eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Usługi gospodarki odpadami-transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Myszków: Usługi gospodarki odpadami-transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 376686 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327924 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "SANiKO" Sp. z o.o., ul. Prusa 70, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3132324, faks 034 3131947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnoosobowa Spółka Gminy Myszków.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi gospodarki odpadami-transport oraz odzysk lub unieszkodliwianie odpadów komunalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów własnym transportem z punktu przeładunkowego Zamawiającego oraz przekazanie tych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, decyzjami administracyjnymi i zapisami SIWZ. a. Rodzaj i kod odpadów: odpady o kodzie 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne b. Przewidywana ilość odpadów: min 488 Mg, max. 4514 Mg Zamawiający zastrzega, że przewidywana maksymalna ilość odpadów służy do obliczenia wartości zamówienia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za zrealizowaną usługę, której wielkość zależy od aktualnych potrzeb zamawiającego. c. Załadunek: po stronie Zamawiającego, d. Transport: po stronie Wykonawcy, e. Sposób przyjęcia odpadów: przyjmowane odpady muszą być ważone na zalegalizowanej wadze, na koszt Wykonawcy. Każdorazowe ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, podpisanego również przez Wykonawcę, a ww. kwit powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego. Ważenie - po stronie Wykonawcy. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90 53 30 00-2 Usługi gospodarki odpadami 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca winien przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z konfiguracją terenu i układem punktu przeładunkowego, w aspekcie możliwości wjazdu i wyjazdu b. Wykonawca winien prowadzić odbiór odpadów własnym transportem przy uwzględnieniu poniższych wymagań: (a) Usługa wykonywana pojazdami, które mają techniczne możliwości dojazdu do punktu przeładunkowego, (b) Kontenery do odbioru odpadów winny uwzględniać m.in. techniczne możliwości załadunku przez Zamawiającego, (c) Bezwzględnie wymagane jest wyposażenie kontenerów w szczelne przykrycia - chroniące załadowane odpady m.in. przez deszczem. c. Dla optymalizacji załadunku - możliwość pozostawiania przez Wykonawcę kontenerów na wymianę (ciągłą możliwość załadunku przez Zamawiającego). d. Każdorazowo przed planowanym odbiorem odpadów z punktu przeładunkowego, Wykonawca winien upewnić się u Zamawiającego, że zgromadzono odpowiednią do transportu ilość odpadów. e. Planowane częstotliwości odbioru odpadów, średnio 122 Tony w tygodniu, w dniach ustalonych przez Zamawiającego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7.00 do 15.00). W związku z logistyką zbiórki odpadów (np. przesunięcia dni zbiórki w danym tygodniu z powodu występującego dnia wolnego/święta lub awarii pojazdu) - dopuszcza się możliwość zmiany dni odbioru odpadów, o której Zamawiający poinformuje Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatny Zakład Oczyszczania Miasta Waldemar Strach, ul Spółdzielcza 1/1, Konopiska, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 713212,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148,00

  • Oferta z najniższą ceną: 148,00 / Oferta z najwyższą ceną: 174,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.