eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ochrona mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Wrocław: Usługa ochrona mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 376840 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180373 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrona mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu w każdym dniu obowiązywania umowy tj. w okresie: od dnia 31 października 2012 r. od godz. 15:00 do dnia 30 czerwca 2015r. do godziny 15.00. 2. Lokalizacja: nieruchomość ogrodzona, zabudowana dwoma oddzielnymi budynkami biurowymi ( budynek A i budynek B), położona we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20-22. 3. W obydwu budynkach występuje duże natężenie ruchu klientów (średnio ok. 1000 osób dziennie). 4. W obiektach zainstalowane są systemy monitoringu oraz sygnalizacji napadu i włamania. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Wzór umowy (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ). W ramach usługi do obowiązków Wykonawcy należy, w szczególności: 1. Ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, włamaniem, dewastacją. 2. Powiadamianie odpowiednich służb o zagrożeniach. 3. Niedopuszczanie do wnoszenia materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania. 4. Pilnowanie i ochrona mienia znajdującego się w obiektach Zamawiającego przed dewastacją, uszkodzeniem bądź kradzieżą. 5. Obsługa istniejących systemów: alarmowych napadu i włamania, telewizji przemysłowej, instalacji ochrony i wykrywania pożaru. 6. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu elektronicznego, komputerowego i innych przedmiotów wyposażenia. 7. Podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów. 8. Egzekwowanie przestrzegania zakazu palenia tytoniu na terenie Urzędu i wprowadzania zwierząt. 9. Dokonywanie obchodu budynku co najmniej raz na 2 godziny w czasie wolnym od pracy Zamawiającego i sprawdzanie, czy zamknięte są wszystkie drzwi do pomieszczeń biurowych i sal obsługi oraz czy zakręcone są krany i zawory. 10. Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu. 11. Sprawdzanie stanu zamknięcia drzwi i okien. 12. Przyjmowanie i wydawanie pracownikom, za pisemnym potwierdzeniem, kluczy do pokojów i pomieszczeń służbowych. 13. Udostępnianie pracownikom pomieszczeń służbowych w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy na zasadach ustalonych przez Zamawiającego. 14. Prawidłowe reagowanie na sytuacje nagłe, awaryjne, związane z istniejącymi w obiektach instalacjami. 15. Podejmowanie działań zabezpieczających oraz powiadamianie wskazanego pracownika Zamawiającego i właściwych służb w przypadku stwierdzonych awarii, włamania, kradzieży, pożaru itp.. 16. Bieżące prowadzenie książki służby, w której odnotowuje się przebieg służby, oraz dokumentacji z tym związanej. Książka służby jest udostępniana Zamawiającemu bez ograniczeń. 17. W razie stwierdzenia pożaru, awarii sieci ciepłowniczej, elektrycznej, wodociągu, kanalizacji lub innych instalacji pracownicy ochrony są zobowiązani do bezzwłocznego powiadomienia: - straży pożarnej w przypadku pożaru, - pogotowia energetycznego, wodociągowego itp. w przypadkach awarii sieci, - upoważnionego pracownika Zamawiającego. 18. W przypadku zakłócenia porządku na terenie posesji lub w budynku pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do wezwania policji bądź straży miejskiej. 19. W razie potrzeby przyjazdu grupy interwencyjnej Wykonawca zapewni dotarcie takiej grupy do danego obiektu w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym niż 30 minut. 20. W okresie zimowym wyjątkowo - w razie dużych nocnych opadów śniegu - przed przybyciem służb porządkowych pracownicy ochrony powinni odgarnąć śnieg na przejściu od furtki do wejść do budynków A i B (sprzęt zapewnia Zamawiający). 21. Kontrola ruchu osobowego wewnątrz budynków po zamknięciu drzwi wejściowych - według zasad ustalonych przez Zamawiającego. 22. Sprawdzanie czy w obrębie obiektów po godzinach pracy Urzędu nie przebywają osoby do tego nieupoważnione. Oprócz obowiązków wspólnych dla obydwu budynków Wykonawca zapewni: a) w budynku A 1. dyżury całodobowo - 1 pracownik ochrony, którego zadaniem w czasie pracy Zamawiającego jest śledzenie monitorów telewizji przemysłowej; 2. dyżury pracowników ochrony w dni pracy Zamawiającego w godzinach od 7.00 do 16.00 - 1 pracownik ochrony, który w czasie godzin pracy Zamawiającego co godzinę ma patrolować budynek (w szczególności kondygnacje o największym nasileniu ruchu interesantów) oraz reagować na wezwania pracowników Zamawiającego i udzielać (na prośby klientów) informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych Zamawiającego; 3. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu od strony parkingu oraz bramy i furtki przy bramie o ustalonej godzinie i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym; 4. otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych i furtki od strony NFZ o ustalonej godzinie; 5. kontrola ruchu pojazdów - zapewnienie możliwości wjazdu i wyjazdu uprawnionych samochodów na teren parkingu; b) w budynku B 1. dyżury całodobowo - 1 pracownik ochrony; 2. zamykanie wszystkich drzwi wejściowych do obiektu i zabezpieczenie kluczy na portierni oraz otwieranie w dniu następnym o ustalonych godzinach; 3. pracownik ochrony w czasie godzin pracy Zamawiającego ma patrolować budynek, głównie zaś powinien przebywać na parterze gdzie występuje największe nasilenie ruchu interesantów i reagować na wezwania pracowników Zamawiającego oraz, w miarę potrzeby, udzielać informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych. Zamawiający wymaga, aby: 1. pracownicy ochrony dbali o schludny wygląd - umundurowanie powinno być czyste, kompletne zaś identyfikator indywidualny umieszczony i noszony w widocznym miejscu; 2. pracownicy ochrony byli komunikatywni, asertywni, o wysokiej kulturze osobistej; 3. pracownicy ochrony nie oddalali się z miejsca służby bez zgody osób upoważnionych ze strony Zamawiającego; 4. nie przyjmowali wizyt osób postronnych; 5. nie przebywali na obiektach chronionych poza wyznaczonymi godzinami pracy; 6. przestrzegali przepisów ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi 7. nie korzystali z telefonów służbowych w celach prywatnych. Wyżej wymienione obowiązki Wykonawcy dookreślone zostaną w szczegółowej instrukcji przekazanej w dacie podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Patrol Sp. z o. o., ul. Długosza 15, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 422224,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334851,13

  • Oferta z najniższą ceną: 320602,14 / Oferta z najwyższą ceną: 584208,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.