eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E na odcinku Izabelów - Annopole Nowe oraz Nr 4903E Izabelów - Tymienice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Zduńska Wola: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E na odcinku Izabelów - Annopole Nowe oraz Nr 4903E Izabelów - Tymienice
Numer ogłoszenia: 37640 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 4914E na odcinku Izabelów - Annopole Nowe oraz Nr 4903E Izabelów - Tymienice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie składa się z dwóch odcinków: Pierwszy odcinek to : Nr 4914E na odcinku Izabelów -Annopole Nowe od km 1+ 200 do km 3+452 Drugi odcinek to : Nr 4903E odcinek Izabelów -Tymienice od km 0+000 do km 0+487,50 ZAKRES PRAC Przebudowa dróg powiatowych Nr 4914 E na odcinku Izabelów - Annopole Nowe od km 1+200 do km 3+452 i oraz 4903 E Izabelów - Tymienice na odcinku od km 0+000 do km 0+487,50. W ramach zadania przewiduje się: - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych w dostosowaniu do projektowanego ruchu KR-2; - budowę ciągu pieszo - rowerowego; - budowę zatok autobusowych; - korektę geometrii łuków na skrzyżowaniach; - przebudowę elementów odwodnienia; - remont przepustów; 1.JEZDNIA Poszerzenie istniejącej nawierzchni - warstwa ścieralna z BA grubości 4 cm - podbudowa zasadnicza z BA o grubości 7 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm Wzmocnienie istniejącej nawierzchni - warstwa ścieralna z BA grubości 4 cm - warstwa wiążąca z BA grubości 4 cm - wyrównanie z BA wg tabeli wyrównania po frezowaniu istn. nawierzchni średnio 2 cm 2. CIĄGI PIESZO-ROWEROWE - kostka betonowa szara grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa grubości 10 cm (wykonana w betoniarce) 3. WJAZDY GOSPODARCZE w ciągu chodnika i zabudowań gospodarczych - kostka betonowa szara grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.3 cm - podbudowa z chudego betonu o grubości 10 cm 4. WJAZDY GOSPODARCZE na pola - nawierzchnia z destruktu grubości 15 cm 5. ZATOKI AUTOBUSOWE - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - podbudowa zasadnicza z betonu B-20 o grubości 22 cm 6. ŚCIEKI - elementy prefabrykowane na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - podbudowa z chudego betonu grubości 15 cm - kostka betonowa grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm - podbudowa z chudego betonu grubości 15 cm Szczegółowy zakres robót opisuje: 1) Projekt budowlany - Przebudowa dróg powiatowych Nr 4914 E na odcinku Izabelów - Annopole Nowe od km 1+200 do km 3+452 i oraz 4903 E Izabelów - Tymienice na odcinku od km 0+000 do km 0+487,50. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) kosztorys nakładczy (przedmiar robót).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, do 20 % wartości przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające obejmować może: - przebudowę zjazdów indywidualnych oraz zjazdów publicznych; - korektę skrzyżowań z drogami bocznymi; - wzmocnienie poboczy destruktem; - budowę w części zadania ścieżki rowerowej; - odprowadzenie wód deszczowych poprzez renowację rowów przydrożnych wraz z remontami przepustów; - zabiegi związane z usunięciem dodatkowych drzew i ich brył korzeniowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie : osiemdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego Bank PKO BP S.A. I Oddział Zduńska Wola ul. Łaska 46 Nr 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. z rejestracji firmy, koncesja, zezwolenia lub licencja), winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych, z których przynajmniej jedno jest o podobnym charakterze i wartości minimum 70 % wartości złożonej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonej ofercie przedłoży dokumenty potwierdzające, że jego kadra techniczna posiada stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny tego warunku. Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli: 1) wykonawca wykaże, że ma dodatni wynik finansowy za rok 2008, oraz dysponuje środkami pieniężnymi lub posiada zdolnością kredytową w wysokości min. 30 % wartości złożonej oferty. W przypadku podania przez bank kwoty wyrażonej w cyfrach zamawiający przyjmie najniższą możliwą kwotę wynikająca z pokazanych cyfr; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunek udzielenia co najmniej pięcioletniej gwarancji tak na wykonane roboty budowlane jak i użyte materiały. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku wykonawca składa stosowne oświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przesunięcie terminu zakończenia etapów (I lub II) z powodu znacznego opóźnienia (min. 14 dni) w zawarciu umowy wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie) czy innych, za które odpowiada zamawiający, 2. Zmiana wykonania technicznego części przedmiotu zamówienia z powodu koniecznej zmiany projektu budowlanego uwarunkowanej faktycznym (istniejącym) stanem technicznym podbudowy oraz niewidocznych warstw konstrukcyjnych drogi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunkowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola pok. 4 Referat d.s. Dróg..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola pok. Nr 8 (sekretariat Starosty Zduńskowolskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011 i Środków : Budżetu Powiatu Zduńskowolskiego i Gminy Zduńska Wola..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.