eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Nowogrodziec oraz bieżące utrzymanie czystości w mieście i Gminie Nowogrodziec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Nowogrodziec: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Nowogrodziec oraz bieżące utrzymanie czystości w mieście i Gminie Nowogrodziec
Numer ogłoszenia: 376731 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nowogrodziec , ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380660, faks 075 7316416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Nowogrodziec oraz bieżące utrzymanie czystości w mieście i Gminie Nowogrodziec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Utrzymanie letnie - obowiązuje od 01 marca do 31 października 2009 roku. Zakres prac w czasie trwania umowy: a.Zamiatanie, oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota, piasku, liści, trawy, odrostów, chwastów, papierów, stałych innych odpadów, w granicach pasa drogowego chodnik, jezdnia opróżnianiu koszy ulicznych, itp. wraz z wywozem urobku, zmiotek. b.Szczegółowy zakres prac może być zmieniony w czasie trwania umowy w zależności od potrzeb. I. Wykaz ulic i chodników, które mają być sprzątane codziennie: 1.Plac i chodniki wokół Ratusza w Nowogrodźcu - 1900 m 2.Ul. Bolesławiecka od Rynku do skrzyżowania z ul. 1 -go Maja - 200 mb od strony pl. R. Wróblewskiego i placu trawiastego z chodnikiem 3.Ul. 1 - go Maja od Rynku do skrzyżowania z ul. Bolesławiecką - 220 mb od strony pl. R. Wróblewskiego i placu trawiastego z chodnikiem 4.Plac R. Wróblewskiego ul. Klasztorna i plac trawiasty - 7500 m2 5.Ul. Krótka z chodnikiem i wiatą przystankową - 250 mb II. Wykaz ulic i chodników, które mają być sprzątane 2 razy w tygodniu: 1.Ul. Ogrodowa z chodnikiem - 200 mb 2.Ul. Szpitalna z chodnikiem - 150 mb 3.Ul. Kościuszki z chodnikiem - 100 mb 4.Ul. Strzelecka z chodnikiem do skrzyżowania z Kościelną - 140 mb 5.Ul. Sienkiewicza z chodnikiem od Rynku do skrzyżowania z Ogrodową - 100 mb 6.Ul. Kościelna z chodnikiem - 200 mb III. Wykaz ulic i chodników, które mają być sprzątane 3 razy w miesiącu: 1.Ul. Sienkiewicza z chodnikiem od Ogrodowej do ul. Asnyka - 200 mb 2.Ul. Kolejowa od skrzyżowania z Mickiewicza do skrzyżowania z Kwiatową - 200 mb 3.Ul. Asnyka z chodnikiem - 600 mb IV. Wykaz ulic i chodników, które mają być sprzątane 2 razy w miesiącu: 1.Plac zabaw dla dzieci przy ul. Kolejowej i Mickiewicza - 2200 m2 2.Ul. Lubańska z chodnikiem - 570 mb 3.Ul. Strzelecka z chodnikiem od Kościelnej do ul. Młyńskiej - 140 mb 4.Parking samochodowy przy ul. Sienkiewicza - 800 m2 5.Ul. Słowackiego z chodnikiem od ul. Lubańskiej do kościoła św. Mikołaja - 400 mb IV. Wykaz ulic i chodników, które mają być sprzątane 2 razy w miesiącu: 1.Plac zabaw dla dzieci przy ul. Kolejowej i Mickiewicza - 2200 m2 2.Ul. Lubańska z chodnikiem - 570 mb 3.Ul. Strzelecka z chodnikiem od Kościelnej do ul. Młyńskiej - 140 mb 4.Parking samochodowy przy ul. Sienkiewicza - 800 m2 5.Ul. Słowackiego z chodnikiem od ul. Lubańskiej do kościoła św. Mikołaja - 400 mb VI. Opróżnienie koszy ulicznych z terenu miasta w ilości - 60 szt. - każdego dnia. VII. Opróżnianie kontenera przy cmentarzu komunalnym obok kościoła św. Mikołaja w Nowogrodźcu - raz w miesiącu. VIII. Sprzątanie targowiska o pow. 1000 m2 raz w tygodniu. Zaopatrzenie w okresie obowiązywania umowy targowiska w kabinę sanitarną np. Typu TOI TOI lub równoważną wraz z obsługą dezynfekcja. Składnikami miesięcznego ryczałtu utrzymania letniego są punkty od Ido VI. 2.Akcja Zimowa - obowiązuje w okresie od 01 stycznia do 30 marca 2009 roku oraz od 01 listopada do 31 grudnia 2009 roku. Zakres prac w czasie trwania umowy: a.odśnieżanie jezdni ulic i nawierzchni chodników minimum 2 metry szerokości chodnika tj. zgarnianie śniegu lub błota pośniegowego b.zwalczanie śliskości jezdni ulic - tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez mechaniczne posypywanie nawierzchni