eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › ochrona mienia i osób w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37647

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnów: ochrona mienia i osób w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Okręgowe w Tarnowie, do kontaktów: Janusz Bogacz, Rynek 20-21, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6212149, fax 014 6261585, e-mail: promocja@muzeum.tarnow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.tarnow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona mienia i osób w obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 97. Główne miejsce świadczenia usług: Tarnów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona osób i mienia w 6 obiektach Muzeum Okręgowego w Tarnowie z wykorzystaniem całodobowego monitoringu elektronicznych systemów alarmowych oraz ochrony fizycznej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferta Wykonawcy zgodna w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesja MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221), 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, dla co najmniej jednej osoby będącej wspólnikiem spółki cywilnej, jawnej lub komandytowej, członkiem zarządu, prokurentem lub pełnomocnikiem ustanowionym przez przedsiębiorcę do kierowania działalnością określoną w koncesji. 8. Oświadczenie, iż w strukturze Wykonawcy funkcjonują dwa niezależnie i jednocześnie działające zmotoryzowane patrole interwencyjne, jeden w Tarnowie, a drugi w Brzesku. 9. Oświadczenie, że zarówno ochrona fizyczna, monitoring, jak i obsługa grup interwencyjnych nie będą oddane w podwykonanie innemu podmiotowi. 10. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej, 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (minimum 3 poz. na wykazie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w całym tym okresie, obejmujących swym zakresem ochronę instytucji kultury bądź obiektów użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 12. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ochrona fizyczna w dwóch obiektach Monitorowanie systemów alarmowych w 6 obiektach Serwis systemów alarmowych Usługi konwojowania Usługi ochrony imprez masowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2006; lub data zakończenia: 31.07.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) złożenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat minimum 3 usług polegających na ochronie instytucji bądź obiektów użyteczności publicznej wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje), c) posiadanie przez Wykonawcę koncesji MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221) d) posiadanie przez Wykonawcę co najmniej po jednej niezależnie działającej grupie interwencyjnej w Brzesku i w Tarnowie e) wykazanie, że Wykonawca ma firmę zarejestrowaną w Tarnowie i główną siedzibę w Tarnowie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone, w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 2. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że w złożonej ofercie brakuje wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie XI niniejszej specyfikacji, Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 i wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia i wyjaśnienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy zgodna w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z brzmieniem Załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesja MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221) 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Licencja pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, dla co najmniej jednej osoby będącej wspólnikiem spółki cywilnej, jawnej lub komandytowej, członkiem zarządu, prokurentem lub pełnomocnikiem ustanowionym przez przedsiębiorcę do kierowania działalnością określoną w koncesji. 8. Oświadczenie, iż w strukturze Wykonawcy funkcjonują dwa niezależnie i jednocześnie działające zmotoryzowane patrole interwencyjne, jeden w Tarnowie, a drugi w Brzesku. 9. Oświadczenie, że zarówno ochrona fizyczna, monitoring, jak i obsługa grup interwencyjnych nie będą oddane w podwykonanie innemu podmiotowi. 10. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług (minimum 3 poz. na wykazie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w całym tym okresie, obejmujących swym zakresem ochronę instytucji kultury bądź obiektów użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 12. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pełnomocnictwo).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.tarnow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2006, godzina 10:30, Gmach Główny, Rynek 20-21, 33-100 Tarnów - Sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.