eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › ZAKUP KOPARKO - ŁADOWARKI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W MŁAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Mława: ZAKUP KOPARKO - ŁADOWARKI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W MŁAWIE
Numer ogłoszenia: 377104 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie , ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, faks 023 6543020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KOPARKO - ŁADOWARKI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG W MŁAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1. Zamawiana koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, rak produkcji - 2011. 2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 3. Oferowana koparko - ładowarka winna być w pełni sprawna i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia rzeczy. 4. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: a) gwarancja minimum 2 lata, tj. 24 miesiące lub 2000 motogodzin, b) wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny znajdujący się na terenie Polski, c) w celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych, d) czas przybycia serwisu - maksymalnie do 48 godzin 5. Wykonawca dokona instruktarzu w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie Zamawiającego. 6. Wykonawca przekaże dokumentację techniczną obsługi sprzętu w języku polskim. 7. Odbiór sprzętu odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego w siedzibie zamawiającego. 8. Zamawiana koparko - ładowarka ma odpowiadać następującemu opisowi technicznemu: I. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : 1.1.koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 1.2.masa eksploatacyjna maszyny do 8500 kg 1.3.długość transportowa maszyny do 6,0 m; 1.4. silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto do 68,5 kW (92kM); 1.5.napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 1.6.koła jezdne: przednie i tylne równe; 1.7.przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne; 1.8.średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 9,8 m; 1.9.skrzynia biegów maszyny manualna, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, co najmniej dwa w tył; 1.10.dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 1.11.system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; 1.12.układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą trzysekcyjną; 1.13.stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 1.14.błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; 1.15.kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora. II. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : a. koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; b. koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; c. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; d. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; e. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; f. maksymalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; g. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 3 400 kg i powyżej; h. siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 61 kN i powyżej. III. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : a. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; b. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3; c. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); d. maksymalna głębokość kopania 5,90 m i powyżej; e. maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,7 m i powyżej; f. siła skrawania na łyżce koparkowej 57 kN i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym 30 kN i powyżej; g. udźwig przy złożonym ramieniu 1200 kg i powyżej. IV. Wyposażenie dodatkowe koparko-ładowarki: a. łyżka skarpowa o szerokości min. 1500 mm; b. łyżka koparkowa trapezowa; c. instalacja hydrauliczna do młota; d. szybkozłącze koparkowe mechaniczne. Uwaga: podzespoły maszyny typu: silnik, skrzynia biegów, mosty muszą być tego samego Producenta jak maszyna. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprzedali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 koparko - ładowarki, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto za każde. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia< Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Starfana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ul. Starfana Roweckiego Grota 10 06 - 500 Mława SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.