eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa prasy w 2011 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Bielsko-Biała: Dostawa prasy w 2011 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 376950 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Beskidzka , ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8228221 do 23, faks 033 8126520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy w 2011 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy w 2011 roku dla Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej (Biblioteki Głównej oraz 17 placówek filialnych). W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczania zamówionych tytułów bezpośrednio do Biblioteki Głównej (ul. Słowackiego 17a) oraz placówek filialnych lub do ustalonego punktu sprzedaży prasy znajdującego się w pobliżu danej placówki (wykaz placówek z adresami i godzinami otwarcia znajduje się w załączniku nr 8 SIWZ), b) dostarczania prasy codziennie i zgodnie ze złożonym zamówieniem, c) zapewnienia dostawy prasy codziennej w dniu wydania, d) zapewnienia dostawy numerów, które ukażą się w grudniu 2010 roku, a będą datowane rokiem 2011, e) dostarczania czasopism bez płatnych gadżetów oraz innych dodatków podnoszących ceny pism, f) dostarczania prasy na swój koszt, g) uzupełniania niezwłocznie wszelkich braków ilościowych i jakościowych w dostarczanych egzemplarzach, w przypadku dzienników najpóźniej na drugi dzień, wydawnictw periodycznych w terminie 14 dni od złożenia reklamacji, uwaga: reklamację uważa się za złożoną jeżeli została sporządzona na piśmie oraz doręczona Wykonawcy na wskazany przez niego numer faksu względnie listem poleconym na adres jego siedziby, h) przekazywania Zamawiającemu co kwartał faktur, przygotowanych oddzielnie dla każdej placówki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, b) dysponują zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych) e) wykonawcy, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjów) - art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać : 1) wypełniony formularz oferty przetargowej - zał. nr 1. 2) Wypełniony formularz - zał. nr 6, stanowiący kalkulację cenową prasy w 2011 r., powinien zawierać obliczenia dokonane w arkuszu kalkulacyjnym z zastosowaniem odpowiednich funkcji (formuł). Przykładowe zastosowanie formuł umieszczono na str. 6 zał. nr 6. W celu szybkiego i prawidłowego sprawdzenia poprawności rachunkowej do oferty należy dołączyć płytę CD, zawierającą plik pod nazwą (zalacznik6) z dokonanymi obliczeniami. 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatków na rzecz Skarbu Państwa i Urzędu Gminy oraz o niezaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (ZUS lub KRUS wg stanu na dzień ......) - załącznik nr 2, b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy (Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 3, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorstw występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników, d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4. Wykonawcy z innych państw członkowskich UE zobowiązani są do złożenia dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Beskidzka, ul. Słowackiego 17a, 43-300 Bielsko-Biała Dział GiOZ pok. nr 50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Książnicy Beskidzkiej, ul. Słowackiego 17a, Bielsko-Biała.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Komisja dokona otwarcia i analizy ofert w dniu 09 grudnia 2010 o godz. 11.00 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złożył ofertę z najniższą ceną. W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku braku środków finansowych. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z dostawcami są : Grażyna Chrustek - kierownik Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów Urszula Czerwińska - pracownik Działu Gromadzenia i Opracowania Zbiorów tel. 82-282-21 wew. 252, 235 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.