Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Legionowo: Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach
Numer ogłoszenia: 376384 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Policji , ul. Zegrzyńska 121, 05-121 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6053257, faks 022 6053585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkolenie policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i do Zakładu Kynologii Policyjnej CSP w Sułkowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego wraz z montażem do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie i do Zakładu Kynologii Policyjnej w Sułkowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I - dostawa tapczanów wraz z montażem; CZĘŚĆ II - dostawa mebli wraz z montażem; CZEŚĆ III - dostawa mebli metalowych wraz z montażem; W dniu zawarcia umowy zostaną podane dokładne ilości dotyczące podziału sprzętu kwaterunkowego według miejsca dostawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w ppkt.1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które traktują o warunkach udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (według załączonego wzoru w SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy w części, w której Wykonawca uczestniczy (według załączonego wzoru w SIWZ). 3. Wypełniona i podpisana informacja o podwykonawcach, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagane poniżej dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Celem potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 4. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 (dla Wykonawców składających ofertę samodzielnie) lub załącznik nr 1a (dla Wykonawców składających ofertę wspólnie) do Formularza oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentu wskazanego: w ppkt. 5 - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4, pokój nr 2 lub 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 4, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa tapczanów wraz z montażem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 36 szt. tapczanów dużych i 76 szt. tapczanów małych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka przyłóżkowa 96 szt. Półka na książki wisząca 140 szt. Stół klubowy 81 szt. Stół klubowy 8 szt. Stół klubowy 8 szt. Krzesło typu ISO 246 szt. Krzesło typu ISO z blatem 65 szt. Krzesło obrotowe 38 szt. Ławka szkolna 78 szt. Krzesło szkolne 156 szt. Wieszak ubraniowy 51 szt. Wieszak ubraniowy 1 szt. Biurko dwuszafkowe 17 szt. Biurko p/komputer 18 szt. Biurko kompaktowe 1 szt. Szafka p/RTV 7 szt. Fotel stacjonarny na płozach 8 szt. Stół konferencyjny 1 szt. Szafa ubraniowa 2-drzwiowa 20 szt. Szafa biurowa 1 szt. Regał biurowy 4 szt. Regał biurowy przeszklony 11 szt. Szafka katalogowa 1 szt. Regał ekspozycyjny do czasopism 5 szt. Szafka gospodarcza 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli metalowych wraz z montażem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa aktowa żaluzjowa 8 szt. Regał bezśrubowy 8 szt. Regał koszowy bezśrubowy 2 szt. Szafa ubraniowa BHP 2-drzwiowa z ławeczką 12 szt. Szafa metalowa ze skarbczykiem 4 szt. Wieszak szatniowy 1-stronny z ławeczką 28 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Zagospodarowanie działki na cele rekreacyjne przy ul. Wysockiego w Legionowie
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Remont kulochwytu na osi A w budynku nr 112 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- DOSTARCZENIE I MONTAŻ MEBLI WG 2 CZĘŚĆI
- Sprzedaż i dostawa mebli biurowych, szkolnych i przedszkolnych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno -Przedszkolnego Nr 3 w Rzeszowie"- z podziałem na części
- Dostawa mebli.
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa stołów montażowych, mebli i krzeseł warsztatowych dla BCU w dziedzinie informatyki i programowania w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 Elektronik w Zielonej Górze.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.