eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyce › Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i obiektów inżynierskich na terenie gminy Łęczyce w latach 2017-2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377081 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Łęczyce: Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i obiektów inżynierskich na terenie gminy Łęczyce w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 342433 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, krajowy numer identyfikacyjny 19167538500000, ul. ul. Długa  49, 84218   Łęczyce, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 789 214, faks 586 789 125, e-mail zamowienia.publiczne@leczyce.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.leczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych i obiektów inżynierskich na terenie gminy Łęczyce w latach 2017-2018

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIR.271.33.2016.DB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje konserwację dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Wójta Gminy Łęczyce w latach 2017 i 2018, wraz z urządzeniami umieszczonymi w pasie drogowym, związanymi z utrzymaniem dróg i potrzebami ruchu drogowego. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ nr 7 do SIWZ Zamówienie obejmuje w szczególności (w nawiasie orientacyjna ilość robót): - konserwację dróg gruntowych (53750,0 m2) - utwardzenie nawierzchni dróg gruntowych płytami typu IOMB (2 000,0 m2) - osadzenie betonowych krawężników drogowych (225,0 mb) - osadzenie betonowych obrzeży chodnikowych (100,0 mb) - remont chodników z kostki brukowej (150,0 m2) - remont cząstkowy nawierzchni dróg bitumicznych (150,0 m2) - urządzenie nowej nawierzchni dróg gruntowych z podbudową (3 500,0 m2) - urządzenie korony (korpusu) drogi (250,0 m2) - konserwację (ścinanie) poboczy drogowych (250,0 m2) - odtworzenie rowów przydrożnych (150,0 m3) - oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu (150,0 m2) - konserwacja ścieków betonowych w pasie drogowym (50,0 m) - umocnienie skarp rowów z płyt ażurowych (80,0 m2) - umocnienie dna i skarp rowów okładziną kamienną z kamienia łamanego 16 - 25 cm na podbudowie betonowej grubości 15 cm i podsypce żwirowej grubości 20 cm wraz ze spoinowaniem zaprawą betonową C 20/25 (100,0 m2) - remont betonowych obiektów inżynierskich w pasie drogowym, takich jak przepusty, mosty, itp. (6 m3 betonu) - naprawa przepustów pod drogami (15,0 m) - oczyszczenie przepustów z namułów (60,0 m) - drenaż drogi gruntowej w miejscach regularnych zastojów wody (1 kpl.) - konserwację oznakowania drogowego poziomego (30 m powierzchni malowania) - konserwację oznakowania drogowego pionowego (6 szt.) - ustawienie luster drogowych na skrzyżowaniach (5 szt.) - uprzątnięcie piasku z dróg o nawierzchni bitumicznej oraz chodników (400,0 mb) - usunięcie zakrzaczenia poboczy (400,0 m2) - wykaszanie porostów ze skarp rowów (750,0 m2) - inne prace naprawcze, konserwacyjne oraz awaryjne, rozliczane na podstawie kalkulacji szczegółowych, wykonanych zgodnie z §4 i §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t.j. Dz.U. 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami) - (do 5% wartości pozostałych robót) Dokładna ilość robót będzie wynikać ze zleceń wystawianych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy i może się różnić od orientacyjnych ilości podanych powyżej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT569097.38
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiebiorstwo Robót Specjalistycznych REWERS,  ,  ul. Długa 23,  84-214,  Bożepole Wielkie,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700002,69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700002,69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700002,69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.