eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie systemu instalacji przeciwpożarowej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Poznań: Wykonanie systemu instalacji przeciwpożarowej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 377068 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281496 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu instalacji przeciwpożarowej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50 w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu instalacji przeciwpożarowej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Matejki 50 w Poznaniu obejmującego: a) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, b) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, c) wykonanie systemu oddymiania i wydzielenia klatki schodowej. d) wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej Wykonawca przed zgłoszeniem gotowości odbioru prac zobowiązany będzie przeprowadzić szkolenie z zakresu obsługi systemów sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz zasad postępowania w przypadku powstania alarmu pożarowego dla 10 wyznaczonych przez Zamawiającego osób. Wykonawca zobowiązany będzie również opracować pisemną instrukcję postępowania w przypadku powstania alarmu pożarowego. Szczegóły zamówienia zawarto w projekcie umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach do umowy: Załącznik nr 1 do umowy - dokumentacja projektowa obejmująca: - System sygnalizacji pożaru, - Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, - System oddymiania i wydzielenia klatki schodowej oraz podział obiektu na strefy pożarowe, - Wewnętrzną instalację hydrantową. Załącznik nr 2 do umowy - Specyfikacja techniczna wykonaniaodbioru robót obejmująca: - STWiOR w zakresie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, - STWiOR w zakresie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - STWiOR w zakresie systemu oddymiania i wydzielenia klatki schodowej oraz podziału obiektu na strefy pożarowe, - STWiOR w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane roboty, dostarczony materiał i wmontowane urządzenia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym w przypadku gdy Wykonawca otrzyma od producentów dłuższe okresy obowiązywania gwarancji bądź rękojmi niż 36 miesięcy zastosowanie będą miały okresy dłuższe. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysie ofertowym. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w załącznikach do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Parametry równoważne: Zamawiający oceniając, czy zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia (inne niż w projekcie) spełniają kryterium równoważności będzie oceniał następujące parametry: 1. Wentylator oddymiający - parametry brane pod uwagę przy ocenie równoważności: - wydajność - min. 12600 m3/h - klasa wentylatora - min. F600120 2. Centrala oddymiania - parametry brane pod uwagę przy ocenie równoważności: - zasilanie rezerwowe - na min. 9 godz. - konwencjonalna linia dozorowa - na min. 32 czujki - możliwość zasilania czujnika pogodowego 3. Centrala sygnalizacji pożaru - ilość pętli dozorowych - min. 10 - ilość urządzeń adresowalnych na pętli - min. 250 4. Ponadto Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych innych producentów niż wskazane w pozycjach przedmiaru robót oświetlenia awaryjnego 3.d.1 oraz 15-20.d.1 pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych na kartach katalogowych zamieszczonych w projekcie oświetlenia awaryjnego: - poz.3.d.1 - Centrala RUBIC - str. 19 - poz. 15.d.1 i 16.d.1 - oprawa LOVATO - str. 21 - poz. 17.d.1 - oprawa HELIOS - str.24 - poz. 18.d.1 - oprawa INFINITY - str.22 - poz. 19.d.1 - oprawa INFINITY - str. 23 - poz. 20.d.1 - oprawa HELIOS - str. 26 W pozostałych przypadkach, gdy w przedmiarze robót występują nazwy własne Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów, które spełniają wymagania Polskich Norm. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wymiarze nie przekraczającym wartości 50% zamówienia podstawowego. Nomenklatura - słownictwo główne wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot 45300000 - 0 - Roboty instalacyjne w budynkach Dodatkowe przedmioty 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych . Zamawiający dopuszcza powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom, z zastrzeżeniem warunków opisanych w § 4 Wzoru umowy. W przypadku powierzenia realizacji części lub całości zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert wariantowych 45300000 - 0 - Roboty instalacyjne w budynkach Dodatkowe przedmioty 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K - BAUSYSTEME Sp. z o.o., Al. Powstańców Wlkp. 6, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 848161,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 446516,04

  • Oferta z najniższą ceną: 430069,87 / Oferta z najwyższą ceną: 569790,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.