mieszanką piaskowo - solną lub podobnie działającym środkiem, a w szczególnych przypadkach ręcznie c.zwalczanie śliskości nawierzchni chodników minimum 2 metry szerokości chodnika tj. gołoledź, zbity śnieg, itp. poprzez posypywanie nawierzchni piaskiem lub podobnie działającym środkiem d.utrzymanie pogotowia zimowego - całodobowo również w dni wolne i święta e.stałe śledzenie komunikatów meteorologicznych oraz rozeznanie o stanie ulic przewidzianych do zimowego utrzymania - bieżąca koordynacja stanu akcji zimowej z Zamawiającym f.prowadzenie rejestru pracy sprzętu potwierdzonego przez osoby upoważnione g.Wykonawca zapewnia stałą łączność telefoniczną z Zamawiającym h.szczegółowy zakres prac dodatkowe prace na terenie gminy i miasta Nowogrodziec - odśnieżanie, zwalczanie śliskości jezdni ulic i nawierzchni chodników w zależności od potrzeb, w porozumieniu i na polecenie Zamawiającego. NOWOGRODZIEC Krótka - 0,200 km Ogrodowa - 0,200 km Asnyka - 0,700 km Jodłowa - 0,7700 km Lipowa - 0,400 km Robotnicza - 0,400 km Wesoła - 0,300 km Łużycka - 1,200 km Wiosenna - 0,150 km Leśna - 0,400 km Zielona - 0,700 km Łąkowa - 0,200 km Kamienna - 0,500 km Wąska - 0,200 km 22 Lipca - 0,200 km Młyńska - osiedle domów jedn. - 0,500 km H. Brodatego - 0,150 km Szkolna - 0,150 km Garncarska - 0,600 km Polna - 0,400 km Klasztorna - 0,050 km Ćwiklińskiej - 0,100 km Kopernika - 0,200 km Chopina - 0,200 km Parkowa - 0,150 km Górników - 0,200 km Kusocińskiego - 0,100 km Kwiatowa - 0,200 km Podleśna - 0,300 km Różana - 0,300 km Fabryczna - 0,900 km Miodowa - 0,200 km Strzelecka do ul. Młyńskiej - 0,300 km RAZEM 11,450 km MILIKÓW 1.Od nr domu 124 do nr domu 11 - 0,200 km 2.Od nr domu 40 do nr domu 69A - 0,800 km 3.Od ul. 1 - go Maja w Nowogrodźcu do nr domu 10 - 2,900 km 4.Łączniki z drogą powiatową - 0,600 km 5.Od nr domu 144 do nr domu 121D i ul. Wiśniowa - 1,600 km 6.Ul. Morelowa - 0,400 km RAZEM 6,500 km ZEBRZYDOWA - WIEŚ 1.Od nr domu 4 do nr domu 237B - 0,200 km 2.Od nr domu 201A do drogi gminnej - 0,300 km 3.Od nr domu 40A do nr domu 214 - 0,300 km 4.Od drogi nr 4 do drogi 357 - 1,300 km 5.Od drogi nr 4 do drogi 357 - 0,350 km 6.Od drogi nr 4 do drogi 357 - 1,000 km 7.Od drogi nr 4 do nr domu - 0,600 km RAZEM - 4,050 km ZEBRZYDOWA - STACJA 1.Od nr domu 180 do nr domu 172 - 0,200 km 2.Od nr domu152 do nr domu152 A - 0,200 km 3.Od nr domu155 do nr domu167 - 0,150 km 4.Od nr domu147 do nr domu137 - 0,300 km 5.Od drogi 357 do wiaduktu kol. - 0,570 km RAZEM - 1,420 km NOWA WIEŚ i BIENIEC 1.Nowa Wieś - Kierżno - 1,100 km 2.Od nr domu 19 wokół SP w Nowej Wsi - 0,400 km 3.Od nr domu 8 do drogi 357 w Zebrzydowej - 1,300 km 4.Nowa Wieś - Bieniec do nr domu 31 - 2,100 km 5.Bieniec od gł. drogi do nr domu 18 - 0,400 km 6.Bieniec od gł. drogi do nr domu 8 - 0,200 km RAZEM 5,500 km GOŚCISZÓW 1.Od nr domu 73 do nr domu 189 - 6,100 km 2.Od nr domu 133 do nr domu - 1,200 km 3.Od drogi powiatowej do nr domu 292 Zelczów - 1,000 km 4.Łączniki z drogą powiatową - 0,650 km RAZEM 8,950 km GIERAŁTÓW 1.Od nr domu 94 do nr 99 - 1,600 km 2.Od nr domu 272 do nr domu 286 - 1,100 km 3.Od nr domu 260 do nr domu 269 - 0,800 km 4.Od nr domu 80 do nr domu 126 - 1,500 km 5.Od nr domu 40 do nr domu 181 - 0,600 km 6.Od nr domu 31 do nr domu 208 - 1,600 km 7.Od nr domu 113 do nr domu 63A - 0,400 km 8.Od nr domu 54 do nr domu 59 - 0,400 km 9.Od kościoła do nr domu 124 - 0,400 km 10.Od szkoły do nr domu 30 A - 0,600 km 11.Od nr domu 31 A do sklepu - 0,900 km 12.Od nr domu 126 do nr domu 3 - 2,000 km 13.Od nr domu 12 do ruin parku - 1,100 km 14.Od nr domu 155 do nr domu 151 - 0,400 km 15.Od nr domu 142 do nr domu 175 - 1,600 km 16.Od drogi pow. do nr domu 240 - 1,000 km 17.Od drogi pow. do nr domu 147 - 0,800 km RAZEM 16,800 km WYKROTY 1.Kolejowa - 3,200 km 2.Stawowa - 1,000 km 3.Polna - 1,000 km 4.Krótka - 1,300 km 5.H. Sawickiej - 1,900 km 6.Sikorskiego - 1,800 km 7.Parkowa - 1,600 km 8.Mickiewicza - 2,500 km 