eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalach Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376667 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Gdynia: Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalach Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331925


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335329


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. ul. Powstania Styczniowego  1, 81519   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338, e-mail zp@szpital-morski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalegdynia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalach Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D25P/252/3-50rj/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalach Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. dla obu lokalizacji, tj.: 1) 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1, 2) 81-348 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 1. 2. Nazwa przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50420000-5. 3. Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego aparatury i sprzętu medycznego w Szpitalach Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o. będzie polegało na przeprowadzaniu przeglądów, konserwacji, napraw i kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej (z wyłączeniem przeglądów, konserwacji i kontroli bezpieczeństwa wykonywanych w okresie gwarancji). Czynności te mają na celu utrzymanie sprzętu w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się między innymi do: 1) dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury, zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosowanie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN 60601-1 lub PN-EN 62353. 2) potwierdzenia wykonania przeglądu wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania przeglądu, informacje o stanie technicznym aparatu, (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji, aparat niesprawny, aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania). Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (raporcie serwisowym), gdzie należy umieścić następujące informacje: datę wykonania, imię i nazwisko osoby wykonującej, nazwę aparatu, model, nr seryjny, lokalizację (nazwa oddziału / zakładu), szczegółowy opis wykonanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji). Kartę Pracy (raport serwisowy) Wykonawca przekazuje do Działu Aparatury Medycznej 3) wymiany materiałów zużywalnych (uszczelki, kable, przewody, filtry, itp.) zalecanych przez producenta, wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu. 4) natychmiastowego pisemnego przekazania Zamawiającemu, do Działu Aparatury Medycznej, informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia. 5. Informacje dodatkowe: 1) Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania 2) Wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego Wykonawca ma potwierdzić wystawieniem protokołu, zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, zawierającego nazwę badanego sprzętu, numer seryjny, listę badanych parametrów, nazwę i numer seryjny przyrządu pomiarowego używanego przy testowaniu, numer świadectwa wzorcowania i czas jego ważności. 3) Jeżeli w ramach przeglądu obowiązuje legalizacja aparatu, bądź jego części, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji i przedstawienia odpowiednich świadectw. 4) Koszty transportu są wliczone w koszt przeglądu. 5) Czynności obsługowe Wykonawca będzie wykonywał za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy. 6) Wykonawca będzie wykonywał przeglądy w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający-Wykonawca i Wykonawca-Zamawiający ponosi Wykonawca. 7) W przypadku wizyty Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego i wykonania czynności serwisowych przy kliku aparatach, będących przedmiotem umowy, Wykonawca policzy jeden kosztu dojazdu. 8) Czynności i materiały wymienione w trakcie przeglądu zostaną wpisane w karcie pracy, która musi być potwierdzona przez bezpośredniego użytkownika i przekazana do Działu Aparatury Medycznej 6. Zakres obsługi serwisowej: Obsługa serwisowa sprzętu medycznego polega na wykonywaniu napraw bieżących, konserwacji, okresowych przeglądów technicznych, wykonywaniu montaży i demontaży oraz wystawieniu orzeczeń technicznych sprzętu wg załączonego wykazu - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego rodzaju sprzętu. Wymagany czas przystąpienia do naprawy (diagnostyka) wynosi maksymalnie 48 godzin, czas naprawy wynosi maksymalnie 7 dni roboczych. Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usług obsługi serwisowej należy: 1) Świadczenie usług przy użyciu własnych narzędzi i urządzeń, 2) Zapewnienie materiałów i części zamiennych do wykonywania usług, 3) Powierzenie wykonywania usług objętych zamówieniem wyłącznie osobom o odpowiednich kwalifikacjach, 4) W szczególnych wypadkach wykonywanie napraw i usuwanie awarii w godzinach popołudniowych i nocnych, a także w dni wolne od pracy i święta na telefoniczne wezwanie, 5) W razie wystąpienia potrzeby transportu sprzętu lub aparatury medycznej zapewnienie transportu do miejsca wykonania usługi i z powrotem na własny koszt i własnym środkiem transportu, 6) W przypadku gdy zachodzi taka potrzeba, montaż i uruchomienie nowo zakupionej aparatury medycznej oraz przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji, 7) Demontaż aparatury medycznej przeznaczonej do likwidacji, 8) Wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producentów i harmonogramem przeglądów sporządzonym przez Zamawiającego, 9) Potwierdzenie w karcie pracy (dołączonej do faktury w dwóch egzemplarzach) podpisami i pieczątkami wykonania usługi przez użytkownika sprzętu i aparatury medycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50420000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W toku postępowania, po otwarciu ofert i odczytaniu ceny oferty, komisja przetargowa powzięła wątpliwości co do prawidłowości części zapisów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - załącznika nr 5 do SIWZ (Wykaz aparatury i sprzętu medycznego), załącznika nr 6 do SIWZ (Wykaz typowych napraw sprzętu i aparatury medycznej) oraz załącznika nr 7 do SIWZ (wzór umowy). Zamawiający nie określił maksymalnej wielkości zamówienia, nie wymagał również podania maksymalnej wartości oferty, która miała stanowić cenę za wykonanie całego zamówienia. Wymienione powyżej nieprawidłowości skutkują tym, iż Zamawiający nie może zawrzeć niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie jest również możliwe na tym etapie postępowania doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia i zapisów wzoru umowy, są to czynności, których nie można przeprowadzić po upływie terminu składania ofert i otwarciu ofert, bowiem terminów tych nie można przywrócić, a więc czynności tych nie można powtórzyć. Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.