eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla jednostek podległych Sądowi Okręgowemu w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Warszawa: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla jednostek podległych Sądowi Okręgowemu w Warszawie
Numer ogłoszenia: 376966 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla jednostek podległych Sądowi Okręgowemu w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla jednostek podległych Sądowi Okręgowemu w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, tj.: a) część nr I - dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego dla Warszawy - Mokotowa w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A i Al. Solidarności 58 w Warszawie, b) część nr II - dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części. 4) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są: a) dla części nr I: budynki Sądu Rejonowego dla Warszawy - Mokotowa w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A i Al. Solidarności 58 w Warszawie, b) dla części nr II: budynek Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert alternatywnych. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1, 32.52.30.00-5, 32.54.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. dostawy z montażem i uruchomieniem urządzeń do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów), w tym jedną w obiekcie użyteczności publicznej (m.in.: sądy, urzędy, banki itp.), dla każdej z części, na którą wykonawca składa ofertę, z tym, że: a) dla części nr I: o wartości nie mniejszej niż: 5.000,00 zł z podatkiem VAT (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) każda, b) dla części nr II: o wartości nie mniejszej niż: 35.000,00 zł z podatkiem VAT (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) każda, oraz wykaże, iż dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wykazu dostaw, dla każdej z części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdz. IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 2 SIWZ, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują; a) co najmniej dwoma osobami, z których każda ukończyła kurs w zakresie instalacji, uruchomienia oraz znajomości obsługi /eksploatacji/: - dla części nr I: centrali DGT IPNOVA, - dla części nr II: centrali PANASONIC KX - TDA 200; b) każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia musi posiadać zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych - art. 21 /Dz. U., Nr 182 poz. 1228/ aktualne poświadczenie bezpieczeństwa /osobowego/ upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej, wystawione zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów poświadczeń bezpieczeństwa /Dz. U. Nr 258, poz. 1752/ i aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW - dla części nr I i II. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdz. IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 3 SIWZ, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, numeru poświadczenia bezpieczeństwa oraz zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) dla części nr I: 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), b) dla części nr II: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, odpowiadającej wymaganiom określonym w Rozdz. IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 4 SIWZ; w przypadku, gdy z ww. dokumentu nie wynika fakt opłacenia polisy, należy również złożyć dokument potwierdzający jej opłacenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w zakresie ochrony informacji niejawnych, niezbędne do przeprowadzenia postępowania, tj. posiadać będą świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, zwane dalej świadectwem, co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne lub wyższej, wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawane przez ABW albo SKW - zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228). 2) W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w pkt 1.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, b) terminu realizacji umowy, c) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, d) warunków płatności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, pok. nr 580.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, pok. nr 580.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego dla Warszawy - Mokotowa w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A i Al. Solidarności 58 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego dla Warszawy - Mokotowa w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A i Al. Solidarności 58 w Warszawie. W obu obiektach znajdują się centrale telefoniczne DGT IPNOVA w związku z tym urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę muszą być kompatybilne ze wskazaną centralą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1, 32.52.30.00-5, 32.54.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem i uruchomieniem urządzeń (systemów) do nagrywania rozmów telefonicznych (rejestratory rozmów) dla Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22 w Pruszkowie. W obiekcie znajduje się centrala telefoniczna Panasonic KX-TDA 200 w związku z tym urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę muszą być kompatybilne ze wskazaną centralą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.50-1, 32.52.30.00-5, 32.54.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.