału w postępowaniu. 1. Warunki udziału w postępowaniu, okreslone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.1. Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawca musi wykazac: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 8,0 mln PLN;2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu o ile nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane: 1) dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, 2) dla osiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujace sie doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia tych osób.Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1)osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy, a)minimalna liczba osób: 1, b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 3-letnie doświadczenie przy realizacji robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, 2)osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, a)minimalna liczba osób: 1, b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 2-letnie doświadczenie przy realizacji robót drogowych na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót drogowych, 3)osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacji deszczowej, a)minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy branży instalacyjnej w zakresie kanalizacji lub kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie kanalizacji, 4)obsługa geodezyjna, a)minimalna liczba osób: jeden zespół (jedna osoba posiadająca komplet wymaganych uprawnień lub dwie osoby, które łącznie posiadają komplet wymaganych uprawnień), b)minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. (z późn. zm.): - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - geodezyjna obsługa inwestycji, 2-letnie doświadczenie w obsłudze geodezyjnej drogowych inwestycji liniowych. Liczba osób wskazanych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego. Jedna osoba nie może wykonywać dwóch czynności na dwóch stanowiskach, za wyjątkiem kierownika budowy, który dodatkowo może sprawować funkcję kierownika robót drogowych. Przez minimalne doświadczenie dla stanowisk, gdzie wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych w realizacji podobnych robót przy budowie (przebudowie) dróg. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym okresie.2. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymaganymi do realizacji przedmiotu zamówienia, wymienionymi poniższej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: 1) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 120 Mg / h i lokalizacji zapewniającej transport mieszanki z miejsca wytworzenia do miejsca wbudowania zgodnie z zapisami zawartymi w SST - 1 szt. 2) Frezarka drogowa wyposażona w automatyczny system niwelacji podłużnej i poprzecznej o szer. frezowania min. 1,8 m - 1 szt. 3) Skrapiarka z dozowaniem elektronicznym - 1 szt., 4) Układarka mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym - 2 szt., 5) Walec stalowy wibracyjny - 4 szt., 6) Walec ogumiony - 2 szt. Spełnienie tego warunku nie zwolni wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: 1 zadanie przy realizacji robót drogowych o wartości nie niższej niż 8 mln PLN brutto. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki okreslone w pkt 1.1 - 1.3 muszą spełniać łacznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków bedą w szczególności wymagane dokumenty i oswiadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zgodne z treścia Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia musza być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1) - 3) ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyc niżej wymienione dokumenty: 1. Cześć sprawozdania finansowego tj.: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporzadzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowosci również opinie o badanym rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiazania i należnosci za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej. 2. Informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajaca, że wysokosc posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od okreslonej powyżej. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub bedzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga sie posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie sie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzajacy przynależnosc do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi bedzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia tych osób. 4. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń 5. Informacje o doswiadczeniu Wykonawcy (Doswiadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny byc dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok. nr 23 (sekretaiat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.