eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie audytu zewnętrznego realizowanego przez CESPiA UJ projektu UE Szkoły Jagiellońskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Kraków: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego realizowanego przez CESPiA UJ projektu UE Szkoły Jagiellońskie
Numer ogłoszenia: 37707 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, fax 012 4324451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego realizowanego przez CESPiA UJ projektu UE Szkoły Jagiellońskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu Szkoły Jagiellońskie realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich, Priorytet 2 Rozwój społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 2.1 Zwiększenie dostępu do edukacji, Schemat Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy wsią a miastem. Audytowi mają zostać poddane zarówno jednostka realizująca projekt, jak również co najmniej 50%+1 z puli szkół, które otrzymały dofinansowanie (tj. min. 28 szkół) z obszaru objętego projektem, czyli woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 5) niniejszej SIWZ terminie. 4. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy. 5. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca winien posiadać odpowiednie umiejętności, doświadczenie i wiedzę w zakresie przeprowadzania audytu dla projektów finansowanych ze środków pomocowych i grantów otrzymanych ze źródeł krajowych lub zagranicznych oraz doświadczenie uzyskane z badania jednostek non-profit w tym w szczególności: -doświadczenie w zakresie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze np. szkolenia finansowane ze środków zagranicznych, -doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa -doświadczenie w przeprowadzaniu audytu -wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: -posiadał uprawnienia do badania sprawozdań finansowych określone w art.10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. 2001, nr 31 poz. 359, z późn. zm.). -Zatrudniał (w tym na umowy zlecenie, dzieło, itp.) osoby: a). posiadające uprawnienia biegłego rewidenta, b). posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, c). posiadające międzynarodowe uprawienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor), d). spełniające wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.). - Przedstawił zespół audytujący posiadający ww. doświadczenia, a w skład tego zespołu będzie wchodziła co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta i audytora wewnętrznego. - W przypadku kiedy wykonawca zaproponuje wykonanie zamówienia przez kilka podzespołów wówczas w skład każdego z podzespołów winna wejść co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta i audytora wewnętrznego. 9. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -przeprowadzili minimum 5 audytów o podobnym charakterze do przedmiotowego postępowania dla projektów o wartości nie mniejszej niż 3.000.00,00 PLN każdy, przed datą wszczęcia niniejszego postępowania, -ze względu na specyfikę projektu posiadają doświadczenie w audycie projektów związanych z edukacją oraz w audycie projektów polegających na przekazywaniu dotacji rozwojowych 10. Złożenie oświadczenia o spełnieniu wymogu bezstronności i niezależności od badanego beneficjenta. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 1.3 dokumenty potwierdzające, spełnienie warunków z pkt. 6)8. i 6)9. SIWZ. 1.4 Oświadczenie z pkt. 6)10. SIWZ A. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, o których mowa w pkt 7.1.1 - 7.1.4 niniejszej SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie dołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 wypełniony i podpisany formularz oferty z załącznikiem nr 1 (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią), zawierające część oświadczeń na potwierdzenie spełnienia warunków z pkt 6) niniejszej SIWZ; 2.2 cenę oferty za całość przedmiotu zamówienia wyliczoną, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów ujętych w niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy; 2.3 oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa (pełnomocnictw), o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 3. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt 6) (oprócz pkt 6) 2.3) niniejszej SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Straszewskiego 25/9, 31-113 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.