Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Rzeszów: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań):
- Zadanie nr 1 RDW Jarosław
- Zadanie nr 2 RDW Jasło
- Zadanie nr 3 RDW Lubaczów
- Zadanie nr 4 RDW Łańcut
- Zadanie nr 5 RDW Mielec
- Zadanie nr 6 RDW Rymanów
- Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola
- Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 376643 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 1 RDW Jarosław - Zadanie nr 2 RDW Jasło - Zadanie nr 3 RDW Lubaczów - Zadanie nr 4 RDW Łańcut - Zadanie nr 5 RDW Mielec - Zadanie nr 6 RDW Rymanów - Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola - Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Jarosław 46 942,84 zł netto -RDW Jasło 17 408,75 zł netto -RDW Lubaczów 34 653,24 zł netto -RDW Łańcut 9 462,06 zł netto -RDW Mielec 3 070,20 zł netto -RDW Rymanów 962,00 zł netto -RDW Stalowa Wola 12 311,13 zł netto -RDW Ustrzyki D 649,00 zł netto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające będą udzielane jeżeli zajdzie potrzeba tego samego rodzaju zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości Zadanie Nr 1 - 400,00 PLN Zadanie Nr 2 - 210,00 PLN Zadanie Nr 3 - 510,00 PLN Zadanie Nr 4 - 380,00 PLN Zadanie Nr 5 - 17,00 PLN Zadanie Nr 6 - 34,00 PLN Zadanie Nr 7 - 270,00 PLN Zadanie Nr 8 - 55,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.1)Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna: a)udokumentowanie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym min.: - pilarka spalinowa - min 2 szt. - samochód samowyładowczy do transportu - min 1 szt. - zwyżka - min 1 szt. - frezarka do pniaków- min 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Pilarze - min. 2 osoby
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3) Instrukcji dla Wykonawców Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena drewna - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą być to: - niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza, przy której - niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych i mostowych, powodzie) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej; - zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; - udokumentowana niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego w całości lub poszczególnych latach (np. poprzez zmianę harmonogramu płatności, harmonogramu rzeczowo-finansowego) - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy (np. zmiana technologii, zmiana materiału); - wystąpienie konieczności zmniejszenia wartości robót z tytułu dokonania potrąceń za wady trwałe; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu; - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. - wystąpienie okoliczności powodującą zmianę stawki podatku VAT Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w wynagrodzeniu umownym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 45 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 1 RDW Jarosław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Jarosław 46 942,84 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 2 RDW Jasło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Jasło 17 408,75 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 3 RDW Lubaczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Lubaczów 34 653,24 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 4 RDW Łańcut.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Łańcut 9 462,06 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 5 RDW Mielec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Mielec 3 070,20 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 6 RDW Rymanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Rymanów 962,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Stalowa Wola 12 311,13 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie usługi wycinki drzew rosnących w pasie drogowym dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego wraz z frezowaniem pniaków (8 zadań): - Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a)zakres robót określony w Rozdziale IV Wykaz drzew do wycinki specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b)Wykonawca zobowiązuje się do odkupienia drewna pochodzącego z wycinki za kwotę nie mniejszą niż: -RDW Ustrzyki D 649,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena drewna - 20
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- "Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane"
- Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim.
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Budowa kanalizacji deszczowej (Puccini" "Pierot")
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.