eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraszewice › PRZEBUDOWA DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Kraszewice: PRZEBUDOWA DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 376854 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kraszewice , ul. Wieluńska 53, 63-522 Kraszewice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 73 12 038, faks 0-62 73 12 038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kraszewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEBUDOWĄ DWORKU SZLACHECKIEGO W KUŹNICY GRABOWSKIEJ NA CELE SALI SPORTOWEJ Podstawą realizacji ww. zadania inwestycyjnego jest pozwolenie na budowę - decyzja nr 209_6_2004 z dnia 25.05.2004r. oraz decyzja nr 2009-1_6_2009 z dnia 08.07.2009r. Inwestycja dotyczy obiektu znajdującego się w ewidencji konserwatorskiej, nie wpisanego do rejestru zabytków. 1.1. Charakterystyczne parametry techniczne: Przebudowa dworku szlacheckiego w Kuźnicy Grabowskiej na cele sali sportowej polegać będzie na: -zmiana funkcji całego budynku, -wykonanie ram stalowych o kształcie dachu mansardowego, -wykonanie nowego dachu krokwiowo - płatwiowego opartego na ramach mansardowych -naprawa i modernizacja dachu nad dobudówkami południową, północną i zachodnią -wymiana okien drewnianych na okna z drewna klejonego oraz drzwi zewnętrzne na drewniane i drzwi wewnętrzne na płycinowe, profilowane, -wymianie istniejących posadzek, -wymiana instalacji elektrycznej, -wykucie i wykonanie rdzeni żelbetowych wraz z stopami fundamentowymi pod istniejącymi fundamentami, -zamurowanie ościeży okien, -przesklepienie nowych otworów okiennych i drzwiowych belkami stalowymi, -dociepleniu budynku poprzez obłożenie ścian styropianem FS-20 grubości 5 cm i otynkowanie tynkiem akrylowym lub mineralnym na siatce. Łącznik: Będzie służyć dzieciom na przejście ze szkoły do sali sportowej i na odwrót. Projektuje się go z pustaków szczelinowych grub. 25 cm, ocieplonych styropianem FS-20 grub. 10 cm i otynkowanych tynkiem akrylowym lub mineralnym. Dach kryty dachówką ceramiczną karpiówką podwójnie. Dane charakterystyczne: -projektowana powierzchnia zabudowy: 22,2 m2, -szerokość 3,0 m, -długość 6,0 m. Sala sportowa Dane charakterystyczne: -powierzchnia zabudowy: 415,74 m2, -powierzchnia użytkowa: 350,40 m2, -kubatura: 2.811,16 m3. 1.2. Zakres robót do wykonania: ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ: 1. ROZBIÓRKA - prace zrealizowane 2. KONSTRUKCJA ŻELBETOWA NOŚNA - prace zrealizowane 3. KONSTRUKCJA STALOWA DACHU - prace zrealizowane 4. KONSTRUKCJA DREWNIANA DACHU - prace zrealizowane 5. IZOLACJA I POKRYCIE DACHU SALI 5.1. Folia paroprzepuszczlana - prace zrealizowano 5.2. Styropian Fs 30 gr. 18 cm 304,382 [m2], 5.3. Folia paroszczelna 304,382 [m2], 5.4. Płyt g-k na blachowkręty 365,258 [m2], 5.5. Łacenie - rozstaw łat 20 cm - prace zrealizowano 5.6. Pokrycie dachów dachówka - 327,26 [m2], 5.7. Impregnacja drewna środkami FOBOS 3 - prace zrealizowano, 5.8. Montaż rynien z blachy cynkowej - prace zrealizowano, 5.9. Montaż rur spustowych z blachy cynkowej - prace zrealizowano, 5.10. Podbitka z płyt g-k 12,5 mm 347,26 [m2]. 6. ROBOTY REMONTOWE 6.1. Wykonanie podciągów 1,534 m3 6.2. Obsadzenie belek stalowych 24,28 + 43,70 [m], 6.3. Przełożenie dachówki na pozostałej części dachu (50% dachówki nowej) 364,971 [m2], 6.4. Wymiana elementów konstrukcyjnych drewnianych 34,52 + 17,26 [m2], 6.5. Izolacja termiczna istniejących stropodachów oraz łącznika wełna mineralna gr. 20 cm 143,783 [m2], 6.6. Podbitka z płyt g-k gr. 12,5 mm 163,343 [m2], 6.7. Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III 396,342 [m2], 6.8. Wnęki podokienne 23,10 [m2] 6.9. Obsadzenie kratek wentylacyjnych higrosterowalnych 18 [szt.]. 7. ŚCIANKI DZIAŁOWE 7.1. Ścianki działowe z cegieł dziurawek gr. 12,0 cm 78,787 [m2], 7.2. Ścianki działowe pełne z cegieł dziurawek gr. 1/4 ceg. 54,901 [m2]. 