eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Kraśnik: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku
Numer ogłoszenia: 376380 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. 2. Inwentaryzacja została podzielona na następujące zadania: zadanie nr 1 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 30, zadanie nr 2 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Żwirki i Wigury 3, zadanie nr 3 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 15, zadanie nr 4 - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sądowej 4. Nr zadania Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji 1 Al. Niepodległości 30 826 2365,36 4 45 4 4 2 Żwirki i Wigury 3 565 1185,95 3 27 - 3 3 Sikorskiego 15 371 784,02 2 18 - 3 4 Sądowa 4 392 1659,00 3 40 - 5 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynków. 3. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 4. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 5. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 6. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 7. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 8. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.11.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy Alei Niepodległości 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji Al. Niepodległości 30 826 2365,36 4 45 4 4 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynku. 2. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 3. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 5. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 6. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 7. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Żwirki i Wigury 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji Żwirki i Wigury 3 565 1185,95 3 27 - 3 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynku. 2. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 3. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 5. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 6. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 7. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 15,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji Sikorskiego 15 371 784,02 2 18 - 3 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynku. 2. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 3. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 5. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 6. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 7. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sądowej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej, instalacji c.o., wodno - kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej budynków wielorodzinnych położonych w Kraśniku. Budynek Pow. zabudowy w m2 Pow. użytkowa w m2 Liczba klatek Liczba lokali mieszkalnych Liczba lokali użytkowych Liczba kondygnacji Sądowa 4 392 1659,00 3 40 - 5 Zamawiający nie posiada danych dotyczących wielkości kubaturowych ww. budynku. 2. Inwentaryzacja obejmuje wykonanie oględzin budynków i pomiarów z natury (z wykonaniem ewentualnych pomocniczych zdjęć fotograficznych), sporządzenie rysunków w podstawowej skali 1:100 i opisu technicznego przedstawiającego aktualny stan inwentaryzowanego budynku w zakresie: budowlanym (architektoniczno-konstrukcyjnym) obejmującym położenie - orientację budynku, rzuty, przekroje i elewacje, (rzuty dachów z zaznaczonymi przewodami kominowymi), instalacyjnym obejmującym rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim zwymiarowaniem i opisaniem (instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., elektryczne i gazowe) w lokalach mieszkalnych i użytkowych, częściach wspólnych m.in. klatkach schodowych, piwnicach. Inwentaryzacja instalacji obejmuje piony, leżaki oraz ich rozwinięcie. Ponadto część opisowa i rysunkowa inwentaryzacji budynku powinna zawierać minimum: powierzchnie zabudowy budynku, powierzchnię użytkową, powierzchnię użytkową poszczególnych lokali z wyszczególnieniem powierzchni poszczególnych izb znajdujących się w lokalu - wymagane jest wejście do wszystkich lokali, potwierdzone podpisami właścicieli/najemnców, powierzchnię poszczególnych pomieszczeń piwnic z nazwaniem ich i przypisaniem do odpowiednich lokali, powierzchnię pomieszczeń nie służących do wyłącznego użytku właściciela, najemcy (np. klatka schodowa, korytarze itp.), powierzchnię całkowitą, kubaturę, wymiary budynku: wysokość, długość, szerokość, istniejącą numerację poszczególnych lokali. 3. Wykonawca powinien dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed sporządzeniem oferty obejrzenie budynków w terenie. 5. W przypadku trudności z wejściem do danego lokalu należy kontaktować się z zarządcą danej nieruchomości. 6. Opracowana dokumentacja przez Wykonawcę ma spełniać wymogi jakie na Zamawiającego nakłada ustawa z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 ze zm.). 7. Wykonawca opracowania w 3 egzemplarzach + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formie PDF dostarczy do Urzędu Miasta Kraśnik pok. 212..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.