eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Usługa dostępu do sieci Internet przez okres 5 miesięcy, w ramach projektu Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Łomża: Usługa dostępu do sieci Internet przez okres 5 miesięcy, w ramach projektu Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża
Numer ogłoszenia: 377056 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża , pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156711, faks 086 2156706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.lomza.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dostępu do sieci Internet przez okres 5 miesięcy, w ramach projektu Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny 72.40.00.00-4 Usługi internetowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do sieci Internet dla sieci Miasta Łomża, umożliwiająca zapewnienie dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn. Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - einclusion (zwanym dalej Projektem) i 26 Jednostek organizacyjnych Miasta Łomża biorących udział w Projekcie. 3. Zakres zamówienia: 1. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie usługi dostępu do sieci Internetu do co najmniej dwóch wybranych węzłów sieci Zamawiającego. Węzły do których zostanie doprowadzony sygnał Internetu, muszą znajdować się w różnych grupach węzłów dostępowych. Do jednego z węzłów dostarczone zostanie łącze podstawowe zapewniające dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepływności co najmniej 200 Mbit/s w kierunku od sieci Internet i 200 Mbit/s w kierunku do sieci Internet. Do drugiego węzła dostarczone zostanie łącze zapasowe, które będzie wykorzystywane w przypadku awarii łącza podstawowego, o gwarantowanej przepływności co najmniej 20 Mbit/s w kierunku do sieci Internet i 20 Mbit/s w kierunku od sieci Internet. Listę pogrupowanych węzłów sieci Zamawiającego stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Czas reakcji na awarię. Czas jaki upłynie od przyjęcia zgłoszenia awarii a zgłoszeniem się służb technicznych Wykonawcy na miejscu instalacji łącza nie dłużej niż: 2 godziny. 3. Czas usunięcia awarii. Czas, jaki upłynie pomiędzy zgłoszeniem awarii przez Zamawiającego, a momentem usunięcia awarii przez Wykonawcę nie będzie dłuższy niż 12 godzin. Na czas awarii łącza podstawowego zapewnione musi zostać łącze zapasowe. Czas przełączenia na łącze zapasowe powinien nastąpić automatycznie w czasie nie dłuższym niż 5 min. od chwili zaniku sygnału na łączu podstawowym. 4. Zamawiający wymaga, aby został dotrzymany minimalny parametr: dostępność łącza na poziomie co najmniej 99,90 % w skali miesięcznej, obliczona wg wzoru: d = ((COR-CA)/COR)*100% gdzie: d - dostępność usługi, COR - łączny czas świadczenia usługi w danym okresie obliczeniowym wyrażony w minutach, CA - łączny czas braku dostępności usługi w danym okresie obliczeniowym wyrażony w minutach. Przy obliczeniu łącznego czasu braku dostępności usługi w danym okresie nie wlicza się: czasów trwania awarii urządzenia Zamawiającego, przerw w świadczeniu usługi, spowodowanych błędem obsługi lub bieżącą obsługą (konserwacją) urządzeń Zamawiającego, planowanych przez Wykonawcę prac konserwacyjnych i modernizacyjnych pod warunkiem wcześniejszego (minimum 2 dni robocze przed rozpoczęciem prac) uzgodnienia ich z Zamawiającym. 5. Aby świadczyć usługę dostępu do sieci Internet Wykonawca przyłączy się do co najmniej dwóch węzłów sieci Zamawiającego przy zastosowaniu łączy zakończonych stykami optycznymi SC/PC SM przesyłającymi sygnał w standardzie Ethernet. Łącze podstawowe musi być wykonane w technologii światłowodowej. Łącze zapasowe może być wykonane w technologii światłowodowej. W przypadku łącza zapasowego Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innej technologii niż światłowodowa z uwzględnieniem wymogu zakończenia łącza stykiem optycznym SC/PC SM. 6. Usługa dostępu do sieci Internet świadczona przez Wykonawcę ma zapewnić nielimitowany transfer danych, nielimitowaną ilość otwartych sesji, nielimitowaną ilość przesyłanych pakietów, brak blokowania usług i protokołów dla sieci Internet. Wykonawca odpowiada za świadczenie usługi dostępu do Internetu poprzez dostarczenie nieprzerwanej transmisji danych z uwzględnieniem pkt. 1,3,5,6 do styku z węzłami Zamawiającego. 4. Wykonawca zapewni na potrzeby Zamawiającego publiczną przestrzeń adresową wydzieloną ze swojej puli o rozmiarze co najmniej 8 publicznych adresów IPv4. 5. W przypadku zastosowania łącz radiowych wymaga się zapewnienia dostępu do sieci Internet z wykorzystaniem łączy działających w paśmie podlegającym koncesjonowaniu w Urzędzie Regulatora (UKE). 6. Zamawiający dopuszcza realizację części zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części (zakres) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50 proc. - usługi tego samego rodzaju

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał w sposób należyty usługę symetrycznego dostępu do szerokopasmowego Internetu o przepływności nie mniejszej niż 100Mb/s

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 20.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (/Wiedza i Doświadczenie/) oraz załączeniem dowodów, że usługi wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych - dowodów, że usługi są wykonywane należycie, wydanych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania potwierdzenia, że przedmiot zamówienia wykonany został należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Przepływność łącza - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla przedmiotu umowy - zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Łomży, ul. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, pokój nr 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomży ul. Stary Rynek 14 18-400 Łomża Sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta, pokój nr 102 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. /Stop wykluczeniu cyfrowemu w mieście Łomża/ współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - einclusion. Zamawiający wymaga :- testowe uruchomienie świadczenia usługi w celu sprawdzenia przez Zamawiającego działania łącza w jego sieci, w terminie od 16 grudnia 2014r. do 31 grudnia 2014r. - wykonanie łączy do węzłów Zamawiającego w terminie do dnia 15 grudnia 2014 r. - świadczenie usługi dostępu do Internetu w okresie od 1 stycznia 2015r. od godziny 00:00 do 31 maja 2015 r. godzina 23:59.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.