Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Iwonicz-Zdrój: Zamówienie polega na wykonaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
Numer ogłoszenia: 376463 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 435-02-12, 435-03-28, faks , strona internetowa www.iwonicz-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie polega na wykonaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Ilość opraw oświetleniowych 810. szt. Zakres przedmiotu zamówienia min. obejmuje: a) planowe czynności eksploatacyjne: - przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, - oględziny tras linii napowietrznych i kablowych, - przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, - malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych, - pomiary skuteczności ochrony od porażeń. b) awaryjne czynności, w szczególności: - wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, - naprawa, bądź wymiana uszkodzonych kabli, - naprawa zerwanych, - wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów, - wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych, - wymiana uszkodzonych słupów, - wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych, drzwiczek wnęk latarni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych oświetlenia drogowego, które może wykonać jeden wykonawca z przyczyn technicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
PGE Dystrybucja S.A., ul Garbarska 21A, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.