8. MONTAŻ OKIEN 8.1. Montaż okien z drewna klejonego o pow. do 1m2 21,977 [m2], 8.2. Montaż okien z drewna klejonego o pow. powyżej 1,5 m2 67,977 [m2] 9. MONTAŻ DRZWI 9.1. Obsadzanie drzwi z profili PCV 9,645 [m2], 9.2. Skrzydła drzwiowe wew. płytowe 36,49 [m2], 9.3. Drzwi zewnętrzne klepkowe z naświetlem 2,3 [m2] 9.4. Drzwi zewnętrzne płycinowe z naświetlem 3,445 [m2]. 10. TYNKI, SZPACHLE I OKŁADZINY 10.1. Szpachlowanie 2 - krotne płyt g-k na sufitów 347,26 [m2], 10.2. Tynki wewnętrzne kat. III na ścianach i ściankach (nowych) 392,348 [m2], 10.3. Okładziny ścian płytkami glazurowanymi na klej 104,748 [m2], 11. PODŁOŻA 11.1. Podsypka piaskowa zagęszczona 149,085 [m3], 11.2. Podłoże betonowe B15 gr. 15 cm 51,422 [m3], 11.3. Izolacja 1 x papa termozgrzewalna 163,071 [m2], 11.4. Styropian Fs30 gr. 5 cm 145,0712 [m2], 11.5. Gładź cementowa zatarta na ostro gr. 4 cm 45,68 [m2], 11.6 Gładź cementowa zatarta na gładko gr. 8,25 cm 94,82 [m2] 12. POSADZKI 12.1. Wykładzina PCv typu POLYFLOR 94,82 [m2], 12.2. Posadzki z płytek typu GRES 63,68 [m2], 12.3. Izolacja cieplna posadzki - Roofmatte gr. 5 cm 197,745 [m2], 12.4. Podłoze betonowe z betonu B20, zbrojone siatka 9,887 [m3], 12.5. Papa termozgrzewalna 197,745 [m2], 12.6. Legary 15 x 3,2 cm podłogowe 463,84 + 426,96 [m], 12.7. Płyta OSB gr. 20 mm 197,745 [m2], 12.8. Wykładzina PCV typu POLYFLOR SPORT 197,745 [m2]. 13. MALOWANIA 13.1. Malowanie sufitów 2 x farba wew. emulsyjna akrylowa 347,260 [m2], 13.2. Malowanie ścian 2 x farba wew. emulsyjna akrylowa 683,941 [m2]. 14. ELEMENTY ZEWNĘTRZNE 14.1. Wykonanie schodów betonowych z betonu B15 7,501 [m3], 14.2. Obłożenie schodów płytkami terakotowymi 28,118 [m2], 14.3. Wykonanie opaski betonowej o szer. 100 cm 116,32 [m2], 14.4. Cokół z płytek terakotowych elewacyjnych 59,78 [m2], 14.5. Tynk zewn. kat. III nakrapianie szlachetne na scianach płaskich 480,804 [m2]. 15. RUSZTOWANIA 15.1. Rusztowania zewnętrzne do tynków 101,440 [m2], 15.2. Rusztowania wew. warszawskie do robót montażowych 192,604 [m2], 15.3. Rusztowania wew. warszawskie do montażu płyt gipsowych 528,603 [m2], 15.4. Rusztowania wew. warszawskie do robót malarskich i szpachlowych 528,603 [m2]. 16. ŁĄCZNIK 16.1. Betonowanie ław fundamentowych 9,47 [m3], 16.2. Montaż konstrukcji stalowej 0,605 [t], 16.3. Ściany fundamentowe 9,74 [m3], 16.4. Ściany nadziemia gr. 25 cm 75,942 [m2], 16.5. Izolacja łącznika wełna mineralna gr. 20 cm 19,56 [m2], 16.6. Podsypka piaskowa zagęszczona 9,72 [m3], 16.7. Podłoże betonowe B15 gr. 15 cm 2,70 [m3], 16.8. Izolacja 1 x papa termozgrzewalna 18,0 [m2], 16.9. Styropian FS30 gr. 5 cm 18,0 [m2], 16.10. Gładź cementowa gr. 6 cm 18,0 [m2], 16.11. Wykładzina z płytek typy Gress 18,0 [m2], 16.12. Malowanie sufitów 2 x farba akrylowa 18,0 [m2]. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ: 1. WLZ: a. montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych 2 szt., b. rury winidurowe układane p_t 66 m, c. przewody kabelkowe 355 m, 2. Montaż rozdzielnic: a. mocowanie aparatów 39 szt., b. przewody kabelkowe n_t w powłoce polwinitowej 100 m, 3. Instalacja gniazd: a. montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych 77 szt., b. przewód płaski układany w tynku 579 m, c. montaż gniazd wtyczkowych 35 szt., 4. Instalacja oświetlenia: a. montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych 140 szt., b. przewód wtynkowy 371 m, c. montaż odgałęźników bryzgoszczelnych 172 szt., d. oprawy świetlówkowe 69 szt., e. aparaty elektryczne o masie do 2,5 kg 15 szt., 5. Instalacja odgromowa: a. montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych 10 szt. b. montaż przewodów odprowadzających 110,0 m, c. układanie bednarki w rowach kablowych 226 m, d. montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej 358,0 m. 6. Sprawdzenia i pomiary instalacji. 