eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Odbudowa kanalizacji sanitarnej na długości 636 mb w ciągu ul. Grendysa, Wyspiańskiego i Mickiewicza w Ropczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Ropczyce: Odbudowa kanalizacji sanitarnej na długości 636 mb w ciągu ul. Grendysa, Wyspiańskiego i Mickiewicza w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 376596 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa kanalizacji sanitarnej na długości 636 mb w ciągu ul. Grendysa, Wyspiańskiego i Mickiewicza w Ropczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia p.n. Odbudowa kanalizacji sanitarnej na długości 636 mb w ciągu ul. Grendysa, Wyspiańskiego i Mickiewicza w Ropczycach w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych jest przebudowa kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej (na odcinku od KZ 1.1. - KZ 1.3. - KZ 1.4. do KPR 1.5. przy ul. Mickiewicza) na kanalizację ciśnieniową, w ramach której zostaną wykonane następujące zadania: 1) Demontaż rurociągu kanalizacji sanitarnej PVC o200 (na czynnym kanale) o długości 46,0m, demontaż studzienek betonowych o1000- 2 szt., demontaż studzienek o400 - 3 szt. zlokalizowanych w ul. Wyspiańskiego w Ropczycach. Wypłycenie istniejącej komory KZ 1.3 o średnicy 1,5m i głębokości 4,68 do głębokości 1,8m. 2) Wykonanie nowego rurociągu kanalizacyjnego PVC fi 200 o długości 52,5m z rur klasy S (litych wg PN-EN 1401), uzbrojenie kanału stanowią: studzienka betonowa fi 1200 z włazem żeliwnym o600 typ ciężki 40t - 2szt, studzienki z kinetą z tworzyw sztucznych o400 z włazem żeliwnym typ ciężki 40t - 3 szt. 3) Wykonanie rurociągu tłocznego PE 100 fi 110 SDR17 o długości 56,50 m. W/w rurociągi zlokalizowane są w ul. Wyspiańskiego w Ropczycach. Istniejąca droga jest drogą utwardzoną o nawierzchni asfaltowej. Po wykonaniu rurociągów należy odbudować nawierzchnię drogi oraz chodnika na trasie prowadzonych robót. 4) Wykonanie połączenia komory KZ 1.1. i przepompowni P3 , rurociągu tłocznego PE 100 fi 160 SDR17 o długości 2,0 m połączenie z istniejącym rurociągiem PVC fi 225 przy ul. Grendysa. 5) Wykonanie kompletnej przepompowni ścieków P1. Zbiornik betonowy B45, średnica zbiornika fi 1500mm , gr. ścianki 120mm, wysokość zbiornika Hz -5,85m, rzędna terenu 208,5 m n.p.m. , rzędna posadowienia 202,85m.n.p.m.. Zamontowanie w przepompowni pomp zatapialnych 2 szt. o wydajności 12l/s każda i wys. podnoszenia 3,27m. Pion tłoczny fi80 stal/nierdzewna szafa sterownicza wyposażona w radiomodem. 6) Wykonanie kompletnej przepompowni ścieków P3. Zbiornik betonowy B45, średnica zbiornika fi 2000mm, gr. ścianki 120mm wysokość zbiornika Hz -5,10m, rzędna terenu 209,42m.n.p.m., rzędna posadowienia 204,50m.n.p.m. Zamontowanie w przepompowni pomp zatapialnych 2 szt. o wydajności 26,66 l/s każda i wys. podnoszenia 3,28m. Pion tłoczny fi 100 stal nierdzewna , szafa sterownicza wyposażona w radiomodem. 7) Adaptacja istniejącego zbiornika ścieków KZ 1.3 przy ul. Kochanowskiego na przepompownię. Montaż pomp i armatury, wyposażenia m.in. włazu na zbiorniku ze stali nierdzewnej, drabinki, wentylacji, szafy sterowniczej. Zamontowanie w przepompowni pomp zatapialnych 2 szt. o wydajności 10l/s każda i wys. podnoszenia 1,57m. Pion tłoczny fi 80 stal nierdzewna , szafa sterownicza wyposażona w radiomodem. Zbiorniki przepompowni należy wykonać z betonu B45. Zasadniczą część zbiornika wykonać w postaci monolitu wyposażonego w stopę przeciw wyporową oraz specjalnie uformowane wnętrze zapobiegające gromadzeniu się zanieczyszczeń stałych w pompowni . Zbiorniki pompowni należy wyposażyć w pokrywę betonową z otworem wejściowym. Rodzaj pokrywy jest dopasowany do wielkości montowanych pomp oraz przewidywanego maksymalnego obciążenia. Otwór wejściowy do pompowni przykryty włazem ze stali nierdzewnej z możliwością zamknięcia na klucz lub kłódkę. Pompownia wentylowana jest za pomocą rur wywiewnych. Dla celów eksploatacyjnych należy zamontować dodatkową wentylację mechaniczną, uruchamianą przez pracowników przed wejściem do przepompowni. Armatura w pompowni wykonana winna być ze stali nierdzewnej. Połączenie kołnierzowe rur i armatury skręcane za pomocą śrub ze stali nierdzewnej. W każdej projektowanej przepompowni należy zamontować : - pompy ściekowe zatapialne z wirnikiem otwartym, - stopy sprzęgające pompę z rurociągiem, - prowadnice z łańcuchem ze stali nierdzewnej do wyciągania pomp, - zasuwy odcinające z wolnym przelotem miękko uszczelnione, - zawory zwrotne kulowe, - szybkozłącze z zaworem odcinającym do płukania rurociągu, - drabinka ze stal nierdzewnej , - pomost roboczy ze stali nierdzewnej. Układ sterowniczy pompowni powinien zawierać : - naprzemienne sterowanie pompami w zależności od poziomu za pomocą sond pomiarowych lub sterownika, - awaryjne sterowanie pomp pływakami w przypadku awarii sondy hydrostatycznej, - sygnalizację braku napięcia zasilającego, awarii pompy, - sygnalizację otwarcia pokrywy lub drzwi szafy sterowniczej (włamanie), - możliwość jednoczesnej pracy pomp po przekroczeniu poziomu maksymalnego, - komunikację ze sterownikiem nadrzędnym przez radiomodem z zastosowaniem protokołu komunikacyjnego MODBUS RTU kompatybilne z istniejącym w przedsiębiorstwie systemem sterowania i wizualizacji. Projektuje się zastosowanie sterownika swobodnie programowalnego np. SIEMENS S 7-200 CPU224XP lub równoważny. Pomiar poziomu za pomocą sondy hydrostatycznej na znormalizowany sygnał prądowy 4-20 mA. Dodatkowo dwa pływaki sygnalizujące sucho bieg i poziom alarmowy w przypadku awarii sondy hydrostatycznej. 