eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ WYKONANIE PRZEBUDOWY BUDYNKU PRZY UL. KCYŃSKIEJ 34 W SZUBINIE I BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ REMIZY OSP W TURZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Szubin: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ WYKONANIE PRZEBUDOWY BUDYNKU PRZY UL. KCYŃSKIEJ 34 W SZUBINIE I BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ REMIZY OSP W TURZE
Numer ogłoszenia: 376587 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291457 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910700, 3910701, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ WYKONANIE PRZEBUDOWY BUDYNKU PRZY UL. KCYŃSKIEJ 34 W SZUBINIE I BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ORAZ REMIZY OSP W TURZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn. 1) Wykonanie przebudowy budynku przy ul. Kcyńskiej 34 w Szubinie realizowanej w ramach projektu Pod dobrą opieką - poprawa świadczonych usług opiekuńczo - wychowawczych poprzez przebudowę budynku przy ul. Kcyńskiej 34 wraz z niezbędnym wyposażeniem 2) Budowa świetlicy wiejskiej oraz remizy OSP w Turze realizowanej w ramach projektu Szklany Tur - budowa świetlicy wiejskiej oraz remizy OSP w Turze na podstawie umowy PRW.I.6018-54-22710 00004-6930-UM0200054/10 2. Obowiązki inspektora nadzoru pełnione będą w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektroenergetycznej. 3. Inspektor nadzoru pełnić będzie nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 24 i 25 ustawy (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez: 1) Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wybudowanych obiektów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Wykonanie przebudowy budynku przy ul. Kcyńskiej 34 w Szubinie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 2. Budowa świetlicy wiejskiej oraz remizy OSP w Turze będzie współfinansowane ześrodków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 - LEADER Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Obsługi Inwestycyjnej DOMPIL, ul. Sikorskiego 33, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44719,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20251,57

  • Oferta z najniższą ceną: 20251,57 / Oferta z najwyższą ceną: 48467,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.