eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zabezpieczenie całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz 17 Stycznia 14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Ciechanów: Zabezpieczenie całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz 17 Stycznia 14
Numer ogłoszenia: 376552 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ciechanowie , ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6741633, faks 023 6741633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 oraz 17 Stycznia 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy usługi polegającej na: trzyosobowej ochronie obiektów przy ul. Mikołajczyka 5 w godz. od 8,00 do 16,00 i jednoosobowa w godz. od 16,00 do 8,00 następnego dnia oraz jednoosobowa, całodobowo w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy Sądu, dwuosobowej ochronie obiektów przy ul. Mikołajczyka 6 w godz. od 8,00 do 16,00 i jednoosobowa w godz. od 16,00 do 8,00 następnego dnia oraz jednoosobowa, całodobowo w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy Sądu oraz jednoosobowa w obiekcie przy ul. 17 Stycznia 14 w godz. 16,00 - 8,00 następnego dnia . Do obowiązków agentów ochrony w czasie pełnienia służby należy: Ochrona przed włamaniem do obiektów, Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiektach oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. Uniemożliwianie dostępu na teren siedziby Sądu osobom będącym pod wpływem alkoholu, akwizytorom itp. Interwencje wobec osób zakłócających porządek wewnątrz i zewnątrz obiektu, Prowadzenie ewidencji kluczy, wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń chronionych osobom uprawnionym, Po zakończeniu pracy, urzędowania Sądu - sprawdzenie pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, tj: zamki, kłódki, plomby, okna, ogrodzenie, oświetlenie, bramy wjazdowe, alarmy, Stałe patrolowanie terenu wewnątrz i zewnątrz obiektów, oraz miejsc o szczególnym zagrożeniu, obsługa monitoringu. Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy, skuteczne reagowanie w przypadkach jakiegokolwiek zagrożenia - zwłaszcza na sygnał alarmowy odebrany od pracowników, Utrzymywanie łączności między agentami ochrony, za pomocą bezprzewodowych środków łączności, Rozbrajanie systemów alarmowych , Zamykanie i otwieranie obiektów Sądu przy ul., Mikołajczyka 5 i 6 oraz 17-go Stycznia 14 o określonych godzinach, Po godzinach pracy - wpuszczanie upoważnionych osób wchodzących i wychodzących do/ z obiektu poza godzinami pracy, Prowadzenie książki pełnienia służby, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, Niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianego obiektu, Agenci ochrony winni stawiać się na służbę co najmniej 15 minut przed jej rozpoczęciem, Agenci ochrony pełnią służbę w umundurowaniu z przypiętymi w widocznym miejscu identyfikatorami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie pisemne, że wykonawca posiada dokument - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min POUFNE lub oświadczenie, że zatrudnia Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych wraz z odpowiednim dokumentem potwierdzającym, że Pełnomocnik Ochrony został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych i kserokopię jego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min POUFNE

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechanow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów Pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.