eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przetarg nieograniczony na konserwację i obsługę awaryjną systemów alarmowych oraz konwojowanie wartości pieniężnych w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Wrocław: Przetarg nieograniczony na konserwację i obsługę awaryjną systemów alarmowych oraz konwojowanie wartości pieniężnych w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 376434 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na konserwację i obsługę awaryjną systemów alarmowych oraz konwojowanie wartości pieniężnych w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 125 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 tj. że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 2)(wg załącznika nr 4 do SIWZ) Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego); 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (dot. zadań nr: 1 - 17); 5. świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli TAJNE III stopnia, wydane przez Służby Ochrony Państwa (dot. zadań nr: 2,13 i 14); 6. oświadczenie o dysponowaniu kancelarią tajną i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych obiektów wojskowych (dot. zadań nr: 1 - 16) - wg załącznika nr 5 do SIWZ; 7. oświadczenie o dysponowaniu pełnomocnikiem ochrony przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa (dot. zadań nr: 1 - 16) - wg załącznika nr 5 do SIWZ; 8. oświadczenie o dysponowaniu instalatorami systemów alarmowych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia min. 4 (czterema), którzy winni posiadać (dot. zadań nr: 1 - 16) - wg załącznika nr 6 do SIWZ: - licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - świadectwa ukończenia kursów (autoryzację) w zakresie instalowania systemów alarmowych w klasie SA-4; 9. poświadczenia bezpieczeństwa dla osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia o klauzuli co najmniej POUFNE (dot. zad. nr: 1 - 16; dla zadań: 2, 13 i 14 - min. 2 osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej TAJNE); 10. certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji w obiektach wojskowych (dot. zadań nr: 1 - 16); 11. oświadczenie o posiadaniu pojazdu przystosowanego do przewozu wartości pieniężnych zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (dot. zad. nr 17) - wg załącznika nr 7 do SIWZ; 12. oświadczenie o dysponowaniu pracownikami ochrony (konwojentami) posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, wyposażonymi w broń palną i środki przymusu bezpośredniego (dot. zad. nr 17) wg załącznika nr 7 do SIWZ; 13. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław, ul. Obornicka 100-102,bud. nr 2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 27,45 zł, prośby na fax: 71/76 56 228, przelew: 511010167400012713912000000 NBP O/O Wrocław, tyt. POIN/131/2010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w 2 batalionie dowodzenia OW przy ul. Hallera we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Dowództwie Śląskiego Okręgu Wojskowego przy ul. Pretficza we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w JW 4213 przy ul. Obornickiej 100-102 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w JW 2748 przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w CSWIiCh przy ul. Obornickiej 108 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Delegaturze Departamentu Kontroli przy. ul. Gajowickiej 118 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Klubie ŚOW przy ul. Pretficza 24 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w 20 Rejonowym Przedstawicielstwie Wojskowym przy ul. Obornickiej 126 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w obiektach Regionalnego WŁ we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Wojskowej Prokuraturze Garnizonowej we Wrocławiu, przy ul. Saperów 22-24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Komendzie Garnizonu przy ul. Sztabowej 44 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w Komendzie Obsługi Lotniska przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w JW 1245 we Wrocławiu przy ulicy Trzmielowickiej 28.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w JW 2644 we Wrocławiu przy ulicy Granicznej 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w WKU Wrocław 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja systemu sygnalizacji włamania i napadu ( SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD), systemu telewizji przemysłowej (CCTV) oraz sprzętu informatycznego wchodzącego w skład systemu ochrony technicznej w OŻW Wrocław.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konwojowanie wartości pieniężnych w JW 4213 we Wrocławiu, przy ul. Obornickiej 100-102.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.