To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376405 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Słupsk: Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupska
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354407-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 76-200 Słupsk, działający jako zarządca nieruchomości w imieniu i na rzecz Miasta Słupska
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
77128515500000, ul.
ul. Tuwima
4,
76200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 842 82 93, faks
59 842 80 48, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupska
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):21/DPZ/RB/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarskie - ciesielskie w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupska tj. w częściach wspólnych budynków komunalnych, lokalach mieszkalnych, lokalach użytkowych, komórkach, pomieszczeniach gospodarczych. W zakresie robót ogólnobudowlanych będzie wchodziły doraźne naprawy i uzupełnienia tynków na elewacjach budynków, komórek i garaży, wymiany tynków w lokalach, wymiany stolarki okiennej w piwnicach, naprawa i uzupełnienie tynków w mieszkaniach, naprawa lub przemurowanie ścianek działowych w lokalach i w piwnicach, malowanie mieszkań, naprawa płyt balkonowych ( tynki, odwodnienia, izolacje), roboty malarskie po naprawach lub wymianach tynków i innych robotach, wymiana podłóg drewnianych, naprawa posadzek betonowych, naprawa fragmentów połaci dachowej komórek i garaży, wymiana fragmentów konstrukcji drewnianej dachu, garażu, naprawa lub wymiana okuć stolarki drzwiowej i okiennej, zabezpieczenie pustostanów oraz wykonanie innych robót budowlanych w ramach bieżącej konserwacji komunalnego zasobu Miasta Słupska. 2. Roboty budowlane winna wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w STWiORB. 3. Opisane w przedmiarze robót i STWiORB znaki towarowe oraz technologie mogą ulec zmianie. Zamawiający wyraża zgodę na użycie produktów, materiałów i technologii równoważnych, z uwzględnieniem warunku, że Wykonawca wystąpi z wnioskiem o akceptację rozwiązań równoważnych w terminie 5 dni od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wniosek Wykonawcy winien opisywać proponowaną metodę lub materiał równoważny z wykazaniem właściwości, norm i technologii proponowanego produktu, materiału czy technologii. Zamawiający w terminie 2 dni od dnia otrzymania wniosku udzieli odpowiedzi Wykonawcy. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa również: ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, ? przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 5. Zakres rzeczowy i ilościowy wymiany będzie każdorazowo określać zlecenie Zamawiającego. Zamawiający będzie realizował zamówienie sukcesywnie w ramach bieżących potrzeb. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8. Zamawiający wprowadza zastrzeżenie wskazujące na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia obejmującej montaż stolarki okiennej. Wykonawca nie może powierzyć wykonania pozostałych części zamówienia podwykonawcy bez uzyskania zgody Zamawiającego. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 2 pracowników wykonujących czynności polegających na wykonywaniu robót budowlanych, którzy będą brać udział przy realizacji zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45410000-1,
42262500-6,
45262423-2,
45442100-8,
45432113-9,
45430000-0,
45421110-8,
45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT555555.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 524218,86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną Meropenem+Vaborbactem - sprawa 54/TP/2024
- Remont tarasu Słupskiego Ośrodka Kultury przy al. 3 Maja 22 w Słupsku
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- "Zakup ciągnika do Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach"
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.