eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlano - remontowych dróg gminnych na skrzyżowaniu ulicy Romera - Herbsta znajdującego się na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-17

Warszawa: Wykonanie robót budowlano - remontowych dróg gminnych na skrzyżowaniu ulicy Romera - Herbsta znajdującego się na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 376878 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342850 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano - remontowych dróg gminnych na skrzyżowaniu ulicy Romera - Herbsta znajdującego się na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - remontowych dróg gminnych na skrzyżowaniu ulicy Romera - Herbsta znajdującego się na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym i odwodnieniem. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. I. Roboty drogowe, roboty w zakresie regulacji ruchu Przed przystąpieniem robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Remont nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1. Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - rozebranie nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej, - rozebranie podbudowy z betonu, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża i wywóz ziemi na odl. 20 km. - wywóz gruzu na odl. 20 km. 1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - formowanie nasypu na wyspie centralnej, - warstwy pospółki, podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy z kruszywa kamienia łamanego - podbudowa z mieszanek mineralno-asfaltowych. 1.3. Nawierzchnie ulepszone: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm 1.4. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki kamienne 20x35 i 20x30 na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem , - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej. 1.5. Chodniki, zatoki parkingowe i wjazdy: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej. - chodniki z płyt 40 x 40. 1.6. Regulacja wysokościowa włazów kanałowych od uzbrojenia podziemnego. 1.7. Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: - demontaż słupków do znaków drogowych i znaków drogowych, - przestawienie słupków ze znakami drogowymi, - oznakowania poziomego grubowarstwowe w technologii trwałej, masami chemoutwardzalnymi, - usunięcie istniejącego oznakowania poziomego. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas remontu został wykonany przez zamawiającego. II. Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 2.1. Zakres rzeczowy robót - kopanie rowów dla kabli - demontaż kabla z ziemi, słupów i fundamentów szafy - ułożenie rur osłonowych - układanie kabli wielożyłowych - demontaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na trzpieniu - demontaż wysięgników - demontaż słupów oświetleniowych - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - montaż wysięgników i opraw oświetleniowych - montaż przewodów do opraw oświetleniowych - zarobienie na sucho kabla - zasypanie rowów dla kabli - badanie linii kablowej i pomiary instalacji - malowanie znaków na słupach III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy wraz z modernizacją oświetlenia. 3.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 3.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, a także: 1. Dokumentacja projektowa: 1) Projekt budowlany (projekt drogowy, projekt przebudowy oświetlenia) - załącznik nr 8a do SIWZ; 2) Przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 407285,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 580400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 580400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 599738,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.