eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › modernizacja budynku Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37652

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: modernizacja budynku Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii, do kontaktów: Tadeusz Chmielewski, Wiesław Tomkiewicz, ul. K.K. Baczyńskiego 17, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48523727905, fax +48523726350, e-mail: t.chmielewski@wsoz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsoz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ, Bydgoszcz ul. K.K. Baczyńskiego 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety. Ofertę można składać na dany pakiet. Pakiet nr 1 - Roboty termomodernizacyjne wraz z wymianą stolarki okiennej ( ocieplenie ścisn zewnętrznych budynku - 1.500m2, wymiana okien oraz szklanej witryny ). Pakiet nr 2 - Roboty remontowo-budowlane wewnętrzne, wymiana grzejników ( 99 szt. grzejników z zaworami z głowicą termostatyczną ), prace związane z posadzkami - 1.200m2 posadzki typ. Tarket, modernizacja węzłów sanitarnych, zabezpieczenia p.poż. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacje te podane są w p.III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium Pakiet nr 1 - 5.000 PLN Pakiet nr 2 - 5.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 19, poz.177 z późń. zm. ) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do nin. postępowania: a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na ociepleniu budynku i wymianie stolarki okiennej ( dla pakietu nr 1 ) o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Dla pakietu nr 2 wykonał roboty budowlane w okresie podanym powyżej, polegające na remoncie pomieszczeń ( posadzki, węzły sanitarne, wymiana grzejników ) o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto oraz doręczyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie b) wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe na rachunku (-ach) bankowym (-ych) lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 PLN dla każdego z pakietów. Przy składaniu oferty na dwa pakiety min 600.000,00 PLN c) wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci na min. 500.000,00 PLN lub równowartość ubezpieczenia podana w walucie obcej przy zastosowaniu przelicznika - Tabela średni kurs NBP. Warunek jednakowy, obojętnie czy wykonawca składa ofertę na jeden czy na dwa pakiety Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę o wartości min. 400.000,00 PLN brutto w zakresie będącym przedmiotem zamówienia w danym pakiecie oraz przedstawienie dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie, wykonawcy ( wykonawcom działającym wspólnie ) przyznany będzie za każdą robotę - 1 pkt. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót brutto wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 6 wykonawców w danym pakiecie, zamawiający zaprosi do składania ofert 6 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków na dany pakiet. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę )Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo przedstawiające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kopii, pełnomcnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urządu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzajace odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( podać osobno dla danego pakietu ). 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej nią 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 10. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie. 11. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa. W/w oświadczenia i dokumenty winny być załącznikiem do składanego przez wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne ). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień punblicznych. Każdy z członków składających ofertę wspólną winien obligatoryjnie załączyć do wniosku jw. oświadczenia i dokumenty określone w pkt.2.3.4.5.6 i 11. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych ( wspólników spółki cywilnej ). Forma składania dokumentów: dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty, wykonawca winien złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie do siedziby zamawiającego osobiście lub przesłać na adres, jak podano w sekcji I.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja budynku Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ - Roboty termomodernizacyjne. 1) Krótki opis: Roboty termomodernizacyjne wraz z wymianą stolarki okiennej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.32.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku - 1.500m2, wymiana stolarki okiennej i witryny. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja budynku Bydgoskiego Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ - Roboty remontowo-budowlane. 1) Krótki opis: Roboty remontowo-budowlane wewnątrz budynku polegające na wymianie grzejników ( 99 szt. ), posadzki ( na Tarket 1.200m2 ), remont węzłów sanitarnych, zabezpieczenie p.poż.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.45.30.00, 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Posadzki - 1.200m2 typ Tarket Grzejniki z zaworami z głowicą termostatyczną - 99 szt Zabezpieczenie p.poż.. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.