8) Wykonanie sterowania i komunikacji w istniejących przepompowniach P-4 przy ul. Kościuszki oraz PPT1 przy ul Korczaka i włączenie do istniejącego w przedsiębiorstwie systemu wizualizacji. Łączność radiowa opartej na radiomodemach .Przepompownia PPT-1 W istniejącym układzie sterowania powinna pracować jako nadrzędna 9) Wykonanie komory zbiorczej ścieków KZ fi 2500 o konstrukcji z betonu B40 na istniejącym rurociągu kanalizacji podciśnieniowej przy ul. Mickiewicza na terenie Zespołu Szkół Agrotechnicznych. Wysokość zbiornika 4,8m rzędna terenu 208,20, rzędna posadowienia 203,20. Montaż w komorze KZ zasuw wodociągowych żeliwnych kołnierzowych miękko uszczelnionych fi 100 - 2 szt., włazów żeliwnych fi 600 typ ciężki 40t - 2 szt. , 2 szt. pływakowych zaworów ściekowych fi 100mm do kanalizacji podciśnieniowej. 10) Wykonanie ogrodzenia studni P1; P2; P3 siatką metalową ocynkowaną wys. 1,5m , na słupkach metalowych fi 50mm, cokół betonowy wys. 25cm, bramką wejściową szer. 1,0m. UWAGA: Wszystkie prace przy przebudowie kanalizacji oraz budowie, podłączaniu przepompowni będą wykonywane przy zachowaniu ciągłości odprowadzania ścieków w istniejących kanałach ściekowych przez przepompowanie do sąsiednich czynnych komór lub studzienek rewizyjnych na kanalizacji, lub dowóz ścieków do oczyszczalni miejskich w Ropczycach. 2. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią samodzielnej podstawy do wyceny, przy wyliczaniu ceny winne być brane pod uwagę łącznie z pozostałymi dokumentami t.j. opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, dokumentacjami projektowymi i specyfikacjami technicznymi. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie producenta urządzenia, materiału budowlanego lub przez wskazanie znaku towarowego, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów jakościowych i technicznych nie gorszych od podanych w SIWZ. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane urządzenia i materiały budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 3. Do zakresu prac przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia a nie ujętego w dokumentach wymienionych powyżej i niezbędnego do realizacji zamówienia a także stanowiącego element podlegający wycenie przez Wykonawcę należy: 1) organizacja, zagospodarowanie, utrzymanie zaplecza-placu budowy, wraz z likwidacją, 2) ubezpieczenie budowy, zapewnienie warunków bhp i ppoż, 3) zapewnienie ciągłości odprowadzania ścieków do oczyszczalni na przebudowywanym odcinku kanalizacji oraz odwodnienia wykopów, ewentualnego pompowania wody itp. a także uruchomienie przesyłu ścieków nowo wykonanym odcinkiem kanalizacji, 4) wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odl. do 1 km, 5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem niniejszego postępowania, 6) bieżąca - kompleksowa obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4 kpl., 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej 4 kpl. oraz w wersji elektronicznej 1 kpl., 8) przygotowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót w układzie tydzień - miesiąc, który ma być dostarczony Zamawiającemu najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem robót (zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogram stanie się załącznikiem do umowy), 9) wykonanie projektów organizacji ruchu, dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, koniecznego oznakowania dróg jeżeli będzie wymagane, budowa i utrzymanie tymczasowych objazdów oraz uregulowanie wszelkich opłat z tym związanych, 10) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) w przypadku zniszczeń urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody i doprowadzenia do stanu pierwotnego, 12) bieżąca naprawa dróg dojazdowych, przywrócenie do pierwotnego stanu terenu budowy i infrastruktury drogowej, 13) uregulowanie kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 4. Warunki wykonawstwa: 4.1. wszelkie roboty należy wykonać z należytą starannością zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej (ewentualne stosowanie przez Wykonawcę metod bezwykopowych tj. przewiertów sterowanych itp. nie będzie podstawą do ubiegania się Wykonawcy o dodatkową zapłatę - przyjmuje się, że ryzyko konieczności wyboru tej technologii robót jest skalkulowane w cenie ofertowej). 