eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › UTRZYMANIE TRENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH W TURKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376701 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Turek: UTRZYMANIE TRENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH W TURKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363431


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, krajowy numer identyfikacyjny 52658700000, ul. ul. Kaliska  59, 62700   Turek, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11, e-mail zamowienia@miastoturek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.miastoturek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

UTRZYMANIE TRENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH W TURKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GIM.613.62.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Usuwanie drzew wraz z usunięciem karpy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia jeśli jest wymagane). Drzewo rozwidlające się na kilka pni traktuje się jako jedno chyba, że rozwidlenie znajduje się bezpośrednio przy gruncie - czynność obejmuje: ścięcie drzewa przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca położenia drzewa oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy, uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy ewentualne wyłączenia prądu, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, itp. leża po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia wykonawcy Wykonania prac. 2.Usuwanie złomów i wywrotów - czynność obejmuje: usunięcie złomu lub wywrotu przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca jego położenia oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy ewentualne wyłączenia prądu, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, itp. leż po stronie Wykonawcy - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska. 3.Usuwanie krzewów, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia jeśli takie jest wymagane) - czynność obejmuje usunięcie krzewów wraz z korzeniami, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, itp. leżą po stronie Wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. 4.Frezowanie pni - czynność obejmuje ręczne odkopanie karpy i nabiegów korzeniowych na głębokość 20 cm poniżej powierzchni gruntu sfrezowanie karpy, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemią urodzajną i ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem powierzchni utwardzonych. Przygotowanie miejsca pracy, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, itp. leżą po stronie Wykonawcy - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. 5.Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i techniczne drzew - czynność obejmuje wykonanie cięć w obrębie całej korony drzewa, uprzątnięcie terenu wokół drzewa (zamiecenie nawierzchni utwardzonych, wygrabienie trawnika z drobnych gałązek i trocin), zagospodarowanie urobku, Przygotowanie miejsca pracy ewentualne wyłączenia prądu, zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, itp. leżą po stronie Wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków. 6.Cięcia formujące żywopłotów (długość żywopłotów 3 530 mb). prace obejmują również uprzątnięcie terenu po zakończeniu - 4 x w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja. 7.Cięcia odmładzające i regeneracyjne krzewów przy ul. Browarnej (powierzchnia krzewów 200m2) - prace obejmują również uprzątnięcie terenu po zakończeniu prac- w terminie do 31 marca. 8.Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów i miejsc wokół drzew (ok. 8358 m2) - 5 x w sezonie wegetacyjnym Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja. 9.Cięcia formujące drzew - raz w roku w terminie do 15 marca. 10.Wygrabianie liści - grabienie i wywóz liści z częstotliwością zależną od potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie i wywiezienie w terminie do 30 listopada. 11.Koszenie trawników, ich wygrabianie wraz z wywozem skoszonej trawy (na terenach poza Turecką Strefą Inwestycyjną) - 5 x w sezonie wegetacyjnym. Terminy koszeń muszą być dostosowane do intensywności wzrostu traw w poszczególnych okresach sezonu wegetacyjnego. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 10 maja. 12.Koszenie trawników, ich wygrabianie wraz z wywozem skoszonej trawy (na terenach Tureckiej Strefy Inwestycyjnej) - 3 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 15 czerwca. 13.Utrzymanie w czystości całości terenów objętych umową - czynność obejmuje: zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i nieczystości z terenów objętych umową (w tym z ciągów pieszych), zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp. (rozlepianych na drzewach oraz umieszczanych na terenach zieleni), oraz wywóz wszelkich odpadów powstałych w wyniku pielęgnacji zieleni na składowisko - na bieżąco w trakcie całego roku. 14.Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek - czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, opalikowanie drzew, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół drzew o średnicy 1m, podlewanie, nawożenie, opryski nowonasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. 15.Sadzenie krzewów wraz z zakupem sadzonek. - czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół krzewów, podlewanie, nawożenie, opryski nowonasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. 16. Odchwaszczanie i gracowanie alejki żwirowej w pasie drogowym ulicy Kaliskiej wraz z jej wyrównywaniem (1597 m2). Czynność obejmuje również ewentualny zakup i transport materiału potrzebnego do wyrównania alejki - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od 1 kwietnia do 31 października. 17.Naprawa i konserwacja elementów małej architektury (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - na bieżąco w ciągu całego roku, naprawa w terminie 1 miesiąca od daty uszkodzenia. 18.Malowanie elementów małej architektury czynność obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich, usunięcie rdzy oraz innych zanieczyszczeń - 1 x w roku do 15 maja. 19.Utrzymanie młodych drzew - czynność obejmuje podlewanie, utrzymanie mis wokół drzew oraz poprawianie i uzupełnianie palików przy drzewach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT215000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sławomir Walczykowski Przedsiębiorsto Produkcyjno Handlowo Usługowe ALEKS,  wioletta-nowicka4@.wp.pl,  ul. Słoneczna 68,  62-700,  Turek,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186328.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186328.18
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294080.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.