Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Nowy Targ: Remont odwodnienia odcinka drogi powiatowej nr K1642 Groń-Trybsz-Niedzica w m. Łapsze Niżne od km 11+700 do km 11+875.
Numer ogłoszenia: 376960 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu , ul. Szaflarska 102, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 26-628-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odwodnienia odcinka drogi powiatowej nr K1642 Groń-Trybsz-Niedzica w m. Łapsze Niżne od km 11+700 do km 11+875..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie istniejącego chodnika, wykonanie kanalizacji deszczowej, studni rewizyjnych, odtworzenie chodnika, roboty wykończeniowe - szczegóły w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: Zawarte w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: 1. Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - uprawnienia do kierowania robotami w zakresie dróg. 2. Posiadający doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie polegające na wykonaniu przebudowy, budowy lub remontu drogi lub dróg o długości łącznej nie mniejszej niż 0,17 km - w zakresie wykonania, co najmniej kanalizacji deszczowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa powyżej, według formuły - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom -oświadczenie zawiera formularz oferty, 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) ogłoszenia, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1. pkt 1) /ogłoszenia/- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - szczegóły w rozdz. IV siwz 4) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - w postaci kserokopii uprawnień do kierowania robotami w zakresie dróg a także zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (art.6 ust. 1 ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 - Dz. Z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przebudowie, budowie lub remoncie drogi lub dróg o długości łącznej nie mniejszej niż 0,17 km w zakresie wykonania, co najmniej kanalizacji deszczowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. 6) Oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - (stosowne oświadczenia zawiera formularz oferty). 7) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowotarski.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu
ul. Szaflarska 102, 34-400 Nowy Targ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 w miejscowości Dursztyn
- Remont drogi gminnej nr 363059K (ul. Podhalańska) w km 0+005 do 0+955 w Krauszowie, gmina Nowy Targ
- Wykonanie remontu drogi gminnej nr 362667K (ul. Podhalańska - sięgacz) w km od 0+000,00 do km 0+119,55 w Nowym Targu.
- Umieszczenie radarowych wyświetlaczy prędkości na drogach powiatowych na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z przepompownią
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika na ulicy Leśnej (na odcinku od ulicy Wrzosowej do ulicy Garwolińskiej)
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Rdzawa.
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu dróg Zielona Wieś - Nowa Karczma łączących drogi wojewódzkie nr 221 i nr 224 (2)
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej i chodnika na odcinku od ul. Sadowej do ul. 11-go Listopada w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.