7. Roboty towarzyszące - przebicia i przekucia. ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ: 1. Instalacja centralnego ogrzewania: a. rurociągi c.o. miedziane lutowane, układane w posadzce 281 m, b. rurociągi c.o. z rur stalowych o połączeniach spawanych 56 m, c. montaż otulin termoizolacyjnych 286 m, d. grzejnik 32 szt., e. głowice termostatyczna 32 szt., f. zawór grzejnikowy 64 szt., g. wentylator dachowy stalowy 1 szt., 2. Kotłownia: a. demontaż kotła c.o. 1 kpl., b. montaż kotła stalowego z osprzętem 1 kpl., c. demontaż pompy 1 kpl., d. montaż pompy obiegowej 2 kpl., 3. Instalacja wody - woda ciepła, zimna i cyrkulacja: a. rurociągi stalowe ocynkowane w instalacjach wodociągowych 95 m, b. montaż hydrantu z osprzętem 2 szt., c. rurociągi z tworzyw sztucznych 226 m, d. montaż otulin termoizolacyjnych dla rurociągów 321 m, e. zawory odcinające kulowe 6 szt., f. baterie umywalkowe lub zlewozmywakowe 13 szt., g. baterie natryskowe 4 szt., 4. Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej: a. rurociągi PCW wewnątrz budynków 90 m, b. montaż rurociągów PCW na ścianach 23 m, c. montaż ustępów typu (kompakt) 4 kpl., d. montaż umywalek porcelanowych 12 kpl. e. montaż zlewu stalowego 1 kpl. f. montaż brodzików 4 kpl. 5. Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej: a. kanały z rur PVC łączonych na wcisk 6 m, b. studzienki kanalizacyjne systemowe 1 szt., 6. Próby szczelności dla instalacji. 7. Roboty towarzyszące - przebicia i przekucia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieściapięćtysięcyzłotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej 3 zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych o wartości ogółem nie mniejszej 1.000.000,00 zł netto każda, a należyte wykonanie ww. robót potwierdzone zostanie referencjami. b) dysponuje pracownikami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, a w szczególności: a. kierownika budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), b. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), c. kierownika robót (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), Uwaga: (W przypadku wskazania przez Wykonawcę osób, których Wykonawca nie zatrudnia, a które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz 5. Zapoznał się z lokalizacją planowanej inwestycji i nie wnosi zastrzeżeń oraz akceptuje wzór umowy (załącznik nr 7), 6. Udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót objętych zamówieniem. Zamawiający dokona akceptacji warunków wymienionych w punktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 6.7 SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi np. wypis z właściwego rejestru prowadzonego przez Sąd albo wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia, w tym przynajmniej trzy zadania polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ), 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w odniesieniu do osoby kierownika budowy i kierowników robót (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jedn. Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy i kierowników robót. 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia (zakres rzeczowy), który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł, 9. Podpisany załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1-2 i 9 składa oddzielnie każdy z podmiotów. - w przypadku udzielenie zamówienia Wykonawcom występującym wspólnie, przed podpisaniem umowy, są oni zobowiązani przedstawić umowę regulującą zasady ich współpracy. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kraszewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kraszewice ul. Wieluńska 53 63-522 Kraszewice sekretariat - pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kraszewice ul. Wieluńska 53 63-522 Kraszewice sekretariat - pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.