eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa aparatów do kompleksowej diagnostyki narządu słuchu i równowagi, tj.wideonystagmografu, audiometru z tympanometrem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Szczecin: Dostawa aparatów do kompleksowej diagnostyki narządu słuchu i równowagi, tj.: wideonystagmografu, audiometru z tympanometrem.
Numer ogłoszenia: 376964 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatów do kompleksowej diagnostyki narządu słuchu i równowagi, tj.: wideonystagmografu, audiometru z tympanometrem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż u Zamawiającego wraz z uruchomieniem fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2008 roku aparatów do kompleksowej diagnostyki narządu słuchu i równowagi, tj: wideonystagmografu, audiometru z tympanometrem, na potrzeby pracowni służącej realizacji zadań służby medycyny pracy w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy - Zachodniopomorskim Centrum Leczenia i Profilaktyki przy ul. Bolesława Śmiałego 33 w Szczecinie ( kod CPV: 33100000-1). Szczegółowe zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych systemu określa Załącznik Nr 2a i 2b do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: dla części I zamówienia: 1 540 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści złotych), dla części II zamówienia: 700 zł (słownie: siedemset złotych) przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp); wykonawca musi udokumentować, że posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp); wykonawca musi udokumentować, że: - zrealizował 3 dostawy sprzętu medycznego, o wartościach co najmniej 50 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp); wykonawca musi udokumentować, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000,00 zł tj. wykonawca musi dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia 80.000,00 zł. bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); wykonawca musi udokumentować, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określone są w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp oraz Załączniku nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy - Pzp)oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2.4O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy wniosą wadium. 2.5 Ocena spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty: 1. Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty - wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy - Pzp), - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. Wypełniony druk oferty cenowej - Załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. Wypełniony formularz wymaganych parametrów techniczno-użytkowych oferowanych aparatów - Załącznik nr 2a do specyfikacji, Załącznik nr 2b do specyfikacji, 4. Oświadczenie (art. 22 i art. 24 ustawy - Pzp) wypełniony Załącznik nr 3a i 3b do specyfikacji, 5. Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie również dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 6. Dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, tj.: aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jako dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane przez Zamawiającego środki finansowe lub zdolność kredytową, Wykonawca dołącza informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową (jednoznaczny zapis o wysokości środków, jakimi rzeczywiście dysponuje Wykonawca w ramach linii kredytowej) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej wyżej wymienione informacje banku składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej wyżej wymienione informacje banku składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 9. Wykaz wykonanych 3 dostaw sprzętu medycznego, o wartościach co najmniej 50 000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 4 do specyfikacji. UWAGA !!! W przypadku, gdy Wykonawca, dołącza zamiast oryginału kopię dokumentu, powinna być ona poświadczona przez niego za zgodność z oryginałem i opatrzona datą, pod rygorem odrzucenia oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Bolesława Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, budynek B, pokój 106..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki, ul. Bolesława Śmiałego 33, 70-347 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.