eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377064 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Elbląg: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362610


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28056230100000, ul. ul. Krakusa  , 82300   Elbląg, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 234 10 75, faks 55 234 15 16, e-mail sekretariat@zzm.elblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.elblag.pl
Adres profilu: www.zzm.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z CMENTARZY KOMUNALNYCH W ELBLĄGU ORAZ OBIEKTÓW ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-1/ZZM/U/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu następujących odpadów: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01), inne odpady nieulegające biodegradacji w tym z cmentarzy (20 02 03), odpady z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01) z terenu cmentarzy komunalnych w Elblągu: "Agrykola" zlokalizowanego przy ul. Agrykola 23, "Dębica" zlokalizowanego przy ul. Łęczyckiej 49 w Elblągu oraz obiektów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu zlokalizowanych przy ul. Krakusa 13 - 16, ul. Marymonckiej 7 oraz z Wydziału Produkcji Ogrodniczo - Szkółkarskiej i Zbytu w Gronowie Górnym przy ul. Agatowej 50. Wykonawca na czas trwania umowy odda do dyspozycji Zamawiającego pojemniki i kontenery w ilościach określonych poniżej. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie także opróżniał pojemniki na odpady segregowane będące własnością Zamawiającego ustawione na cmentarzach a) ustawienie na terenie cmentarza komunalnego "Agrykola" w Elblągu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego następujących pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 60 szt. pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 12 szt. pojemnik zamykany o pojemności 10 m3 - 1szt. w okresie październik - listopad (sprzątanie liści) Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Odbiór odpadów ma się odbywać na zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu 4 godzin od zgłoszenia. Wykonawca będzie dbał o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia będzie opróżniał 22 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez Zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy b) ustawienie na terenie cmentarza komunalnego "Dębica" w Elblągu , w miejscach wskazanych przez Zamawiającego następujących pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych: kontenery o pojemności 10 m3 - 20 szt. przez cały okres trwania umowy, dodatkowe 3szt. od 20 października do 3 listopada, oznaczone metodą numeracji pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 130 szt. pojemniki o pojemności 7m3 do składowania gruzu - 3 szt. (2szt. przez cały okres trwania umowy, 1szt. dodatkowo od 30 kwietnia do 31 października) oznaczone napisem "GRUZ" pojemniki o pojemności 0,24 m3 - 20 szt. Wskazane ilości i pojemności poszczególnych pojemników są orientacyjne, Zamawiający przewiduje możliwość zmian zarówno ich ilości jak i pojemności w zależności od zapotrzebowania. Odbiór odpadów ma się odbywać na zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu 4 godzin od zgłoszenia, z pominięciem dni świątecznych i wolnych od pracy Wykonawca będzie dbał o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia będzie opróżniał 87 szt. pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych przez zamawiającego Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu. Wykonawca uzyska potwierdzenia wykonanej usługi przez administratora cmentarza. Wykonawca żąda wskazania części zamówienia, którą Wykonawca powierzy Podwykonawcy. c) ustawienie na terenie przyległym do budynków przy ul. Krakusa 13-16, Marymonckiej 7, i przy Wydziale Produkcji Ogrodniczo - Szkółkarskiej i Zbytu w Gronowie Górnym ul. Agatowa 50 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego pojemników przystosowanych do składania stałych odpadów komunalnych. Ilość i pojemność pojemników, którą należy przewidzieć dla tych lokalizacji przedstawia się następująco: ul. Marymoncka 7: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 2szt ul. Krakusa 13 - 16: pojemniki o pojemności 1,1 m3 - 1szt oraz jeden pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów Gronowo Górne ul. Agatowa 50: pojemnik o pojemności 1,1 m3 - 1szt Odbiór odpadów ma się odbywać 1 raz w tygodniu na zgłoszenie przez Zamawiającego w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, Wykonawca będzie dbał o stan sanitarny, techniczny i estetyczny pojemników i kontenerów. Wykonawca każdorazowo uporządkuje miejsca wokół pojemników po ich opróżnieniu. 3) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z położeniem cmentarzy komunalnych w Elblągu, rozkładem dróg na ich terenie, oraz lokalizacją obiektów należących do Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojemników na odpady należące do Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług własnymi środkami transportu oraz urządzeniami. 6) Szacowana ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania niniejszej umowy wynosi: a) odpady komunalne zmieszane łącznie 612 ton b) odpady segregowane łącznie 130 ton c) gruz 200 ton 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi. 5.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych w Elblągu oraz obiektów Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu. 6. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 7. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu tego samego przedmiotu i zakresu zamówienia w następująco szacowanej ilości : a) odpady komunalne zmieszane łącznie 300 ton b) odpady segregowane łącznie 80 ton c) gruz 350 ton Warunki, na jakich zostaną udzielone te usługi: - zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację, - umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji, - wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, - ceny jednostkowe wykonania usługi nie będą mogły być wyższe niż ceny zaproponowane w zamówieniu podstawowym, chyba że Wykonawca uzasadni ich wzrost, - kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, - obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmian organizacyjnych struktur Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) zmian przepisów regulujących zakres umowy. 3) zmiana wartości przedmiotu zamówienia: waloryzacja wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany wartości składnika cenotwórczego jakim jest cena składowania i utylizacji w odpowiedniej jednostce, zgodnie z dokumentem wskazującym wysokość tej zmiany.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT300000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CLEANER Zakład Sprzątania sp. j. Maciej Bukowski, Grzegorz Misiewicz ,  ,  Ul. Mazurska 10 ,  82 - 300,  Elbląg,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 314273.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 314273.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 314273.52
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.