9.Kolejowa - do SSE - 0,930 km 10.Pocztowa - 0,600 km 11.Kopernika - 2,400 km 12.Wąska - 0,600 km 13.Wyzwolenia - 2,800 km Razem 21,630 km CZERNA 1.Od nr domu 123 do OSP w Czernej - 0,300 km 2.Od nr domu 130 do nr domu nr 4 - 0,600 km 3.Od drogi nr 4 do nr domu 112 - 0,200 km 4.Od drogi nr 4 do nr domu 104 - 2,400 km 5.Od nr domu 202 do nr domu 195 - 0,500 km produkcja plastików 6.Od nr domu 18 do nr domu 19F - 0,600 km w tym 300mb do p. Mozgwy 7.Od nr domu 7 do nr domu 1 - 0,400 km RAZEM 5,000 km ZAGAJNIK 1.Wesoła - 1,500 km 2.Partyzantów - 1,000 km 3.Leśna - 1,000 km Razem - 3,500 km GODZIESZÓW 1.Od bloków nr 74 - 75 do dr. pow. w m. Wykroty - Gierałtów - 2,300 km 2.Od nr domu 37 do nr domu 11 - 0,700 km RAZEM 3,000 km ZABŁOCIE 1.Od drogi pow. obok sklepu do drogi pow. obok kurnika i odcinek drogi w kierunku drogi nr 4 - 3,600 km 2.Od nr domu 1 do nr domu 62 - 1,200 km 3.Od nr domu 10 do nr domu 54 - 1,100 km RAZEM - 5,900 km Łączna ilość dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania wynosi 93,700 km. II.Odśnieżanie i uszarstnianie nawierzchni chodników: 1.Rynek - Ratusz - 0,200 km 2.Pl. R. Wróblewskiego - 0,200 km 3.Bolesławiecka - 0,050 km 4.Sienkiewicza - 0,400 km 5.1 - go Maja - 0,900 km 6.Strzelecka - 0,300 km 7.Krótka - 0,300 km 8.Ogrodowa - 0,200 km 9.Lubańska - 1,000 km 10.Kolejowa - 0,300 km 11.Kościelna - 0,180 km 12.Asnyka - 0,700 km RAZEM 4,730 km Utrzymanie zimowe - obowiązuje w okresie od 01 stycznia do 28 lutego 2009 roku oraz od 01 listopada do 31 grudnia 2009 roku 40% zakresu utrzymania letniego. Zakres prac w czasie trwania umowy: a.zamiatanie, oczyszczanie, usuwanie nadmiaru śniegu, błota pośniegowego, lodu, piasku, zebranie stałych odpadów w granicach pasa drogowego chodnik, jezdnia, opróżnianiu koszy ulicznych, zbieranie nieczystości z parkingów itp. b.oczyszczenie nawierzchni ulic i chodników po okresie zimowym na terenie miasta Nowogrodziec c.w dniu 01 stycznia 2009 roku posprzątać i oczyścić z nieczystości stałych plac i chodniki wokół Ratusza w Nowogrodźcu oraz ulice: Bolesławiecką, 1-go Maja, Strzelecką, Lubańską, Sienkiewicza, Kolejową, Krótką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. .Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna również za spełnienie tego warunku jeżeli oferent wykonał jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (należy rozumieć usługę utrzymania w ciągłej czystości nawierzchni ulic) na kwotę min. 50% wartości ceny ofertowej brutto Wykonawcy. Dopuszcza się zsumowanie usług wykonanych w ciągu 3 lat celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2.Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 10.1.1).a), 10.1.1).b) i 10.1.1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2)pkt 10.1.1).c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3.Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 10.2.1)a) i c) oraz 10.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt 10.2.1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 10.1.2)-3), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kursu tej waluty ogłoszony przez NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, c)Wykaz wykonanych robót sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót, d)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy dołączyć do oferty oryginały pełnomocnictwa lub kopie poświadczone notarialnie), e)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f)pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 niniejszej IDW, g)parafowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego cz. II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrodziec.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec punkt obsługi interesanta pon. 8.00-16.00 wt. - pt. 7.30-15.30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodźcu ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec sala narad na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.