To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376500 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Frysztak: Oświetlenie fragmentu drogi powiatowej nr 1320R Cieszyna-Huta Gogołowska-Kamienica w Cieszynie i Stępinie , gm Frysztak - Etap I"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361619 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak, krajowy numer identyfikacyjny
69058218600000, ul.
ul. Księdza Wojciecha Blajera
20,
38130
Frysztak, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 27 77 110, faks
17 27 77 920, e-mail
ug@frysztak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.frysztak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oświetlenie fragmentu drogi powiatowej nr 1320R Cieszyna-Huta Gogołowska-Kamienica w Cieszynie i Stępinie , gm Frysztak - Etap I"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Gpr.271.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn : "Oświetlenie fragmentu drogi powiatowej nr 1320R Cieszyna-Huta Gogołowska-Kamienica w Cieszynie i Stępinie , gm Frysztak - Etap I" 1)Zakres robót związany z realizacją zadania obejmuje wykonanie odcinka od stacji trafo Cieszyna 2 po słup nr 12 : a) montażu rur osłonowych i skrzynek rozdzielczych , rura na słupie - rura BE 75 : 3 mb, b) Aparaty elektryczne , masa do 2,5 kg ,montaż bezpiecznika WTN1-32/qF ; 3 szt, c)Montaż skrzynki sterowniczej zasilającej , wolnostojącej SSO-3 z fundamentem , masa do 30 kg : 1 szt, d) przewierty mechaniczne dla rur4 pod obiektami , rura do średnicy 100 mm- podwiert rurą SRS 75 ; 42 m , e)kopanie rowów dla kabli , ręcznie grunt kat III-IV :190 m3, f)Zasypanie rowów dla kabli, mechanicznie, grunt kategorii III-IV :190 m3, g) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego , do 0,1 m : 1 400 m, h)Ułożenie rur osłonowych PVC średnicy do 140 mm -rura DVK 75 :56 m, i)Układanie kabli w rowach kablowych- ręcznie, kable 1,0 kg/m, przykrycie folią -kabel YAKY 4x35 mm :715 m, j) Układanie kabli w rurach ,pustakach lub kanałach zamkniętych - kable YAKY 4x35 mm :137 m k) obróbka na sucho kabli na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych , kable 5 żyłowy, do 50 mm2. Kable YAKY 4x35 mm : 24 szt, l) Montaż i stawianie słupów oświetleniowych , słup do 100 kg , wys. Do 12 m , grubość ścianki 4 mm , +wysięgnik 1, 5 m, + złącze słupowe+ fundament 150/200, całość malowana na kolor RAL 9006 + lakier bezbarwny : 12 szt, ł) montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy , rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 10 m - przewód YDY 3x1,5 : 12 kpl, m) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego , na wysięgniku z redukcją mocy ,II klasa izolacji+ żarówka energooszczędna sodowa lub led moc 150 W ; 12 szt, n) ułożenie uziomów w rowach kablowych - bednarka FeZn 25x4 : 80 m, o) próby pomiary , dokumentacja powykonawcza, obsługa geodezyjna, wycinka gałęzi po trasie : 1 kpl, 2)Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót , stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wszystkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ). 2)Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty ujęte w przedmiarze robót jak również koszty nie ujęte w przedmiarze i dokumentacji technicznej a niezbędne do realizacji zadania. 3)W szczególności należy uwzględnić: a) wszelkie koszty związane z podłączeniem i zużyciem wody i energii elektrycznej, zagospodarowaniem odpadów w okresie realizacji zamówienia b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej c) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, d) oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, e) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, f) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z uwidocznieniem jej we właściwym zasobie geodezyjnym h)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy (w tym wykonanie tymczasowego ogrodzenia ) i) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, k) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego, l) przywrócenie terenu budowy i terenów przyległych po wykonanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń, itp. ł) uzgodnienia robót z zarządcami sieci, terenów i wykonanie ich zgodnie z ich wytycznymi, m) organizacją i utrzymaniem placu budowy, n) ubezpieczeniem budowy, o)wykonaniem projektów tymczasowej zmiany organizacji ruchu wraz z ich uzgodnieniem (w zakresie wynikającym z potrzeb inwestycji), p)realizacją i dokonaniem stosownych uzgodnień i odbiorów niezbędnych do realizacji zamówienia oraz przekazania obiektu do użytkowania , protokołów badań i sprawdzeń oraz innych dokumentów niezbędnych do dopuszczeniu inwestycji , urządzeń i instalacji do użytkowania r)koszty wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, s)koszty opłat na rzecz zarządców sieci związanymi z dokonaniem przez nich odbiorów t) koszty transportu materiałów z wykopów i rozbiórek na odległość do 5 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45316100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT89950.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI FRYSZTAK
więcej: przetargi FRYSZTAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.