eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 16/USTE/SZPOZ/2009

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Wrocław: 16/USTE/SZPOZ/2009
Numer ogłoszenia: 377004 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Wybrzeże Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3291460, faks 071 3293147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpoz.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 16/USTE/SZPOZ/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi telekomunikacyjnej telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz konserwacji centrali telefonicznej. 2. Zadanie nr 1: 1) Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla SZPOZ z wykorzystaniem łącza PRA ISDN (30 B+D) wraz z usługą DDI (ok. 200) zapewniającą obsługę w ruchu pełno automatycznym połączeń zewnętrznych i wewnętrznych. Zamawiający posiada centralę DGT 3450. 2) W zakresie świadczonych usług telefonii stacjonarnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić łączność głosową i faksową. 3) Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe połączeń. 4) Wykonawca zapewni utrzymanie dobrej jakości połączeń, a w szczególności dobrej słyszalności rozmówców i nie zrywanie połączeń. 5) W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia naprawy w terminie 8 godzin od otrzymania zgłoszenia. Zadanie nr 2: 1) W zakresie świadczonych usług telefonii komórkowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w szczególności bezprzewodową łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) oraz dostępu do Internetu. 2) Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe połączeń. 3) Wykonawca zapewni utrzymanie dobrej jakości połączeń, a w szczególności dobrej słyszalności rozmówców i nie zrywanie połączeń. 4) Wykonawca zapewni przeniesienie 4 nr od obecnego operatora na swój koszt. 5) Realizacja usług telefonii komórkowej będzie odbywać się z wykorzystaniem dostarczonych przez Wykonawcę komórkowych aparatów telefonicznych o których mowa w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ i 2.2 i 2.3 do Umowy. 2. Zadanie nr 3: 1) Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi związane z prowadzeniem konserwacji i administrowania systemem centrali DGT, oraz konserwacji sieci telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi wewnętrznymi, prowadzenie napraw centrali, niezbędnych do prawidłowego działania sieci tele?fonicznej i aparatów telefonicznych 2) Wykonawca stosować będzie do wykonywania przedmiotu umowy wyłącznie wyroby i ma?teriały posiadające niezbędne atesty i dopuszczenia 3) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania centrali i systemu w stałym ruchu z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno na?prawczych. 5) Wykonawca zobowiązany jest przyjechać do awarii W terminie jak najszybszym (nie dłużej jednak niż.6 godz.) licząc od momentu zgłoszenia awarii..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej 64.21.12.00 - Usługi telefonii międzymiastowej 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: Zadanie nr 1 - 600 zł, Zadanie nr 2 - 600 zł Zadanie nr 3 - 500 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; a) gwarancjach ubezpieczeniowych; a) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Zachodnim WBK S.A. Wrocław 58 1090 2473 0000 0006 2403 5919. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Sekretariat ( godz. Otwarcia 7.30 - 14.30) najpóźniej w terminie składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wskazanych w pkt 1 dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. 6. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną), 2) w przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza nr postępowania i w czyim imieniu występuje. 3) wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 7. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: 1) określenie celu gospodarczego, 2) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, 3) wskazanie pełnomocnika podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu siedziby tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 4) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 5) pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego. 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 zł wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty polisy. 9. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru zawartego w zał. nr 5 do SIWZ - podpisane przez Wykonawcę. 11. Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. 13. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w SIWZ i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 14.00 Koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie SZPOZ ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.