4.2. kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 4.3. zmiana osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 4.4. materiały zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 5. Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane. 6. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienie licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady fizyczne, równy okresowi gwarancji, rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i upływa w dniu wygaśnięcia gwarancji. 7. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest każdorazowo podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość Wadium 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 złotych polskich PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr.) 2. Forma wadium 2.1. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 2.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej : bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zapis że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy g) zobowiązanie gwaranta do : zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.4. Postanowienia ust. 2.3. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 2.1. lit. b) i ust. 2.1. lit. e). 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego: Nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 do dnia 17.10 2012 r. do godziny 10.00 z dopiskiem Wadium - Odbudowa kanalizacji sanitarnej na długości 636 mb w ciągu ul. Grendysa, Wyspiańskiego i Mickiewicza w Ropczycach RG.271.11.2012. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3.2. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach: w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiedni oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w Urzędzie Miejskim w Ropczycach sekretariat IIp. pok. 208 ul. Krisego1, przed upływem terminu do składania ofert. 3.3. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 4. Termin wniesienia wadium 4.1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. 4.2. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na przebudowie lub wykonaniu sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości co najmniej 400 000,00 zł. każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami i wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) Kierownik budowy - 1 osoba - mająca, co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych - bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby w/w winny posiadać aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa , w oparciu o ustawę z dnia 6 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów i urbanistów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.5.1.posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 400 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 gr.) lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100 gr.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 1.5.2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000,00 złotych polskich (PLN) (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 gr.) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1.1. wydłużenia okresu realizacji oraz zmiany kolejności i terminów wykonywania poszczególnych zakresów rzeczowych robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, których potrzebę uzasadniają: 1.1.1. podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 1.1.2. usprawnienie realizacji robót, 1.1.3. niekorzystne warunki atmosferyczne mające negatywny wpływ na jakość wykonywanych robót, 1.1.4. opóźnienie dostawy materiałów lub urządzeń z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 1.2. zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 1.3. zmianie ceny w przypadku rezygnacji z wykonania części robót budowlanych (nieprzekraczających 20% wynagrodzenia wykonawcy) lub wykonywania robót zamiennych, mających na celu poprawę parametrów jakościowych robót objętych zamówieniem. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie odpowiednio zmieniane: pomniejszone o kwotę wynikającą z wyliczenia w kosztorysie ofertowym ceny za wyłączony z realizacji zakres robót a w przypadku robót zamiennych wynagrodzenie za te roboty będzie wyliczane kosztorysem różnicowym w oparciu o nośniki cenowe zawarte w kosztorysie ofertowym wykonawcy. 1.4. Zmiany umowy mogą być dokonywane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz winny być zaakceptowane przez obie strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach, 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1, pok. nr 10 w godz. 9:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach, 39-100 Ropczyce ul. Krisego 1, pok. nr 208 (Sekretariat, II p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie planowane jest do realizacji w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.